PRELEGENCI

Maciej Marciniak- Członek Zarządu firmy informatycznej MW Concept Sp. z o.o.

Konsultant w zakresie projektowania systemów informatycznych. Ukończył Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Poznaniu na kierunku Ekonomika Handlu Wewnętrznego. Po studiach pracował w bankowości. Jest doradcą podatkowym. Od kilkunastu lat prowadzi własną kancelarię w podpoznańskiej miejscowości.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed molestie scelerisque ultrices. Nullam venenatis, felis ut accumsan vestibulum, diam leo congue nisl, eget luctus sapien libero eget urna. Duis ac pellentesque nisi.

Michał Ćwiek, Kierownik Działu Handlowego, Euroimpex SA

Firma jest producentem oprogramowania chmurowego dla edukacji - Documaster Campus, z którego w Polsce korzysta już ponad 160 tys. użytkowników - uczniów i nauczycieli. Documaster Campus umożliwia korzystanie z cyfrowych wersji: e-podręczników, e-booków, encyklopedii, multimedialnych materiałów dydaktycznych i naukowych, a także materiałów własnych nauczycieli, np. scenariuszy do lekcji. Pozwala na odtwarzanie zasobów w wersji cyfrowej na komputerach, monitorach interaktywnych oraz projektorach, a także ich wydrukowanie do lekcji, dzięki czemu plecak ucznia przestaje być ciężki. Użytkownicy mogą dodawać własne pliki, komunikować się wewnątrz systemu oraz korzystać z nowoczesnych metod nauczania.
Euroimpex SA jest obecna na rynku od 30 lat. Jest Partnerem Edukacyjnym Microsoft oraz Partnerem Technologicznym Epson, Ricoh, Sharp, Toshiba, Nashuatec i Acer.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed molestie scelerisque ultrices. Nullam venenatis, felis ut accumsan vestibulum, diam leo congue nisl, eget luctus sapien libero eget urna. Duis ac pellentesque nisi.

Dariusz Kąkol – Pełnomocnik Zarządu, LSS BB

Odpowiada za pion rozwoju systemu AssetsNinja w firmie Pirxon SA. Absolwent Politechniki Gdańskiej. W pierwszym okresie pracownik naukowo-dydaktyczny (min. UMG, UWM), później inżynier i menadżer związany z sektorem nowych technologii. Karierę w IT rozwijał min. w Computerland S.A. i Grupie Asseco. Obecnie agent zmian na rzecz działań, tworzących wartość w sektorze IT.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed molestie scelerisque ultrices. Nullam venenatis, felis ut accumsan vestibulum, diam leo congue nisl, eget luctus sapien libero eget urna. Duis ac pellentesque nisi.

Kamil Bolek - dyrektor marketingu w LifeTube, największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami.

Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed molestie scelerisque ultrices. Nullam venenatis, felis ut accumsan vestibulum, diam leo congue nisl, eget luctus sapien libero eget urna. Duis ac pellentesque nisi.

Karolina Bojarczuk - przedstawiciel Biura Promocji i Rozwoju Uczelni, Uniwersytet Medyczny w Lublinie  

Pracownik Biura Promocji i Rozwoju Uczelni Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, gdzie m.in. pełni funkcję redaktora naczelnego elektronicznych serwisów informacyjnych, odpowiada za organizację eventów oraz koordynuje oficjalną współpracę szkół średnich z Uczelnią. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II oraz public relations w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed molestie scelerisque ultrices. Nullam venenatis, felis ut accumsan vestibulum, diam leo congue nisl, eget luctus sapien libero eget urna. Duis ac pellentesque nisi.

dr hab. Marcin Gębarowski - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Katedra Zarządzania Procesowego

Adiunkt w Katedrze Zarządzania Procesowego na Wydziale Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Z wykształcenia i zamiłowania marketingowiec. Jest autorem i współautorem ponad dwustu publikacji naukowych (w tym kilku książek) oraz popularyzatorskich. Wykłada, szkoli i doradza z zakresu marketingu. Od kilkunastu lat zajmuje się tematyką targów. Obszar naukowych zainteresowań obejmuje również reklamę i nowoczesne formy promocji. Brał udział w przygotowaniu systemu identyfikacji wizualnej dla jednej z polskich uczelni.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed molestie scelerisque ultrices. Nullam venenatis, felis ut accumsan vestibulum, diam leo congue nisl, eget luctus sapien libero eget urna. Duis ac pellentesque nisi.

dr Katarzyna Mikołajczyk - pełnomocnik rektora ds. otwartej edukacji w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie

Doktor nauk humanistycznych, andragog, absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowych Studiów Trenerów Grupowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Posiada ponad 12 letnie doświadczenie w branży e-learning. Zrealizowała wiele projektów szkoleniowych oraz naukowo-dydaktycznych z zakresu e-learning, blended learning, zastosowania ICT w edukacji.

Honorata Ogieniewska - ekspert ds. promocji nauki i badań w Centrum Promocji Uniwersytetu Łódzkiego

Prawa ręka rzecznika prasowego, członek zespołu do spraw komunikacji uczelni. Na co dzień koordynator treści powiązanych z osiągnieciami naukowo-badawczymi, w tym materiałów audio i wideo.  Oprócz ww. zadań koordynuje wiele działań z zakresu marketingu, społecznej odpowiedzialności biznesu i organizacji wydarzeń o randze ogólnouniwersyteckiej. Od wielu lat związana z uczelnią, wcześniej w charakterze kierownika Biura Współpracy z Zagranicą UŁ. Ekonomistka, marketingowiec, absolwentka marketingu na Wydziale Zarządzania łódzkiej uczelni.  

Artur Kisiołek - Dziekan i Profesor Wydziału Ekonomicznego Wielkopolskiej Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Środzie Wlkp.

Doktor nauk ekonomicznych, inżynier, menedżer i naukowiec. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych i dwóch monografii. Aktywny menedżer, prezes zarządu dwóch spółek z branży budowlanej. W swojej pracy łączy zainteresowania naukowe i zawodowe, jest twórcą platformy internetowej oraz sieci koopetycyjnej Stropy.pl.    Zainteresowania naukowe: marketing internetowy, e-biznes, marketing szkół wyższych, PR, marketing dóbr przemysłowych (rynek systemów stropowych), zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki