27.05.2020 r.


Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta i HR

Pandemia koronawirusa napędza wdrażanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta.

Już ponad połowa konsumentów podczas kontaktów z dostawcami usług i towarów wchodzi w interakcje ze sztuczną inteligencją. Wybuch pandemii koronawirusa znacznie przyspieszył prace nad wdrażaniem takich technologii w procesie obsługi klienta. Szczególne znaczenie w dobie pandemii SARS-CoV-2 zyskały rozwiązania wykorzystujące interfejsy bezdotykowe, klienci oczekują zwiększenia dostępu do rozwiązań z zakresu SI, które wykorzystują asystentów głosowych czy rozpoznawanie twarzy.

Wszystkich zainteresowanych nowinkami technologicznymi i możliwościami ich zastosowania w biznesie zapraszamy do udziału w konferencji online "Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta i HR", która odbędzie się 25 maja 2021 roku.

 

Tematyka konferencji:

  • komunikacja telefoniczna
  • systemy contact center
  • AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż,marketing i obsługę kilenta
  • chatboty
  • self service
  • optymalizacja pracy i kosztów
  • analiza i rozpoznawanie mowy
  • wirtualni asystenci
  • bezpieczeństwo danych
  • AI w rekrutacji
  • HRMS
  • aspekty prawne

Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli:

  • instytucji finansowych
  • działów HR
  • firm ubezpieczeniowych
  • operatorów telekomunikacyjnych
  • zakładów produkcyjnych i przemysłowych
  • działów e-commerce
  • portali internetowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

PRELEGENCI

© 2020 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.