19.09.2013 - CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta

19 września 2013 roku w Hotelu Śląsk we Wrocławiu już po raz trzeci odbyła się konferencja „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”.
Mieliśmy przyjemność gościć przedstawicieli firm i instytucji, odpowiedzialnych za sprzedaż i wdrażanie systemów CRM oraz niezależnych ekspertów i praktyków, którzy z chęcią dzielili się swoją wiedzą oraz doświadczeniem. Mamy nadzieję, że udział w konferencji przyczynił się do nawiązaniu nowych, cennych kontaktów biznesowych.
Konferencję rozpoczął Pan Wiesław Bełz – Wiceprezes Zarządu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego. Przedstawił nam krótką historię CRM.
Następnie dr inż. Robert Barski, Dyrektor Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości opowiedział o kształtowaniu relacji z Klientem.
Kolejny prelegent – Pan Jacek Mamot z K2 Consulting przedstawił kwestię związaną z problemami przy wdrożeniach. Dalej z kolei swoje krótkie prezentacje przedstawili nasi Wystawcy: SaaS Solutions Sp. z o.o. oraz Alan Systems.
Po przerwie natomiast zaprezentowali się: Pan Michał Sadowski – Prezes Brand24, który opowiedział o przyszłości monitoringu Social Mediów, Pan Krystian Palica z SaaS Solutions Sp. z o.o., który opowiadał o Microsoft Dynamics CRM.
Następnie obejrzeliśmy krótki zwiastun filmowy Dostawcy. Po filmiku Pani Ilona Grzegorzewska z Banku Zachodniego WBK S. A. opowiedziała o wykorzystaniu CRM w zarządzaniu sprzedażą.
Po kolejnej przerwie kawowej Pani Kamila Kosowska z Kancelarii LEXTRA poruszyła aspekty prawne umów wdrożeniowych na produkty CRM.
Z kolei Panowie z Illustro: Grzegorz Rippel oraz Marek Nowak opowiedzieli krótko o CRM w realiach działów handlowych.
Na koniec zaś Pani dr inż. Elżbieta Milewska przedstawiła temat: wsparcie działalności przedsiębiorstw produkcyjnych poprzez funkcjonalność systemów klasy CRM – integracja ERP, MES, CMS i APS.
Na zakończenie natomiast nastąpił miły akcent. Rozlosowana została nagroda ufundowana przez firmę SaaS Solutions Sp. z o.o. - tablet oraz drobne upominki od Centrum Prawa Bankowego i Informacji Sp. z o.o.
Serdecznie dziękujemy wszystkim Uczestnikom, Prelegentom i Partnerom za pomoc we współorganizacji tegorocznej konferencji. Mamy nadzieję, że niedługo spotkamy się po raz kolejny.
Zapraszamy do uczestnictwa w kolejnych edycjach!

CRM2013

Please publish modules in offcanvas position.