25.09.2014 - Ubezpieczenia - Nowoczesne kanały komunikacji

W dniu 25 września 2014 odbyła się konferencja "Ubezpieczenia - Nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży - technologia i prawo.

Zaprezentowaliśmy:
jak poprawnie wdrożyć metody komunikacji
aby zwiększyć sprzedaż
a przy tym wzbogacić obsługę Klienta

Zaproszenie do wygłoszenia prelekcji przyjęli:
Zdzisław Biernacki - Dyrektor Biura Rozwoju Systemów Informatycznych w TU INTER Polska SA.
Portal Agenta - narzędzie wsparcia sprzedaży

Julita Zimoch - Tucholka - Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
Ubezpieczenia - Nowoczesne kanały dystrybucji ubezpieczeń a ustawa o pośrednictwie ubezpieczeniowym i nowa ustawa o prawach konsumenta

Łukasz Łobodziński - Dyrektor ds. Sprzedaży Ubezpieczeń - Comperia.pl S.A.
Comperia.pl i nowoczesne rozwiązania informatyczne dla multiagencji

Tomasz Reich - Collegium Civitas
Kontakt z Klientem za pośrednictwem mediów społecznościowych

Małgorzata Kaniewska - Prezes Zarządu Polskiej Izby Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych
Broker a nowoczesne kanały komunikacji: klient-broker-ubezpieczyciel

Marek Mazur - Członek Europejskiej Federacji Doradców Finansowych Polska
Rola Profesjonalnego Doradcy Finansowego w przygotowaniu klienta do nabycia produktów finansowych

Konrad Owsiński - Dyrektor Pionu Ubezpieczeń Biznesowych - LINK4 TU S.A.
Cykl rynkowy w ubezpieczeniach i jego wpływ na zachowania ubezpieczycieli oraz dywersyfikację kanałów dystrybucji

Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
Innowacyjne ubezpieczenia zdrowotne i bariery związane z ich sprzedażą

ubezpiecz2014a

ubecpie2014n

Please publish modules in offcanvas position.