Pandemia koronawirusa napędza wdrażanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta.
Już ponad połowa konsumentów podczas kontaktów z dostawcami usług i towarów wchodzi w interakcje ze sztuczną inteligencją. Wybuch pandemii koronawirusa znacznie przyspieszył prace nad wdrażaniem takich technologii w procesie obsługi klienta. Szczególne znaczenie w dobie pandemii SARS-CoV-2 zyskały rozwiązania wykorzystujące interfejsy bezdotykowe, klienci oczekują zwiększenia dostępu do rozwiązań z zakresu SI, które wykorzystują asystentów głosowych czy rozpoznawanie twarzy.
Wszystkich zainteresowanych nowinkami technologicznymi i możliwościami ich zastosowania w biznesie zapraszamy do udziału w konferencji online "Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta i HR", która odbędzie się 25 maja 2021 roku.
Tematyka konferencji:
- komunikacja telefoniczna
- systemy contact center
- AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż,marketing i obsługę kilenta
- chatboty
- self service
- optymalizacja pracy i kosztów
- analiza i rozpoznawanie mowy
- wirtualni asystenci
- bezpieczeństwo danych
- AI w rekrutacji
- HRMS
- aspekty prawne
Grupa docelowa:
Do udziału zapraszamy przedstawicieli:
- instytucji finansowych
- działów HR
- firm ubezpieczeniowych
- operatorów telekomunikacyjnych
- zakładów produkcyjnych i przemysłowych
- działów e-commerce
- portali internetowych
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, możliwość konsultacji z Ekspertami.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.