Nowoczesne technologie bez większych problemów trafiły do hoteli. Branża hotelarska z dużą dozą pokory wprowadziła je, aby udogodnić pobyt swoim klientom. Kiedy branża HoReCa uczyniła swoje hotele cyfrowymi i spełniającymi najwyższe standarty okazało się, że zaskoczenie przyjdzie w najmniej odpowiednim momencie.
W dobie COVID-19 wszystkie technologiczne udogonienia sprostały swoim wymaganiom. Ale co z tego, skoro klientów brak z zupełnie innych powodów? Skala udziałów funduszy w Polsce na turystyke diametralnie zmalała. Przed hotelarzami stoją zupełnie nowe wyzwania niż jeszcze rok temu. Na dzień dzisiejszy podstawowym problemem jest funkcjonowanie obiektów noclegowych w czasie pandemii, przetrwanie faktycznej zapaści wykorzystania hoteli w działalności turystycznej, konferencyjnej czy imprezowej.
Tematyka jest trudna, bo dotyczy zjawiska z którym wcześniej nie mieliśmy styczności. Trudności doda fakt, że konieczne jest wróżenie z fusów, bo zwyczajnie nie dysponujemy twardymi, naukowymi danymi.
Zapraszamy do udziału w wyjątkowym wydarzeniu, podczas którego najlepsi eksperci w branży będą dyskutowali o nowinkach technicznych, które powinny zostać zastosowane w obiektach hotelowych i gastronomicznych szczególnie w dobie pandemii COVID-19: "HoReCa - trendy, technologie i wyzwania" - 28 października 2020 r., ONLINE.
Prelekcje poprowadzą m.in.:
- Zuzanna Przybyła - Founder & Remote Management Consultant, World Is Your Office
"Praca zdalna a branża HoReCa: trendy, szanse i wyzwania"
(Praca zdalna (lub inaczej telepraca, home office czy praca poza biurem) to już coś więcej niż nowy, chwilowy trend. W USA już 69% firm zatrudnia pracowników w tym modelu. A jak jest w Polsce? Jaki wpływ na branżę HoReCa ma praca zdalna i jak sytuacja będzie się rozwijać? Prelegentka poruszy m.in. następujące tematy:
- Czym właściwie jest praca zdalna i jak działa? Podstawowa wiedza, modele i informacje.
- Jakie są korzyści, a jakie zagrożenia związane z pracą zdalną?
- Jak firmy z branży HoReCa mogą wykorzystać pracę zdalną jako pracodawcy?
- Jak firmy z branży HoReCa mogą lepiej spełniać potrzeby swoich Klientów, pracujących zdalnie?) - Łukasz Matusiak - Managing Director, Horeca Institute
"Nowa formuła zwiększenia sprzedaży w Hotelu"
(Jak dzięki wykorzystaniu danych, technologii i potencjału zespołu pracowników zwiększyć obroty hotelu. W czasach hiper konkurencji i ciągłych przemian na rynku usług i produktów hotelarskich, pozyskiwanie nowych klientów jest bardzo trudne. Tym bardziej trzeba troszczyć się o utrzymanie tych, których hotel już ma. Kluczem do satysfakcji, a z czasem także i lojalności nabywców jest perfekcyjne wykorzystanie wszelkich informacji dotyczących obecnych i przyszłych klientów. Wykorzystanie technologii i danych na temat klientów stawia nowe zadania przed zespołami ds. gości w każdym hotelu.) - Elżbieta Małecka - Kierownik działu sprzedaży, Hotel Ossa Conference & SPA
- Małgorzata Gipsiak - Dyrektor Generalny, Arche
- Julita Słowikowska - Zastępca Dyrektora Generalnego, Pałac Mała Wieś
Tematyka konferencji:
- nowoczesne narzędzia w walce o klienta
- rozwiązania zwiększające komfort i nowoczesność obiektów
- systemy teleinformatyczne
- automatyka budynkowa
- technologie mobilne
- AI
- szerokopasmowy dostęp
- Digital Signage
- efektywna recepcja
- nowoczesne sale konferencyjne
- optymalizacja kosztów
- social media w branży hotelarskiej
Grupa docelowa:
- Przedstawiciele sektora hotelarskiego oraz gastronomicznego.
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Uczestnikom zapewniamy:materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
*Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia.
PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PATRONI HONOROWI
PRELEGENCI
Zuzanna Przybyła - Founder & Remote Management Consultant, World Is Your Office
Łukasz Matusiak - Managing Director, Horeca Institute