08.12.2020 r.

 Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)

Prowadzenie działań sprzedażowych, marketingowych czy promocyjnych wymaga już nie tylko podstawowej wiedzy o kliencie. Aby prowadzone działania były skuteczne potrzebna jest szersza wiedza o klientach, ich upodobaniach i doświadczeniach. Niezawodny system CRM pomaga zarządzać kontaktami, doświadczeniami Klienta i zwiększać zyski firmy.
Jakie cechy powinien mieć system CRM? Jak być o krok przed konkurencją? Jak w tym celu wykorzystać dostępne narzędzia - AI, Customer Experience, Business Intelligence?


Zapraszamy do udziału w konferencji online "Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta", która odbędzie się 8 grudnia 2020 r.

Prelekcje poprowadzą m.in.:

- Bartosz Witorzeńć -  Head of CRM, Bank Pekao S.A.
"Jak posiadane dane w organizacji wpływają na sprzedaż i satysfakcję Klienta"

 

- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist,Brand24
"Monitoring Internetu jako rozwiązanie do poznania potrzeb klientów"
(Wydajemy tysiące złotych na poznanie potrzeb naszych klientów, a tymczasem oni sami o tym piszą w sieci i dzięki możliwości monitorowania - możemy łatwo, samodzielnie dojść do tego czego potrzebują. Dzięki temu będziemy mieli dużo większe możliwości przygotowania odpowiedniej strategii działań, a finalnie lepszego trafienia do klientów.)

 

- Urszula Antonkiewicz-Kotla - Senior Vice President, Dyrektor Departamentu Zarządzania Decyzjami Biznesowymi Citi Handlowy Bank Handlowy w Warszawie S.A.
"AI i ML - narzędzia pozwalające osiągnąć sukces w obsłudze klienta i sprzedaży "

 

- Wojciech Glapa - Business Development Manager,Stanusch Technologies S.A.
"Robot prawdę Ci powie? - Ty Robotowi na pewno. Sukces robotów głosowych w windykacji i nie tylko"
(Czy my - ludzie - powinniśmy się obawiać robotów.
Rywalizacja ? - może synergia i współpraca „ramię w ramię”
Zawsze lepiej pogadać z drugim człowiekiem – czy aby na pewno.
Czas na PiP – tym razem nie kontrola, Procesy i Psychologia
Case study.)

 

Tematyka konferencji:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Podnoszenie satysfakcji klienta
  • Omnichannel Customer Management
  • Sytemy CRM
  • AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
  • Systemy Conatact center
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Bezpieczeństwo danych
  • Integracja rozproszonych danych
  • Data Analytics

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych

  • Managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

Image

PRELEGENCI

Bartosz Witorzeńć -  Head of CRM, Bank Pekao S.A.

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist,Brand24

Urszula Antonkiewicz-Kotla - Senior Vice President, Dyrektor Departamentu Zarządzania Decyzjami Biznesowymi Citi Handlowy Bank Handlowy w Warszawie S.A.

© 2020 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.