19.09.2012 - Ubezpieczenia - Nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży

"Ubezpieczenia-Nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży-technologia i prawo"

W dniu 19 września 2012 roku w Warszawie w Centrum Bankowo-Finansowym "Nowy Świat" S.A. odbyła się pierwsza edycja konferencji.

Sponsorem konferencji były firmy Decerto Sp. z o.o. oraz Solidex S.A. 
Firmą uczestniczącą była firma RedLink. 

Na konferencji zostały przedstawione rozwiązania dotyczące komunikacji z klientem oraz komunikacji wewnątrz firmy tak aby usprawniało to pracę oraz zapewniło efektywność w funkcjonowaniu. Przedstawione zostały również aspekty prawe ubezpieczeń, które są podstawą do działalności firm ubezpieczeniowych. 

Na konferencji były następujące prezentacje:

Julita Zimoch-Tuchołka, Partner, Domański Zakrzewski Palinka sp. k., Ubezpieczenia - Nowoczesne kanały dystrybucji a ustawa o pośrednictwie ubezpieczeniowym 
Piotr Biedacha, Marcin Nowak, Decerto, Enterpise Campaigns System - Zarządzanie komunikacją zewnętrzną 
Artur Janik, Inżynier i konsultant, Solidex S.A., Narzędzia komunikacji i współpracy grupowej 
Dariusz Markowicz, Dyrektor Likwidacji Szkód, Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Ubezpieczenia: nowoczesna technologia w obsłudze posprzedażowej - likwidacja szkód klienta detalicznego 
Michał Miklewski, Dyrektor Biura Sprzedaży, Compensa TU S.A., Skuteczna komunikacja towarzystwa z agentem ubezpieczeniowym – narzędzia, metody i wyzwania.

Please publish modules in offcanvas position.