13.06.2019 r.

DATA CENTER NOWEJ GENERACJI

Priorytetowym kierunkiem rozwoju technologii serwerowych jest obecnie nie tylko zwiększanie wydajności i pojemności. Bardzo istotne są również zagadnienia dotyczące tego jak zmniejszyć koszty infrastruktury, jak odprowadzić więcej ciepła, gdzie szukać oszczędności? Największe zyski przynosi kompleksowa, dobrze opracowana modernizacja serwerowni.

Zapraszamy Państwa do udziału w spotkaniu liderów, ekspertów i specjalistów w zakresie projektowania, budowy i zarządzania nowoczesnym data center, które odbędzie się 13 czerwca 2019 roku podczas konferencji "Data Center Nowej Generacji".

W programie m.in:

  • Jakub Wychowański - Członek Zarządu,Sales Manager, VECTO Sp. z o.o.
    "Dane pod specjalnym nadzorem. Jak zabezpieczyć biznes?"
    (Lawinowy przyrost danych to gigantyczne wyzwanie dla przedsiębiorstw na całym świecie. W 1992 r. globalnie powstawało 100 GB danych dziennie, w tym roku przewiduje się przełamanie bariery 50 000 GB danych na sekundę. Tak duże zasoby informatyczne wymagają zupełnie innego podejścia do kwestii przechowywania i zabezpieczania danych. Jesteśmy świadkami prawdziwego wyścigu technologicznego, w którym światowe koncerny starają się stworzyć rozwiązania IT na miarę naszych globalnych potrzeb. Czy dziś możemy skorzystać z narzędzi, które redukują ryzyko utraty newralgicznych danych niemal do zera. Czy możemy skutecznie zabezpieczyć informacje przed dowolnym zagrożeniem, a w razie jego wystąpienia reagować bez szkody dla biznesowych procesów? Na te i wiele innych pytań odpowiemy prezentując rozwiązania Data Protection, sygnowane przez DELL EMC – światowego lidera w dziedzinie zarządzania, backup’u i bezpieczeństwa danych.)

  • Wiesław Talarczyk - Director of Sales Department, Atende S.A.
    "Umowa serwisowa Data Center – co trzeba wiedzieć"
    (Celem prezentacji jest zapoznanie z know-how zawarcia rzetelnej, optymalnej kosztowo i wzajemnie korzystnej umowy na utrzymanie i serwisowanie Data Center. Podczas prezentacji, zostają przedstawione kolejne merytoryczne kroki tworzenia umowy serwisowej a zarazem swoistego porozumienia pomiędzy administratorem Data Center a firmą serwisującą.
    - Krok pierwszy „Definicje”: co nazwiemy awarią a co jest usterką, serwisowa reakcja reakcji nierówna, czy akumulatory w UPS to materiały eksploatacyjne?
    - Krok drugi „SLA”: na co my się tak naprawdę umawiamy, ile kosztuje taki a nie inny czas naprawy i czas reakcji, a czy mamy monitoring?, a za co te kary umowne, …
    - Krok trzeci „Meritum”:  co dokładnie mamy w zakresie przeglądu technicznego, czy wiemy jak rozliczyć drobne ale konieczne naprawy instalacji elektrycznej, kto wymienia paliwo w agregacie prądu, jaka jest specyfika umowy pogwarancyjnej, jaki zapewnić niezbędny zestaw części zamiennych i dlaczego jest taki drogi?)

  • Grzegorz Bernatek - Lead TMT Analyst, Audytel S.A.

    "Usługi Data Center. Chmura czy kolokacja – co wybrać?"
    (Podaż i jakość usług Data Center w Polsce stale poprawia się. Oddawane są do użytku nowe obiekty coraz nowocześniejsze, o znacznie wyższych parametrach bezpieczeństwa. Dostawcy widzą przewagę w obiektach dużej skali (powyżej 2000 m2 powierzchni IT). Wśród usługodawców Data Center coraz więcej jest takich, którzy w swojej ofercie nie ograniczają się jedynie do usług udostępniania powierzchni technicznej, ale także oferują szereg usług dodatkowych. Szczególną rolę grają tu rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo teleinformatyczne i ciągłość biznesową: wspomagania procesów BCP przedsiębiorstw (biura zapasowe) oraz realizacja procesów DRP. Dostawcy usług Data Center potrafią być także efektywnymi dostawcami infrastruktury obliczeniowej dla e-commerce i innych przedsiębiorstw opierających swoją działalność na Internecie. Rynek usług Data Center w Polsce jest nadal mocno rozproszony i jednocześnie wykazuje duży rozrzut w zakresie skali i zakresu świadczonych usług. Obok dużych i bardzo profesjonalnych obiektów istnieje duża grupa mniejszych dostawców, nastawionych przeważnie na obsługę klientów o mniejszej skali działalności i mniejszych wymaganiach co do jakości usługi. Ważnym aspektem oferty wielu Data Center jest elastyczność świadczonych usług: deklarują oni możliwość dostosowania istniejącej lub nowobudowanej powierzchni do wymagań klienta, najczęściej jednak pod warunkiem współuczestnictwa w koniecznych do poniesienia nakładach na modernizację infrastruktury.)


  • Władysław Iwaniec - inżynier, doktor nauk technicznych, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
    "Wybrane zagadnienia bezpieczeństwa danych w Data Center"
    (Podczas prelekcji poruszone zostaną tematy:
    - Podział odpowiedzialności za bezpieczeństwo systemów w różnych modelach przetwarzania chmurowego.
    - Wymagania bezpieczeństwa określone w standardach NIST.
    - Zagadnienia ochrony danych przez szyfrowanie.
    - Koncepcja BYOE - Bring Your Own Encryption
    - Transparentne szyfrowanie danych dla danych przetwarzanych i danych w spoczynku.
    - Bezpieczne kanały transmisji - BYOD czy COPE ?
    - Wnioski dla praktyków.)

  • Joanna Karczewska - Członek ISACA Warsaw Chapter
    "Jak COBIT 2019 pomaga w zarządzaniu Data Center"
     (W trakcie prezentacji przedstawione zostaną dobre praktyki zawarte w metodyce COBIT 2019 przydatne w zarządzaniu Data Center – wybrane na podstawie doświadczenia zawodowego prelegentki.)


  • Jakub Kubalski - Senior Associate, Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
    "Zbieranie zgód marketingowych – wczoraj, dziś i jutro."
    (Przedstawione zostaną zmiany w prawie, które weszły ostatnio w życie, a dotyczą sposobu i zakresu zbierania zgód na marketing bezpośredni. Omówiona zostanie tematyka ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy Prawo telekomunikacyjne, rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych, rozporządzenia ePrivacy.)

  • Marta Kwiatkowska-Cylke - Senior Associate, Bird & Bird
    "Data breach reporting - jak zgłosić naruszenie do Prezesa UODO i przetrwać?"
    (Podczas prelekcji poruszone zostaną tematy:
    - Jak w praktyce przebiega procedura zgłoszenia naruszenia i co można zrobić, żeby się do niej przygotować?

    - Dlaczego warto przyznać się do błędu?
    - Co czeka administratora po dokonaniu zgłoszenia naruszenia?
    - Jak decyzja o nałożeniu kary na związek piłkarski wpłynie na relacje pomiędzy administratorem a dostawcą usług IT.
    )



Tematyka konferencji:

  • Projektowanie data center
  • Budowa data center
  • Zarządzanie infrastrukturą danych – efektywność i obniżanie kosztów
  • Zapasowe centrum danych
  • Energooszczędne systemy zasilania awaryjnego
  • Wirtualizacja i automatyzacja dc
  • Chłodzenie i zasilanie w centrum danych
  • Uruchamianie i zarządzanie danymi w chmurze
  • Efektywność energetyczna – jak optymalizować koszty energii
  • Bezpieczeństwo danych – backup i ochrona danych
  • Odtwarzanie danych po awarii
  • Usługi kolokacji


Grupa docelowa:

Osoby odpowiedzialne w firmie za inwestycje, bezpieczeństwo danych, ciągłość biznesu m.in.:

  • CIO, kierownicy działów IT
  • Członkowie Zarządu ds. IT, nowych inwestycji
  • Dyrektorzy i Kierownicy techniczni
  • Osoby zarządzające infrastrukturą IT
  • Dyrektorzy finansowi
  • Szefowie bezpieczeństwa danych
  • Business Continuity Managerowie
  • Dyrektorzy strategiczni
  • Kierownicy projektów oraz analitycy
  • Administratorzy systemów IT

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom zapewniamy:materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

PATRONI HONOROWI
logo-mii.png
PARTNERZY
vecto---200.jpg
atende-logo---200.jpg

PARTNERZY MERYTORYCZNI

birdbird_pos_logo_cmyk_pink.jpg
zi_logo_3.jpg

PRELEGENCI

Jakub Wychowański - Członek Zarządu, Sales Manager, VECTO Sp. z o.o.

Marta Kwiatkowska-Cylke - Senior Associate, Bird & Bird

Wiesław Talarczyk - Director of Sales Department,
Atende S.A.

Joanna Karczewska - Członek ISACA Warsaw Chapter

Grzegorz Bernatek - Lead TMT Analyst, Audytel S.A.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki

Kontakt:

Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. zo.o.

tel.: +48 691 571 598
fax: +48 22/ 203 51 41
e-mail: biuro@pirbinstytut.pl