15.04.2021

Kongres Księgowych i 
Ekspertów Finansowych

Przedsiębiorcy oczekują od swoich księgowych już nie tylko znajomości prawa podatkowego czy sprawnego prowadzenia ksiąg rachunkowych, ale profesjonalnego doradztwa w zakresie nowoczesnego biznesu. A ten opiera się dziś na innowacjach nie tylko w rozwoju przedsiębiorstw, ale i w ich codziennym prowadzeniu.

Poznaj najnowsze trendy i rozwiązania usprawniające pracę w księgowości!
Weź udział w wydarzeniu online:

Kongres Księgowych i Ekspertów Finansowych

15 kwietnia 2021

 W programie :

  • Kom. Dominik Rozdziałowski - Naczelnik Wydziału do Walki z Cyberprzestępczością, Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
    "Ataki na działy finansowe i niebezpieczeństwo pracy zdalnej."


  • Robert Zarański - Prezes, współwłaściciel, Przemysław Bartkowiak - V-ce prezes, współwłaściciel KSIEGOWYDORADCA
    "Jak generować dodatkowe przychody z obsługiwanych klientów? – nowe technologie w służbie sprzedaży i doradztwa kosztowego."
    (Czy biuro rachunkowe może pomóc w optymalizacji kosztów swoim klientom? Oczywiście, że tak i często biura to robią, ale czy biura rachunkowe mają na to czas? Czy zarabiają na tym, czy raczej jest to koszt ich działalności? Dziś technologia daje Biurom Rachunkowym potężne narzędzie i uruchamia nowe ścieżki przychodów rozszerzając ich ofertę o nowe obszary doradztwa w zakresie kosztów i automatyzacji procesów zakupowych. Dzięki temu biura uzyskają dodatkowy pasywny przychód, a ich klienci realne oszczędności i pewność warunków. Co najważniejsze wszystko dzieje się automatycznie bez dodatkowych kosztów pracy. O tym jak skracać procesy przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji zostanie przedstawione podczas prezentacji.)

 

  • Kacper Rączkowiak - Specjalista ds. ochrony danych osobowych, Grant Thornton Frąckowiak sp. z o.o. sp. k.
    "Praktyczne aspekty przetwarzania danych osobowych podczas realizacji usług księgowych i finansowych."
    (Podczas wystąpienia zostaną omówione kwestie podstaw prawnych przetwarzania danych w trakcie realizacji usług, kwestie regulacji umownych odnoszących się do danych osobowych podczas obsługi klientów, zagadnienia dotyczące okresu przetwarzania danych, czy też podstawowe informacje dotyczące sposobów zabezpieczenia danych pozyskanych od klientów.)

 

  • Paweł Seliga - Senior Sales Executive, Exact Software Poland
    "Obieg dokumentów. Czyli jak zwiększyć świadomość kosztów."
    (Obiegi dokumentów kosztowych kojarzą się głównie z procesem akceptacji faktur przed ich zaksięgowaniem i zapłaceniem. I z pewnością jest to bardzo ważna rola elektronicznego obiegu dokumentów. Jednak faktura, która pojawia się na przysłowiowej recepcji firmy, ma przecież jasno określone parametry takie jak wartość, termin płatności czy dostawca. Zatem zanim jeszcze zostanie zaakceptowana i zaksięgowana, może dać nam informację jakie koszty się pojawią, jakie kwoty i kiedy będą do zapłacenia. Dzięki temu wiemy jakie koszty za chwilę wpłyną na wynik firmy i możemy lepiej planować przepływy pieniężne. Ale czy to wszystko? Co jeszcze można uzyskać wdrażając elektroniczne obiegi dokumentów i procesów w firmie? Na to pytanie odpowiem podczas prelekcji.)

  • Justyna Patynowska - Product Manager, AURA Technologies Sp. z o.o.
    "Odczyt i Elektroniczny obieg Dokumentów SaldeoSMART"

  • dr Jacek Matarewicz - Partner,adwokat, doradca podatkowy, Kancelaria Ożóg Tomczykowski Sp. z o.o.
    "Zmiany w VAT - ułatwianie czy wciąż uszczelnianie ?"
    (Podczas wystąpienia zostaną omówione zmiany mające uszczelniać system podatkowy, które mają być „ułatwieniem” rozliczeń dla podatników (JPK, kasy online, STIR, wykreślenie z rejestru podatników VAT, sankcja VAT, ograniczenie waloru ochronnego WIS)).

  • Bartosz Gayer - CFO, Trener i wykładowca
    "Digitalizacja funkcji finansowej - konieczność i źródło wartości dodanej."
    (Szeroko pojęta digitalizacja jest kwestią, która przestała być jedynie atrakcyjną nowinką dostrzeganą przez część liderów działów finansowych. Obecnie staje się ona koniecznością, co wymusiła rosnąca zmienność otoczenia biznesowego, konieczność szybkiego zarządzania informacją i konkurowania efektywnością operacyjną w dynamicznym środowisku. Pandemia nie zatrzymała tych procesów, a wręcz je wzmocniła. Gdzie szukać źródeł optymalizacji? Jak w efektywność działu finansowego mogą się wpisać narzędzia z szeroko pojętego RPA (Robotic Process Automation), sztuczna inteligencja, czy też blockchain? Wreszcie, czy zatrudnienie cyfrowego finansisty spowoduje zmierzch czynnika ludzkiego w finansach - czy mamy się czego obawiać, czy też jest to dla nas szansa na nowe kierunki rozwoju?)

  • Radosław Rafiński - Channel Manager, Barracuda Networks
    "E-mail to ulubiona metoda ataku na firmę i źródło wielu zagrożeń, posłuchaj jak nie zostać kolejnym „złowionym” przez cyberprzestępców"
    (W roku 2021 straty z tytułu cyberataków w samych stanach Zjednoczonych Ameryki szacowane są na 4.1 mln USD. Jednym z podstawowych wektorów ataku na firmy pozostaje poczta elektroniczne. Równocześnie jest to również podstawowe narzędzie komunikacji z naszymi kontrahentami, a masowość jego wykorzystania oznacza, że potencjalną ofiarą może być nie tylko potężna firma z listy Fortune1000, ale również małe lokalne biuro rachunkowe. Ataki, to nie tylko szkodliwe załączniki, które mogą zawirusować nam nasz komputer i w efekcie np. zaszyfrować nasze wszystkie dane. To także utrata wizerunku, to długoterminowe podglądanie naszych transakcji czy wykradzenie danych kontraktowych naszych kontrahentów. O tym jakie metody ataków są obecnie stosowane przez cyberprzestępców i jak je rozpoznać oraz się przed nimi ochronić, opowiemy podczas prezentacji.)

 

 

Tematyka konferencji:

- Elektroniczny obieg dokumentów
- Podpis elektroniczny
- Dotarcie do klienta, sprzedaż usług
- Zarządzanie kosztami
- Digitalizacja i automatyzacja
- Robotyzacja w księgowości?
- Zarządzanie dokumentacją
- Rozwiązania wspomagające codzienną pracę biura rachunkowego
- Bezpieczeństwo danych
- Dostęp do danych wrażliwych
- Optymalizacja czasu i pracy
- Wykorzystanie social media w sprzedaży usług
- Zintegrowana komunikacja
- Zarządzanie dynamiczną dekretacją środków trwałych
- Zarządzanie źródłami finansowania środków trwałych

 

Do udziału zapraszamy:

- Dyrektorów Finansowych
- Głównych Księgowych
- Finance Managerów
- Właścicieli biur rachunkowych i podatkowych

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNER SREBRNY

Image

PARTNERZY

Image
Image
Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image
Image

PRELEGENCI

Kom. Dominik Rozdziałowski - Naczelnik Wydziału do Walki z Cyberprzestępczością Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach

Kacper Rączkowiak - Specjalista ds. ochrony danych osobowych, Grant Thornton sp. z o.o. sp. k. 

 dr Jacek Matarewicz - Partner,adwokat, doradca podatkowy, Kancelaria Ożóg Tomczykowski Sp. z o.o.

Robert Zarański - Prezes, współwłaściciel KSIEGOWYDORADCA

Paweł Seliga - Senior Sales Executive, Exact Software Poland

Justyna Patynowska - Product Manager, AURA Technologies Sp. z o.o.

Przemek Bartkowiak - V-ce prezes, współwłaściciel KSIEGOWYDORADCA 

Bartosz Gayer - CFO, Trener i wykładowca 

Radosław Rafiński - Channel Manager, Barracuda Networks

© 2020 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.