11.04.2019 r.

LAW SUMMIT 

Marketing to taki obszar komunikacji, w którym prawnik otwiera się na klienta i stara się zorientować, jakie są jego wymagania, potrzeby oraz próbuje go zrozumieć. Marketing to również edukowanie klienta, polega to na uświadamianiu klienta o roli i znaczeniu prawa w jego działalności, wynikających z niego uprawnień i obowiązków. Marketing pozwala na zidentyfikowanie prawnika na rynku, na podkreślenie jego odrębności w stosunku do ogółu innych prawników. Buduje dopiero grunt pod sprzedaż (pozyskanie klienta). Rozróżnienie marketingu i sprzedaży jest bardzo istotne, gdyż bazują na nim zasady etyki. Przyjęto bowiem inne zasady działania, gdy prawnik działa w obszarze marketingu, a nieco inne, gdy pozyskuje klienta.

Zapraszamy do dyskusji z ekspertami na temat marketingu i sprzedaży usług prawniczych oraz nowych technologii usprawniających funkcjonowanie kancelarii prawniczej, podczas konferencji: IX LAW SUMMIT - 11 kwietnia 2019 r. w Warszawie


Prelekecje poprowadzą:

- Piotr Łysko - Założyciel i partner w Kancelarii Prawnej HGL Legal
"Darmowe szkolenie jako forma promocji adwokata"


- Jarosław Sroczyński - Wspólnik-Założyciel i Partner w Kancelarii Markiewicz & Sroczyński
"Prawnik, biznesmen czy psycholog: rola doradcy prawnego w zmieniającym się świecie"
(Na konkurencyjnym rynku usług prawniczych zbudowanie trwałych relacji z klientem stanowi nie lada wyzwanie. Klienci w coraz mniejszym stopniu wykazują „przywiązanie do marki”. Zdarza się, że do każdej sprawy, a nawet jej etapów, jak kolejne stadia procesu sądowego, przybierana jest inna kancelaria. Dlatego doradca prawny musi obecnie oferować klientowi szczególną „wartość dodaną”, aby ten do niego wracał i traktował doradcę jako zaufanego powiernika, a nie jedynie dostawcę rutynowej usługi. Prawnik powinien być zatem dobrze zorientowany w biznesie swojego klienta i oceniać skutki swoich porad pod tym kątem. Od prawnika wymagana jest również wiedza psychologiczna, przede wszystkim w sytuacjach kryzysowych bądź różnicy zdań w ramach struktur klienta. Na to wszystko nakłada się konieczność przestrzegania zasad etyki wykonywania zawodu prawniczego. Istnieje potrzeba dyskusji o kierunku, w jakim zmierza sektor usług doradztwa prawnego i zakresie niezbędnej interdyscyplinarnej wiedzy prawników. )

Tematyka konferencji:
  • Trendy w marketingu kancelarii prawnych
  • Marketing a etyka
  • Business development
  • Sprzedaż usług kancelarii prawnej
  • Skuteczne i efektywne pozyskanie klienta
  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Promocja i wizerunek w social media
  • Blogi prawnicze
  • Storytelling w biznesie
  • Optymalne zorganizowanie struktury kancelarii i wykorzystanie potencjału
  • Rozwiązania IT usprawniające pracę prawnika i zarządzanie kancelarią prawną
  • Ochrona danych w kancelarii prawnej


Grupa docelowa:

  • Partnerzy
  • Adwokaci
  • Radcowie Prawni
  • Doradcy Podatkowi
  • Dyrektorzy Administracyjni Dyrektorzy ds. marketingu i PR
  • Kierownicy kancelarii/sekretariatu


Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 15.03.2019 r.:*

  • 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
  • 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji


Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 16.03.2019 r.:

  • 399 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
  • 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Uczestnikom zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

beck_180.jpg
abbyy_finereader.png

PARTNERZY MERYTORYCZNI

markiwicz_sroczynski.png

PRELEGENCI

Piotr Łysko - Założyciel i partner w Kancelarii Prawnej HGL Legal
Jarosław Sroczyński - Partner w Kancelarii Markiewicz & Sroczyński Kancelaria Radców Prawnych
© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki