PRELEGENCI


 

Image

Marcin Maj - Co-owner/ Business Development w H2O Creative

Ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji. Analityk trendów, strateg, doradca biznesowy. Definiuje najważniejsze zjawiska konsumenckie i wskazuje ich konsekwencje dla gospodarki, kategorii rynkowych czy konkretnych marek. Jako jeden z pierwszych w Polsce zdefiniował pojęcia „sharing economy”, „meaningful brands”, czy „industry revolution”. Od ponad 20 lat obecny w branży reklamowej, współwłaściciel agencji Brand Buildingowej H2O Creative. 
Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej oraz na Uczelni Łazarskiego. Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu oraz efektywnej komunikacji. Ponadto jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców oraz współautorem książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”. Jako juror oceniał kampanie marketingowe największych polskich marek na takich konkursach, jak Golden Arrow, PNSA, MIXX Awards, KTR, czy EFFIE. W 2014 roku za swoje osiągnięcia w branży reklamowej został wyróżniony tytułem AdMan 2013. Jest częstym gościem branżowych programów telewizyjnych oraz radiowych, ale również autorem artykułów eksperckich (m.in. dla magazynów Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Online Marketing Polska.

Image

Michał Rokuszewski - E-Commerce Business Development Manager, DHL

Od 8 lat jest związany z branżą logistyczną i e-commerce u wiodących operatorów logistycznych w kraju. Obecnie zajmuje się współtworzeniem strategii rozwoju e-commerce w DHL oraz wdrażaniem nowych rozwiązań w spółce.

Image

Daniel Werner - Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub

Obecnie pełni rolę CEO spółki Cashback services sp. z o.o., odpowiadając za rozwój technologiczny i sprzedażowy m. in. projektów zrabatowani.pl i zaangazowani.pl - serwisu cashbackowego działającego na rynku polskim oraz Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub – narzędzi do Marketing Automation. Posiada 10-letnie doświadczenie w branży FMCG i zajmował różne stanowiska sprzedażowe w wielu topowych firmach w Polsce. W Grupie Digitree Group jest od 2015 roku, początkowo w roli Brand Managera projektu zrabatowani.pl, tworząc go od podstaw. Przed podjęciem pracy ze zrabatowani.pl Daniel pracował w firmie Żabka Polska, wspierając ajentów we wprowadzaniu globalnej strategii marki. Prywatnie fan fotografii, motocykli i książkowych kryminałów.

Image

Anna Dowgiałło - Kierownik warszawskiego biura, Hong Kong Trade Development Council (HKTDC)

Od 2007 roku reprezentuje Hong Kong Trade Development Council (HKTDC) Warsaw Consultant Office. Zajmuje się promocją Hongkongu jako platformy wymiany handlowej produktów i usług. Będąc przedstawicielem organizatora światowej rangi konferencji i targów branżowych w Hongkongu, oferuje dofinansowanie i wsparcie zarówno merytoryczne, jak i logistyczne dla wystawców i odwiedzających z Polski i krajów bałtyckich. Prowadzi szkolenia i konsultacje dla eksporterów i firm zainteresowanych wejściem na rynek chiński (Business Matching, promocja i sprzedaż online, raporty gospodarcze). Z wykształcenia antropolog kultury.

Image

Katarzyna Rawa - Account Manager/Team Leader, Business Factory

Z branżą mediową związana od ponad 8 lat. Doświadczenie zdobywała w największych domach mediowych w Polsce - Starcom, Havas Media, Infinity Media. Zajmowała się zarówno efektywnymi kampaniami performance dla marek takich jak Saturn czy Dom Maklerski MBanku, jak również szerokimi kampaniami brandowymi dla marek z portfela Dr Oetker. Obecnie stoi na czele teamu prowadzącego zaawansowane kampanie korzystające m. in. z technologii ROI Hunter na Facebooku, oraz prowadzi projekty digital dla klientów Business Factory.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.