25.06.2020 r.

 Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)

Kluczem do SUKCESU jest poznanie swojego klienta. Istotna jest też realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych,
Jak wybrać system dopasowany do Państwa potrzeb? Jak być o krok przed konkurencją?
Zapraszamy do wspólnej debaty o rozwoju i możliwościach nowoczesnych systemów do obsługi klienta, komunikacji i zwiększeniu sprzedaży podczas konferencji ONLINE, które odbędzie się 25 czerwca 2020 - "Systemy wspierające  sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)".

Prelekcje poprowadzą m.in.:

  • Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
    "Wykorzystanie AI w procesie tworzenia nowego produktu przy współudziale klientów"
    (Sztuczna inteligencja rozwiązuje wiele problemów. Czy pomaga w procesie tworzenia innowacji? Jeżeli tak to w jaki sposób? Odpowiedź na te i inne pytania cieszy, ale i przeraża.)

  • Krystyna Jarek - Expert - Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski
    "Service Design jako narzędzie do projektowania Obsługi Klienta"

  • Maciej Kubiak - Adwokat, Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
    "Sztuczna inteligencja w relacjach B2C – regulacje i wyzwania dla biznesu"

Tematyka konferencji:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Podnoszenie satysfakcji klienta
  • Omnichannel Customer Management
  • Sytemy CRM
  • AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
  • Systemy Conatact center
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Bezpieczeństwo danych
  • Integracja rozproszonych danych
  • Data Analytics

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych

  • Managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PRELEGENCI

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.