23.01.2013 - Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

23 stycznia 2013 roku w Warszawie w Hotelu Radisson Blu Sobieski odbyła się koleja odsłona konferencji poświęconej Customer Relationship Management.

Spotkanie od samego początku cieszyło się ogromnym zainteresowaniem wśród zaproszonych gości.
Konferencję rozpoczął Pan Dariusz Żurakowski, Dyrektor BI Banku BGŻ. Pan Dyrektor opowiadał o najnowszym wdrożeniu systemu CRM w swojej instytucji. Wykład dość mocno ożywił całą salę, padło dużo pytań do prowadzącego. Kolejny wykład należał do naszego Partnera - Srebrnego Sponsora - firmy SaaS Solutions.
Prelegentem ze strony firmy był Pan Tomasz Braja. Tematem przewodnim była prezentacja i opis funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics CRM.W trakcie przerwy zaproszeni goście mieli okazję do prowadzenia dyskusji z prelegentami i odwiedzenia stoisk naszych wystawców. Po przerwie miały miejsce dwa sloty, które prowadzili kolejno nasi pozostali dwaj Partnerzy: Firma AMG.net i Firma MDDP. Ze strony Brązowego Sponsora - Firmy AMG.net prezentację prowadził Pan Piotr Szczepanik w tamcie Trendy w rozwiązaniach CRM. Wykorzystanie Social Media do zwiększenia efektywności obsługi klientów. Prelegentem z firmy MDDP był Pan Mariusz Sumiński, który mówił o wartości klienta i jej mierzalności. Ostatnie dwa wykłady należały do ekspertów niezależnych. Wykład prawny poprowadzili: Pani Aleksandra Płucienik i Pan Grzegorz Wanio z Kancelarii Olesiński & Wspólnicy. W trakcie wykładu zostały poruszone dość istotne kwestie związane z ochroną danych osobowych wykorzystywanych poprzez systemy CRM. Natomiast Pan Marian Kostecki z firmy MasterPlan skupił się na wiedzy i umiejetnościach, jaki posiada typowy użytkownikch CRMa. Na koniec pragę bardzo serdecznie podziękować wszystkim zgromadzonym gościom, naszym Partnerom, Ekspertom Niezależnym, Patronom Medialnym.

CRM2013

© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki