26.11.2019

XIII Facility & Property Management -

bezpieczna
i oszczędna nieruchomość

Zarządzanie nieruchomością, to proces trudny i złożony, który stawia przed zarządcą wiele wyzwań – kwestia bezpieczeństwa w budynku, utrzymanie urządzeń i obiektów, outsourcing, kontrola finansowa, relacje z klientami… Ogromna odpowiedzialność ciążąca na osobach wykonujących ten zawód zmusza je do stałego podnoszenia kwalifikacji. Jakie są najnowsze trendy w obszarze nieruchomości?

Zapraszamy do udziału w XII edycji konferencji "Facility & Property Management - bezpieczna i oszczędna nieruchomość", która odbędzie się już 26 listopada 2019 roku w Gdańsku.


Prelekcjie poprowadzą m.in.:

  • Błażej Kucharski - Dyrektor regionalny, Colliers
    "Charakterystyka rynku biurowego w Polsce i Trójmieście"

  • Anna Saborowska - Property Manager, Panattoni
    „Service charge - koszty eksploatacyjne dla nieruchomości komercyjnych”
    (Podział i struktura kosztów eksploatacyjnych SCH. Zasady rozliczania SCH na najemców. Porównanie kosztów SCH dla różnych rodzajów nieruchomości komercyjnych (biura, centra handlowe, magazyny)

  • Leszek Radomski - Menedżer ds. projektów automatyki budynkowej, WAGO
    "Automatyka budynkowa oraz system BMS na straży zużycia mediów"

  • Karol Nowak - Senior Property Manager, CBRE Sp. z o.o.
    "Opłaty eksploatacyjne w budynkach komercyjnych"

  • Krzysztof Błażejewicz - Regionalny Kierownik Sprzedaży w Belimo Siłowniki S.A.
    "Zastosowanie technologii mobilnych i chmurowych w urządzeniach Belimo. Modernizowanie instalacji HVAC w oparciu o nowoczesne urządzenia."

  • Sandra Wnuk-Turczyk - Property Manager, JLL
    "Przestrzeganie procedur wewnętrznych obiektu a bezpieczeństwo nieruchomości"

    (Bezpieczeństwo nieruchomości ( instalacje, systemy, przeglądy, wizje lokalne, przestrzeganie przepisów prawa). Istota sporządzenia właściwego regulaminu obiektu wraz ze szczegółowymi procedurami i zasadami awizacji prac. Współpraca z obsługą techniczną i ochroną obiektu w celu weryfikacji przestrzegania procedur przez Najemców, Klientów, Wykonawców. Procedury działania w sytuacjach kryzysowych i po wypadkach)



 Tematyka konferencji:

- building management system
- monitoring wizyjny i kontrola dostępu
- systemy automatyki i bezpieczeństwa w budynkach
- zarządzanie środkami trwałymi
- Big Data
- technologie mobilne i chmurowe
- zarządzanie wydajnością przedsiębiorstwa
- zarządzanie projektami
- planowanie i zarządzanie jakością
- systemy utrzymania obiektów i urządzeń
- outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
- green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów
- planowanie i zarządzanie przestrzenią użytkową
- kontrola finansowa
- zarządzanie relacjami z klientem
- zarządzanie nieruchomościami
- zarządzanie kontraktami


Grupa docelowa:
- Właściciele obiektów (biura, centra handlowe, magazyny, hipermarkety, sieci sklepów)
- Facility Menedżerowie
- Property Menedżerowie
- Dyrektorzy ds. Zarządzania Nieruchomościami
- Dyrektorzy administracyjni
- Dyrektorzy techniczni
- Zarządcy nieruchomości komercyjnych
- Deweloperzy
- Architekci

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

PARTNERZY

wago-logo-ab-2016_rgb_200.jpg
logo_200.jpg
Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image

PATRONAT HONOROWY

Image
Image
Image

PRELEGENCI

Krzysztof Błażejewicz - Regionalny Kierownik Sprzedaży w Belimo Siłowniki S.A.

Karol Nowak - Senior Property Manager, CBRE Sp. z o.o.

Leszek Radomski - Menedżer ds. projektów automatyki budynkowej, WAGO

Sandra Wnuk-Turczyk - Property Manager, JLL

Anna Saborowska - Property Manager, Panattoni

Błażej Kucharski - Dyrektor regionalny, Colliers

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.