09.12.2014 - Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Dnia 9 grudnia 2014 w Warszawie mieliśmy przyjemność zorganizować konferencję "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM". Podczas konferencji rozmawialiśmy o relacjach, sprzedaży, marketingu i roli systemów CRM.

Podczas konferencji wykłady poprowadzili:

- Błażej Pabiszczak - Chief Executive Office, YetiForce
"Najlepszy otwarty CRM w praktyce"

- Krzysztof Zych - Dyrektor Zarządzający, enxoo sp. z o.o.
"Jak skutecznie wykorzystać systemu CRM w chmurze na przykładzie projektów firmy enxoo dla firm dystrybucyjnych"

- Michał Wojciechowski, CEO & Co-founder iPresso Marketing Automation
"Co to jest i jak działa Marketing Automation 360?"

- Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24
"Jak skutecznie odnaleźć klientów przy pomocy monitoringu"

-Maciej Tesławski, Marketing Communication Academy
"Inbound marketing - tylko dla orłów"

- Grzegorz Filipowicz - Prezes HRport oraz partner ForFuture i Sławomir Kurowski - Kierownik działu IT w Nowoczesnej Firmie S.A.
"Wsparcie rozwoju pracowników dzięki procesom Grywalizacji"

- Jakub Kubalski - Aplikant Adwokacki, Associate, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka sp.k.
"Ustawa o prawach konsumenta – nowe zasady prowadzenie Infolinii"

- dr Tymoteusz Doligalski, Adiunkt w Zakładzie Systemów Zarządzania, Instytut Zarządzania Wartością, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
"Zarządzanie wartością klienta z wykorzystaniem internetu"

Serdecznie dziękujemy wszystkim zaangażowanym w konferencję.

CRM2014 2

Please publish modules in offcanvas position.