12.09.2019 r.

IX LAW SUMMIT 

Marketing to taki obszar komunikacji, w którym prawnik otwiera się na klienta i stara się zorientować, jakie są jego wymagania, potrzeby oraz próbuje go zrozumieć. Marketing to również edukowanie klienta, polega to na uświadamianiu klienta o roli i znaczeniu prawa w jego działalności, wynikających z niego uprawnień i obowiązków. Marketing pozwala na zidentyfikowanie prawnika na rynku, na podkreślenie jego odrębności w stosunku do ogółu innych prawników. Buduje dopiero grunt pod sprzedaż (pozyskanie klienta). Rozróżnienie marketingu i sprzedaży jest bardzo istotne, gdyż bazują na nim zasady etyki. Przyjęto bowiem inne zasady działania, gdy prawnik działa w obszarze marketingu, a nieco inne, gdy pozyskuje klienta.

Zapraszamy do dyskusji z ekspertami na temat marketingu i sprzedaży usług prawniczych oraz nowych technologii usprawniających funkcjonowanie kancelarii prawniczej, podczas konferencji: IX LAW SUMMIT - 12 września 2019 r. w Warszawie.
 
W programie m.in.:

- Katarzyna Łodygowska - prawniczka, blogerka (www.matkaprawnik.pl) i przedsiębiorca.

"Jak zdobyć 50 tys. fanów w mediach społecznościowych?"
(Prowadzenie bloga to niepowtarzalna okazja do poznania rzeczywistych potrzeb klienta. To też okazja do nauki i zgłębiania obszaru prawa, w którym specjalizujemy się. Czy w takim razie prawnik potrzebuje 50 tys. fanów na facebooku czy na instagramie? Co ma większe znaczenie - ilość followersów czy ich zaangażowanie? Jakich błędów unikać prowadząc blog? Jaka jest recepta na wypełniony klientami grafik?)

- Kamila Kurkowska - Firemind

"Branża prawnicza jest wyjątkowa – prawda, czy fałsz? Czyli o sprzedaży, marketingu i LinkedIn w kancelariach."

(Podczas wystąpienia prelegenta poruszy następujące zagadnienia: Jak wygląda rynek prawniczy w Polsce?; Co robią najlepsze kancelarie, że są najlepsze?; Jak wyglądają zachowania osób kupujących usługi prawne?; Kim jest i co jest ważne dla klienta kupującego usługi prawne?; Do czego potrzebny jest LinkedIn?; Jak z marketingu zrobić sprzedaż?)

- Przemysław Wierzbicki - Adwokat | Partner, Kancelaria Kurzyński Łyszyk Wierzbicki

"Możliwości automatyzacji pracy kancelarii – dostępne rozwiązania IT, przykładowe rozwiązania, trendy, kierunki rozwoju"

- mgr Kamil Stępniak - Doktorant w Katedrze Prawa Konstytucyjnego na Wydziale Prawa Uniwersytetu w Białymstoku
"Paradygmat sztucznej inteligencji prawnej - o możliwościach wykorzystania AI w pracy prawnika."


Tematyka konferencji:
  • Trendy w marketingu kancelarii prawnych
  • Marketing a etyka
  • Business development
  • Sprzedaż usług kancelarii prawnej
  • Skuteczne i efektywne pozyskanie klienta
  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Promocja i wizerunek w social media
  • Blogi prawnicze
  • Storytelling w biznesie
  • Optymalne zorganizowanie struktury kancelarii i wykorzystanie potencjału
  • Rozwiązania IT usprawniające pracę prawnika i zarządzanie kancelarią prawną
  • Ochrona danych w kancelarii prawnej


Grupa docelowa:

  • Partnerzy
  • Adwokaci
  • Radcowie Prawni
  • Doradcy Podatkowi
  • Dyrektorzy Administracyjni Dyrektorzy ds. marketingu i PR
  • Kierownicy kancelarii/sekretariatu


Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 29.08.2019 r.:*

  • 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
  • 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji


Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 30.08.2019 r.:

  • 399 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
  • 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Uczestnikom zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image
Image
logotyp.jpg

PRELEGENCI

Katarzyna Łodygowska - prawniczka, blogerka (www.matkaprawnik.pl) i przedsiębiorca

mgr Kamil Stępniak - Doktorant, Uniwersytet w Białymstoku


Kamila Kurkowska - ekspert nowoczesnego, zintegrowanego marketingu, Firemind


Przemysław Wierzbicki - Adwokat | Partner, Kancelaria Kurzyński Łyszyk Wierzbicki

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki