25.09.2012 - Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

25 września 2012 roku w Centrum Bankowo-Finansowym odbyła się konferencja poświęcona Customer Relationship Management.
Mieliśmy okazję gościć wielu znakomitych prelegentów, którzy przybliżyli nam tematykę CRM.

Jako pierwsza przedstawiła swoją prezentację Pani Dorota Chmurska, która opowiadała, jak wykorzystać CRM do zwiększenia sprzedaży. Na podstawie branży finansowej wskazała ewentualne szanse i wyzwania na danym polu. Kolejną z kolei osobą przemawiającą był Prezes BNI Polska, Pan Grzegorz Turniak, który mówił o zarządzaniu talentami.

Następnie zaprezentowali się nasi Wystawcy: m.in.: SaaS Solutions, Veracomp, Jabra, More7.
W trakcie przerwy zaproszeni goście mieli okazję do prowadzenia dyskusji z prelegentami i odwiedzenia stoisk Partnerów.
Po przerwie mieliśmy okazję wysłuchać wykładu na temat ochrony danych osobowych w systemach CRM - Panów z Kancelarii Olesiński & Wspólnicy: Michała Kluska i Grzegorza Wanio.

Po czym, mieliśmy okazję wysłuchać trenera, wykładowcy z Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na temat technik sprzedaży i zarządzania relacjami z Klientami o różnych typach osobowości.
Po kolejnej przerwie wystąpił Pan Tomasz Braja z Saas Solutions Sp. z o.o., który opowiedział o rozwiązaniach informatycznych w zarządzaniu relacjami z klientami. Spotkanie swoim wystąpieniem zakończył mgr Przemysław Tomczyk, Doktorant w Zakładzie Wartości Klienta Instytutu Zarządzania Wartością SGH. Przedstawił studium przypadku: Analiza klienta jako metoda kreowania wartości

Dziękujemy oczywiście wszystkim zgromadzonym gościom, w tym sponsorom i prelegentom oraz wszystkim uczestnikom. Jednocześnie zapraszamy już na nasze kolejne konferencje.

CRM2012

© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki