20.08.2020 r.


Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta 

Pandemia koronawirusa napędza wdrażanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta.

Już ponad połowa konsumentów podczas kontaktów z dostawcami usług i towarów wchodzi w interakcje ze sztuczną inteligencją. Wybuch pandemii koronawirusa znacznie przyspieszył prace nad wdrażaniem takich technologii w procesie obsługi klienta. Szczególne znaczenie w dobie pandemii SARS-CoV-2 zyskały rozwiązania wykorzystujące interfejsy bezdotykowe, klienci oczekują zwiększenia dostępu do rozwiązań z zakresu SI, które wykorzystują asystentów głosowych czy rozpoznawanie twarzy.

Wszystkich zainteresowanych nowinkami technologicznymi i możliwościami ich zastosowania w biznesie zapraszamy do udziału w konferencji online "Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta", która odbędzie się 20 sierpnia 2020 roku.

Prelekcje poprowadzą m.in.:

  • Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
    "Wykorzystanie AI w procesie tworzenia nowego produktu przy współudziale klientów"
    (Sztuczna inteligencja rozwiązuje wiele problemów. Czy pomaga w procesie tworzenia innowacji? Jeżeli tak to w jaki sposób? Odpowiedź na te i inne pytania cieszy, ale i przeraża.)

  • Krystyna Jarek - Expert - Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski
    "Service Design jako narzędzie do projektowania Obsługi Klienta"
    (Ostatnio wiele się zmieniło. Społeczna izolacja, ograniczona konsumpcja, praca zdalna, ale też nagłe przejście na narzędzia digital – wpłynęły na nowe zachowania konsumentów. Zmieniły się nasze nawyki. Zmieniły się preferencje zakupowe. Obawa przed przyszłością mocno wpływa na sposób działania. Przez najbliższy rok, półtora ludzie będą wydawali mniej pieniędzy. To mocno przełoży się na sposób Obsługi Klienta. Świat zawsze się zmieniał, jednak zmiana nie następowała tak gwałtownie jak teraz. Jak zatem przygotować się i przestawić na nowe tory? Jak dopasować Obsługę Klienta do nowej rzeczywistości? Service Design to metoda, która pozwala tworzyć nowe rozwiązania (procesy, usługi, produkty), biorąc pod uwagę złożoną i wielowątkową rzeczywistość. Nie ma jednego właściwego rozwiązania – istnieje wiele możliwości. To, którą opcję wybierzesz zależy od kategorii, w której działasz, strategii firmy, etapu rozwoju organizacji oraz grupy docelowej.)

  • Maciej Kubiak - Adwokat, Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
    "Sztuczna inteligencja w relacjach B2C – regulacje i wyzwania dla biznesu"
    (Podczas prelekcji poruszone zostaną nastepujące zagadnienia:
    1. Sztuczna inteligencja w relacjach B2C - gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy biznesowo i prawnie
    2. Zagadnienia prawne i etyczne dot. odpowiedzialności AI
    3. Kto i na jakiej zasadzie może i powinien ponosić ryzyko i konsekwencje działań AI - cywilnie, karnie, administracyjnie - producent urządzenia (robota, samochodu, komputera), programista, twórca architektury AI, użytkownik, sama AI?)

Tematyka konferencji:

  • komunikacja telefoniczna

  • systemy contact center

  • AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż,marketing i obsługę kilenta

  • chatboty

  • self service

  • optymalizacja pracy i kosztów

  • analiza i rozpoznawanie mowy

  • wirtualni asystenci

  • bezpieczeństwo danych

  • aspekty prawne

Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli:

  • instytucji finansowych

  • firm ubezpieczeniowych

  • operatorów telekomunikacyjnych

  • zakładów produkcyjnych i przemysłowych

  • działów e-commerce

  • portali internetowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PRELEGENCI

Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego

Krystyna Jarek - Senior Service Designer, Founder at Booster of Innovation, Lecturer at Koźmiński University (Innovation Design)

Maciej Kubiak - Adwokat, wspólnik w kancelarii LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.