27.03.2019 r.

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

E-commerce niewątpliwie jest przyszłością handlu. Już dziś stanowi około 11% całości sprzedaży a według statystyk do 2022 roku ten udział ma wzrosnąć o kolejne 5%. Polska goni resztę świata nie tylko w procentach, ale i w przedsiębiorcach trudniących się handlem internetowym.

Razem z nami „szyj na miarę” wiedzę na temat tworzenia i prowadzenia marek odzieżowych.

Jeżeli chcesz:
-poznać know how w tworzeniu i rozwijaniu marek modowych
-nawiązać nowe kontakty z osobami z branży modowej
-skorzystać z rad i doświadczenia prelegentów
-poznać nowe technologie

 

To weź udział już 27 marca w Łodzi w konferencji „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion. W  programie nie zabraknie tematów dotyczących: e-commerce, mediów społecznościowych, marketingu, mody, trendów a nawet logistyki i grafiki.

Prelekcje poprowadzą m.in.:

- Anna Muszyńska-Gniado – Dyrektor Marketingu w dziale Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland
"Content marketing i digital – unikalna strategia marki"

(Nowe pokolenia klientów oczekują spersonalizowanej komunikacji, dopasowanej do ich potrzeb i zainteresowań. Serwowane treści powinny być atrakcyjne, unikalne i angażujące, podane w odpowiedniej formie, za pośrednictwem określonego kanału i we właściwym czasie. Nowe trendy, rozwój technologii oraz coraz bardziej wymagający klienci dyktują tempo i formę dzisiejszej komunikacji. Przykłady rozwiązań szytych na miarę, efektywne narzędzia digital oraz big data management.)

- mec. Michał Żmijewski - Adwokat, Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k.
"Regulacje dotyczące marek, logotypów i fraz wykorzystywanych w działalności gospodarczej - ochrona prawna oznaczeń produktów, usług i przedsiębiorców"
(Podstawowe informacje związane ze znakami towarowymi, ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i prawem autorskim, czyli wiedza, która przyda się nie tylko początkującym przedsiębiorcom. Jak zapewnić bezpieczeństwo swojemu biznesowi i zarazem upewnić się, czy nie naruszamy praw osób trzecich?)

- Arieta Prusak - CEO Agencji Kreatywnej MOXIE
"Problemy branży modowej - jak wyzwania współczesnego rynku przekuć w sukces?"
(Na co, gdzie i w jaki sposób wydajemy pieniądze? Trendy w zachowaniu konsumentów w Polsce i na świecie. Millenialsi i pokolenie Z – dlaczego biznesy muszą bać się tych grup? Jak wydają pieniądze? Jak kształtują rynek? I przede wszystkim co to oznacza dla Twojego biznesu? Podczas prelekcji wskazane zostaną sposoby na dostosowanie istniejącego biznesu do zmieniających się warunków rynkowych. Przedstawione zostaną narzędzia online, w które warto inwestować.)

- Magda Ruszkowska – Producentka Pokazu, Bizuu
temat w trakcie opracowania

- Michał Kamiński - Content Manager, Grupa Domodi
"Skąd brać pomysły na treści - 13 sposobów, z których korzystamy w Grupie Domodi"
(Sadzając Mistrza Słowa przed czystą kartą, możesz liczyć na stworzenie 5-10-15 interesujących tematów. Może ciut więcej. W pewnym momencie odbije się od ściany. Przy okazji nabawi się migreny i opuści biurko, mając na ustach słowa „czacha dymi”. Inaczej będzie, gdy posadzisz go przed klawiaturą komputera z dostępem do internetu, dając listę 13 pomysłów na tworzenie treści. Nie tylko wspomniane wcześniej liczby ulegną zwielokrotnieniu, ale również na twarzy Mistrza dostrzeżesz szeroki uśmiech i usłyszysz „dziękuję”. Bezcenne!
W trakcie prelekcji poznasz 13 sposobów na content – Michał Kamiński przedstawi konkretne rozwiązania pomocne przy generowaniu pomysłów na treści, z których korzysta w codziennej pracy. Będzie konkretnie!)


- mec. Luiza Bakiewicz - Associate, Domański Zakrzewski Palinka (DZP)
"Nazwisko jako znak towarowy w branży fashion"
(Przesłanki oraz przeszkody w wykorzystaniu swojego bądź cudzego nazwiska jako znaku towarowego.)

Tadeusz Żórawski - Chief Development Officer, SaveCart
"Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce o 20% lub więcej"


- Piotr Oracz - Prezes Zarządu, Loopa.eu Sp. z o.o

"Silnik Rekomendacji - jak skutecznie zachęcić klienta do e-zakupów"
(- Co to jest silnik rekomendacji?
- Jak spersonalizowane rekomendacje oddziałują na klienta?
- Przekrój działania silnika w e-sklepie.
- Case Studies.)

 
Tematyka konferencji:
  • E-commerce - jak prowadzić sklep internetowy by odnieść sukces
  • Skuteczne formy reklamy i promocji w Internecie
  • Pozycjonowanie strony www – jak pozyskać więcej klientów
  • Jak zaistnieć w social mediach - zbuduj markę osobistą
  • Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu
  • Content marketing - jak tworzyć treści, które się sprzedają
  • Kreacje graficzne - czym się kierować przy projektach materiałów reklamowych
  • Marketingowa współpraca z influenserami - jak pracować z vlogerami, blogerami i instagram personalities
  • Facebook Marketplace - jak to działa
  • Jak zbudować skuteczną strategię omnichanel
  • Personalizowana komunikacja z klientem
  • Marketing automation w praktyce
  • Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
  • Logistyka w branży modowej
  • Narzędzia wsparcia sprzedaży


Grupa docelowa:

  • właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
  • właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
  • szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
  • osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
  • projektanci mody
  • blogerzy
  • start'upowcy z branży modowej


Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 17.03.2019:*
- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 18.03.2019:*
- 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji


Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
...
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PATRONI HONOROWI

logo_pips_byleo_v2.png
Image

PARTNER BRĄZOWY

kesteo-colour-horizontal---250.png

PARTNERZY

savecart_tagcommander---kopia.png
fondy_150.png

PARTNERZY MERYTORYCZNI

dzp_nowe.jpg
domodi-black.png

PRELEGENCI

Anna Muszyńska-Gniado – Dyrektor Marketingu w dziale Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland

Tadeusz Żórawski - Chief Development Officer, SaveCart

mec. Michał Żmijewski - Adwokat, Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k.

Arieta Prusak - CEO Agencji Kreatywnej MOXIE

mec. Luzia Bakiewicz - Associate, Domański Zakrzewski Palinka (DZP)

Piotr Oracz - Prezes Zarządu, Loopa.eu Sp. z o.o.

Michał Kamiński - Content Manager, Grupa Domodi

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.