02.12.2015 - Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

2 grudnia w Warszawie odbyła się konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM".
Dziękujemy za przybycie Partnerom, Ekspertom i Uczestnikom.

crm 2015 2
Wykłady poprowadzili:

- Łukasz Taranta, Head of Marketing & Sales w eVolpe Consulting Group
"Najlepszy CRM to taki, którego chce się używać". Jak SugarCRM radzi sobie z niechęcią użytkowników końcowych do systemów CRM?

- Joanna Lisiecka-Pytlakowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Comtrust
"Dane telekomunikacyjne to skarbnica wiedzy o klientach. Mając je pod kontrolą i odnotowane w CRM zwiększasz konkurencyjność firmy."

- Tomasz Goliński, Call Center Online Sp. z o.o.
"Automatyzacja procesów telemarketingowych z wykorzystaniem systemu call center"

- Tomasz Szulkowski, Mobile Strategy Director, MoBehave
"Lead Generation czyli jak pozyskiwać z obszaru mobile leady sprzedażowe do CRM"

- Mikołaj Winkiel, Brand24
"SocialCRM czyli jak w mediach społecznościowych traktować klientów?"

- Piotr Pysiak, Dyrektor Programowy – Marketing i Sprzedaż, IBD Business School
"Ekonomia behawioralna, czyli jak podpowiadać Klientom?"

- Patryk Dykas, Associate, LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
"Przetwarzanie danych osobowych klientów w celach marketingowych"

- Bartłomiej Juszczyk, Dyrektor zarządzający, Agencja Marketingu Zintegrowanego Grupa Adweb
"Obsługa Klienta wewnętrznego za pośrednictwem m.in. social mediów. Case study marki Motorola."
(Obsługa klienta wewnętrznego dla niektórzy firm jest ważniejsza niż CRM. Na przykładzie case study działań firmy Motorola zostanie wskazanego i jak, żeby zadbać o obecnych, przyszłych i potencjalnych pracowników firmy.)

© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki

Kontakt:

Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. zo.o.

tel.: +48 691 571 598
fax: +48 22/ 203 51 41
e-mail: biuro@pirbinstytut.pl

Please publish modules in offcanvas position.