22.10.2020 r.


Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta i HR

Pandemia koronawirusa napędza wdrażanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta.

Już ponad połowa konsumentów podczas kontaktów z dostawcami usług i towarów wchodzi w interakcje ze sztuczną inteligencją. Wybuch pandemii koronawirusa znacznie przyspieszył prace nad wdrażaniem takich technologii w procesie obsługi klienta. Szczególne znaczenie w dobie pandemii SARS-CoV-2 zyskały rozwiązania wykorzystujące interfejsy bezdotykowe, klienci oczekują zwiększenia dostępu do rozwiązań z zakresu SI, które wykorzystują asystentów głosowych czy rozpoznawanie twarzy.

Wszystkich zainteresowanych nowinkami technologicznymi i możliwościami ich zastosowania w biznesie zapraszamy do udziału w konferencji online "Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta i HR", która odbędzie się 22 października 2020 roku.

 

Prelekcje poprowadzą m.in.:

- Urszula Antonkiewicz-Kotla - Senior Vice President, Dyrektor Departamentu Zarządzania Decyzjami Biznesowymi Citi Handlowy Bank Handlowy w Warszawie S.A.
"AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż,marketing i obsługę klienta"

- Anna Krawczyk - Ekspert ds. Rekrutacji i Employer Brandingu,Departament HR , Bank Gospodarstwa Krajowego

"Chatbot w procesie rekrutacji – case study Banku Gospodarstwa Krajowego"

* Jak bot pomógł w odświeżeniu wizerunku banku z 96 letnią tradycją?
* Jak bot może pomóc w rekrutacji kandydatów na praktyki?
* Jakie były elementu wdrożenia bota?
* Co jeszcze oprócz bota pomogło w procesie rekrutacji pokolenia Z?

- Damian Prokopowicz - Główny Specjalista ds. E-learningu, PZU S.A./PZU Życie S.A.
"VR – nowy wymiar w biznesie"
Przenieś się do wirtualnej rzeczywistości, poznaj najnowsze trendy w wykorzystaniu VR-u w biznesie w tym również w obsłudze klienta oraz procesach HR. Z wystąpienia dowiesz się czym są supermoce VR, jak podchodzimy do tematu projektowania aplikacji w tej technologii oraz poznasz przykłady aplikacji w PZU i na świecie.

 - Piotr Kaniewski - Associate, Spaczyński Szczepaniak i Wspólnicy sp.k.
"Wymagania prawno-regulacyjne wobec sztucznej inteligencji w sektorze finansowym"

- Łukasz Grala - mentor & futurolog, prezes firmy TIDK Sp. z o.o. 
"Inteligentne podejście do klienta"

-Tomasz Szwelnik - Prezes Zarządu VoiceLab.AI, Dyrektor Komercjalizacji Innowacji w Digital Innovation Hub DIH4.AI
"Sztuczna inteligencja w cyfrowej transformacji obsługi klienta"

 

Tematyka konferencji:

  • komunikacja telefoniczna

  • systemy contact center

  • AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż,marketing i obsługę kilenta

  • chatboty

  • self service

  • optymalizacja pracy i kosztów

  • analiza i rozpoznawanie mowy

  • wirtualni asystenci

  • bezpieczeństwo danych

  • AI w rekrutacji

  • HRMS

  • aspekty prawne

 

Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli:

  • instytucji finansowych

  • działów HR
  • firm ubezpieczeniowych

  • operatorów telekomunikacyjnych

  • zakładów produkcyjnych i przemysłowych

  • działów e-commerce

  • portali internetowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

Image
Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PRELEGENCI

Anna Krawczyk - Ekspert ds. Rekrutacji i Employer Brandingu,Departament HR , Bank Gospodarstwa Krajowego

Piotr Kaniewski - Associate, Spaczyński Szczepaniak i Wspólnicy sp.k.

Damian Prokopowicz – Główny Specjalista ds. E-learningu w PZU S.A.

Urszula Antonkiewicz-Kotla - Senior Vice President, Dyrektor Departamentu Zarządzania Decyzjami Biznesowymi Citi Handlowy Bank Handlowy w Warszawie S.A.

Łukasz Grala Prezes Zarządu - TIDK Sp. z o.o.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.