22.01.2014 - Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

22 stycznia w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” odbyła się IV edycja konferencji „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”
Pomimo mrożniej pogody goście licznie przybyli z całej Polski.


Pierwszą prelekcję wygłosił Pan Kamil Kuczewski z Centrum Slrzedaży Aktywnej.
Pan Kamil wygłosił prelekcję pt. „Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?”
Drugą prelekcję wygłosił Pan Maciej Tesławski z Marketing Communication Academy. Ekspert powiedział o "Fenomenie CRM czyli strategiiu sukcesu."
Kolejną prelekcję wygłosiła Pani Anna Fogtman z BNP Paribas Banku. Pani Anna opowiedziała Audytorium o "CRM jako strategii wspierającej cykl życia klienta."


Po jakże ciekawej prelekcji prowadząca sesję zaprosiła uczestników na przerwę, gdzie oprócz kawy goście mogli podzielić się pierwszymi wrażeniami o omawianych tematach.
Po przerwie prelekcję wygłosili przedstawiciele firmy Atteli Pan Jacek Szafader oraz Pani Olga Lipińska. Eksperci wygłiosili prelekcję pt. "CRM pod klucz i na własnym serwerze czy w chmurze?" Drugą prelekcję wygłosił Pan Jacek Mamot z firmy K2 Consulting, pt. "Połowa wdrożeń CRM kończy się niepowodzeniem (mimo, że wiadomo jak temu zapobiec)."
Następnie wystąpiła Pani Marianna Poproch-Wesołowska reprezentująca Kancelarię Radcy Prawnego Marianna Poproch-Wesołowska. Pani Marianna opowiedziała: "O ochronie danych osobowych słów kilka, czyli jak chronić informacje o Kliencie?"

Po przerwie wystąpił Pan Michał Skurowski z CRM w Praktyce. Ekspert wygłosił prelekcję pt. "CRM w zarządzaniu sprzedażą: jak zwiększyć efektywność i motywację zespołu handlowego?"
Ostatnim wykładem podzielił się Pan Michał Broda z firmy Benhauer. Pan Michał opowiedział uczestnikom o "Zwiększeniu ROI z CRM, dzięki integracji z Marketing Automation."


Każda z prelekcji kończyła się wieloma pytaniami od zgromadzonego Audytorium, a Eksperci w wyczerpująco odpowiedzieli na każde z nurtujących pytań.
Bardzo dziękujęmy za udział w konferencji przedstawicielom firmy Atteli oraz firmy K2 Consulting.
Dziękujemy Prelegentom za wyczerpujące wykłady, Patronom Medialnym oraz Uczestnikom.
Kolejna edycja konferencji odbędzie się we wrzesniu, tym razem we Wrocławiu.
crm2013wro 1

© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki

Kontakt:

Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. zo.o.

tel.: +48 691 571 598
fax: +48 22/ 203 51 41
e-mail: biuro@pirbinstytut.pl

Please publish modules in offcanvas position.