20.05.2020 r.
HoReCa - trendy, technologie i wyzwania

Nowoczesne technologie zaczynają już trafiać do hoteli: tablety zamiast folderów informacyjnych, smartfony zamiast kluczy do pokoju, aplikacje zamiast pilotów. W ten sposób branża hotelarska dostosowuje się do nowych wymagań. Coraz więcej gości oczekuje innowacyjnych technologii w hotelach. Już 34% gości w Polsce wolałoby obsługiwać światło, klimatyzację i telewizję poprzez smartfona lub tablet. Wiele hoteli bierze pod uwagę nowoczesne rozwiązania i już zaczęło podwyższać swój technologiczny standard.

Zapraszamy do udziału w wyjątkowym wydarzeniu, podczas którego najlepsi eksperci w branży będą dyskutowali o nowinkach technicznych, które powinny zostać zastosowane w obiektach hotelowych i gastronomicznych: "HoReCa - trendy, technologie i wyzwania" -  20 maja 2020 r., Warszawa

 

 

Prelekcje poprowadzą m.in.:

  • Piotr Owczarski - General manager, Hotel Gordon
    "Optymalizacja kosztów działalności hotelu receptą na sukces"

  • Joanna Preisner - Autorka bloga mamahotelarz.pl, Prezes Zarządu Hotelu Bacówka Radawa&SPA****
    "Dziecko w hotelu - paranoja czy szansa?"

    (Coraz więcej hoteli reklamuje się, jako prorodzinne, chociaż rzeczywistość takich obiektów w wielu przypadkach pozostawia wiele do życzenia. Aby hotel był przyjazny rodzinie, nie wystarczy, że wstawi fotelik do restauracji czy łóżeczko do pokoju – to już standard, a nie wyjątkowe udogodnienie. Rodzice wyjeżdżają z takich miejsc zdegustowani. Właśnie dlatego na rynku turystycznym wciąż pozostaje to niezagospodarowany obszar, który warto wypełnić wartościową i innowacyjną ofertą. Pamiętajmy, że dziecko to najlepszy Gość hotelowy, który niewiele wymaga i potrafi okazać ogromną wdzięczność! Zadowolony maluch jeszcze nie raz przekona swoich rodziców, aby wrócić do miejsca, które tak dobrze mu się kojarzy.)

  • Zuzanna Przybyła - Founder & Remote Management Consultant, World Is Your Office
    "Praca zdalna a branża HoReCa: trendy, szanse i wyzwania"
    (Praca zdalna (lub inaczej telepraca, home office czy praca poza biurem) to już coś więcej niż nowy, chwilowy trend. W USA już 69% firm zatrudnia pracowników w tym modelu. A jak jest w Polsce? Jaki wpływ na branżę HoReCa ma praca zdalna i jak sytuacja będzie się rozwijać? Prelegentka poruszy m.in. następujące tematy:
    - Czym właściwie jest praca zdalna i jak działa? Podstawowa wiedza, modele i informacje.
    - Jakie są korzyści, a jakie zagrożenia związane z pracą zdalną?
    - Jak firmy z branży HoReCa mogą wykorzystać pracę zdalną jako pracodawcy?
    - Jak firmy z branży HoReCa mogą lepiej spełniać potrzeby swoich Klientów, pracujących zdalnie?)

  • mgr inż. Witold Drogoń - członek Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego
    "Hotel XXI wieku – oczekiwania i wyzwania"
    (Podczas prelekcji omówione zostaną zagadnienia tj.:
    1. Nowe technologie vs gościnność.
    2. Oczekiwania gości
    3. Bezpieczny hotel.)

  • Łukasz Matusiak - Managing Director, Horeca Institute
    "Nowa formuła zwiększenia sprzedaży w Hotelu"
    (Jak dzięki wykorzystaniu danych, technologii i potencjału zespołu pracowników zwiększyć obroty hotelu. W czasach hiper konkurencji i ciągłych przemian na rynku usług i produktów hotelarskich, pozyskiwanie nowych klientów jest bardzo trudne. Tym bardziej trzeba troszczyć się o utrzymanie tych, których hotel już ma. Kluczem do satysfakcji, a z czasem także i lojalności nabywców jest perfekcyjne wykorzystanie wszelkich informacji dotyczących obecnych i przyszłych klientów. Wykorzystanie technologii i danych na temat klientów stawia nowe zadania przed zespołami ds. gości w każdym hotelu.)

 


Tematyka konferencji:

  • nowoczesne narzędzia w walce o klienta
  • rozwiązania zwiększające komfort i nowoczesność obiektów
  • systemy teleinformatyczne
  • automatyka budynkowa
  • technologie mobilne
  • AI
  • szerokopasmowy dostęp
  • Digital Signage
  • efektywna recepcja
  • nowoczesne sale konferencyjne
  • optymalizacja kosztów
  • social media w branży hotelarskiej


Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele sektora hotelarskiego oraz gastronomicznego.

 Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom zapewniamy:materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

*Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia.

PARTNERZY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image
Image

PATRONI HONOROWI

Image

PRELEGENCI

Piotr Owczarski - General manager, Hotel Gordon

Łukasz Matusiak - Managing Director, Horeca Institute

mgr inż. Witold Drogoń - członek Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

Zuzanna Przybyła - Founder & Remote Management Consultant, World Is Your Office

Joanna Preisner - Autorka bloga mamahotelarz.pl, Prezes Zarządu Hotelu Bacówka Radawa&SPA****

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.