04.07.2019 r.

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

E-commerce niewątpliwie jest przyszłością handlu. Już dziś stanowi około 11% całości sprzedaży a według statystyk do 2022 roku ten udział ma wzrosnąć o kolejne 5%. Polska goni resztę świata nie tylko w procentach, ale i w przedsiębiorcach trudniących się handlem internetowym. Razem z nami „szyj na miarę” wiedzę na temat tworzenia i prowadzenia marek odzieżowych. 

Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję! Poznaj nowe technologie!
Jesteś projektantem mody?
Albo blogerem?
A może pracujesz w branży modowej?
Albo jesteś właścicielem sklepu?
Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!
„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion - 4 lipca 2019 r., Warszawa
W  programie nie zabraknie tematów dotyczących: e-commerce, mediów społecznościowych, marketingu, mody, trendów a nawet logistyki i grafiki.
 
Prelekcję poprowadzą:
 
Gość Specjalny: Marcin Maj - Co-owner/ Business Development w H2O Creative
"Konsument Jutra, czyli jak mówić do klienta przyszłości, aby chciał słuchać w dobie totalnego kryzysu zaufania do reklamy"
(Podczas wystąpienia typu PowerSpeech dowiemy się: 
  • Jakie zwyczaje ma dzisiejszy konsument?
  • Z jakich narzędzi korzysta i dlaczego aż 85% z nich nie miałoby nic przeciwko, gdyby większość marek zniknęła jutro z ich życia?
  • Jak kreować marki w czasach kryzysu zaufania?
  • Dlaczego wady w branży FASHION i BEAUTY mogą okazać się skuteczniejsze od zalet?
  • Dlaczego zaufanie do marek FASHION jest dziś kluczowe dla sukcesu biznesowego (meaningful brands)?
  • Jakie są trzy kluczowe sposoby budowania zaufania?
  • Jak robią to dobrze największe, globalne marki jak Diesel, Nike, P&G, CCC czy L’oreal? )
 
- Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka - radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka
"E - commerce - wymagania jakie stawia prawo, aby łatwo i skutecznie sprzedawać."
(Wiadome jest, że polskim prawie to konsument znajduje się na uprzywilejowanej pozycji. Jak sprzedawcy mogą zabezpieczyć się przed nadużyciami, a przede wszystkim jak powinni działać w branży e-commerce w myśl obowiązującego prawa?
Podczas prelecji dowiemy się: 
  • Na co zwrócić uwagę przygotowując regulamin sklepu internetowego?
  • Na jakich zasadach należy oprzeć się, aby sprzedaż była bezpieczna? 
  • Jakie best practice są najbezpieczniejsze w branży e-Commerce?
  • Co może unieważnić e-sprzedaż - nowe klauzule abuzywne w transakcjach internetowych?
  • Jak branża fashion poradziła sobie z wdrożeniem RODO?
  • Każda firma ma inny, zindywidualizowany cel ukształtowany przez prowadzoną działalność. Czy prawidłowo oceniliśmy cel i podstawę prawną przetwarzania danych osobowych?
  • Czy prawidłowo realizujemy obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych?)
 
- Agnieszka Parfienowicz- Partner Digital, Mindshare Poland i Łukasz Sztuczyński- Shop+ Head, Mindshare Poland
"Dalekowschodni Social commerce. Sprzedaż, media społecznościowe i Chiny – czyli dlaczego myśląc o sprzedaży online warto patrzeć na Wschód."
(Chiny często kojarzą nam się z tanimi podróbkami i produktami niskiej jakości. Jednocześnie Chiny to również lider i najszybciej rozwijający się rynek e-commerce na świecie, w którym społeczność odgrywa kluczową rolę i bogate źródło inspiracji. Z prelekcji dowiesz się, czym jest social commerce oraz jakie działania warto wdrożyć w swojej strategii sprzedażowej na naszym rynku.
Podczas prezentacji dowiesz się: 
  • Czym jest social commerce i dlaczego warto się zainteresować tym trendem
  • Jakie są najlepsze praktyki i najciekawsze inspiracje na przykładzie rynku chińskiego – największego rynku e-commerce na świecie?
  • Jak social commerce wygląda na rynku polskim?
  • Jakie są możliwości sprzedaży w sieciach społecznościowych?
  • Czy warto współpracować z influencerami i na co zwrócić uwagę?)
 
- Elżbieta Figat - Michalak - radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Elżbieta Figat - Michalak
"Proces reklamacji i zwrotu ubrań zakupionych w sklepie internetowym w świetle obowiązujących przepisów." 
 (Reklamacje i zwrot towarów to podstawowe uprawnienie konsumentów, którzy kupują ubrania przez internet. W czasie prezentacji zostaną wskazanie i omówione przepisy prawa, stanowiące podstawę uprawnień konsumenta oraz obowiązków przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe.)
 
- Agnieszka Chabrzyk - Facebook Marketing Partner & Google Premier Partner
"Strategia skutecznych kampanii na Facebooku: od brandu po sprzedaż dla e-commerce/fashion"
(Podczas prelekcji dowiemy się jak wykorzystać social media, czyli siłę Facebooka i Instagrama, po to aby budować silną markę i zasięgi wśród grupy docelowej oraz generować i optymalizować ROI z konwersji online.
Podczas prelekcji poruszone zostaną m. in tematy:
  • jak kupować FB/IG aby budować parametry marki i sprzedaży
  • jakimi formatami: narracją i kreacją nawigować klientów do sklepu online
  • jakich zaawansowanych opcji targetowania używać
  • jak budować strategię dla fashion (etapy kampanii/narzędzia)
  • jak mierzyć zwrot z inwestycji z tych kampanii
    Wiedza ekspercka zostanie poparta case studies.)
 
- Małgorzata Dumin - Business unit director w Glow by LifeTube
"Influencer marketing - czy branża modowa go potrzebuje?"
 (Angażowanie influencerów do promocji marki to już nie tylko moda, a stały element w planowaniu kampanii reklamowych. Jak poradzić sobie z takim wyzwaniem? Jak dobrać influencera, czego od niego wymagać, jak sprawdzić jego wiarygodność, które formaty wybrać, aby osiągnąć zamierzony cel, współpracować z agencją czy realizować wszystko samemu i czy tak naprawdę branża modowa potrzebuje korzystać z tego typu działań? Prelegentka odpowie na wszystkie powyższe pytania i podzieli się swoim doświadczeniem w zakresie skutecznej realizacji kampanii z influencerami.)
 
- Kasia Kwiecień - Fashion Brand Manager, Fu-Ku oraz autorka bloga Fashionbranding.pl
"Po co marce dziś strategia?"
(Według słownika PWN strategia to  «dział sztuki wojennej obejmujący przygotowanie i prowadzenie wojny oraz poszczególnych jej kampanii i bitew». Ta właśnie wojna o klienta, miejsce na rynku i uwagę dzieje się każdego dnia. Pytanie, czy dziś warto jeszcze budować strategię? A może raczej, jaki ta strategia powinna przyjąć kształt?

W trakcie prelekcji opowiem o:

  • rozpoznawaniu i dotarciu do grup docelowych oraz tworzeniu brand person, czyli spojrzeniu w klientocentryzm,
  • celach,
  • pozycjonowaniu na rynku, tj. holistycznemu spojrzeniu na markę,
  • DNA i redefinicji statusu marki,
  • wartościach marki,
  • i co najważniejsze - wdrożeniu strategii w życie.

Wszystko po to, by Twoja marka miała znaczenie. Nie tylko dla Ciebie.)

 

 Tematyka konferencji:
  • E-commerce - jak prowadzić sklep internetowy by odnieść sukces
  • Skuteczne formy reklamy i promocji w Internecie
  • Pozycjonowanie strony www – jak pozyskać więcej klientów
  • Jak zaistnieć w social mediach - zbuduj markę osobistą
  • Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu
  • Content marketing - jak tworzyć treści, które się sprzedają
  • Kreacje graficzne - czym się kierować przy projektach materiałów reklamowych
  • Marketingowa współpraca z influenserami - jak pracować z vlogerami, blogerami i instagram personalities
  • Facebook Marketplace - jak to działa
  • Jak zbudować skuteczną strategię omnichanel
  • Personalizowana komunikacja z klientem
  • Marketing automation w praktyce
  • Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
  • Logistyka w branży modowej
  • Narzędzia wsparcia sprzedaży


Grupa docelowa:

  • właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
  • właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
  • szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
  • osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
  • projektanci mody
  • blogerzy
  • start'upowcy z branży modowej


Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 20.06.2019:*
- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 21.06.2019:*
- 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
...
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PATRONI HONOROWI

Image
Image
Image
Image
Image

PARTNER BRĄZOWY

Image

PARTNERZY

Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image
Image
Image

PRELEGENCI

Małgorzata Dumin - Business unit director w Glow by LifeTube

Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka - radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka

Kasia Kwiecień - Fashion Brand Manager, Fu-Ku oraz autorka bloga https://fashionbranding.pl/

Marcin Maj - Co-owner/ Business Development w H2O Creative

Agnieszka Parfienowicz- Partner Digital, Mindshare Poland

r.pr. Elżbieta Figat - Michalak - Kancelaria Radcy Prawnego Elżbieta Figat - Michalak

Łukasz Sztuczyński- Shop+ Head, Mindshare Poland

Agnieszka Chabrzyk - Facebook Marketing Partner & Google Premier Partner

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.