PRELEGENCI

Dr Inż. Marzanna Lesiakowska-Jabłońska - Prorektor do spraw dydaktycznych VIAMODA Szkoły Wyższej w Warszawie

Wieloletni pracownik Katedry Odzieżownictwa i Tekstroniki Wydziału Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów na Politechnice Łódzkiej, przez kilka lat Kierownik Studiów Podyplomowych Moda i Wzornictwo Universite de la Mode utworzonym przez Politechnikę Łódzką we współpracy z Francuskim Univerite Lumiere Lyon 2, współpracownik francuskiej firmy Lectra Systemes światowego lidera na rynku profesjonalnych systemów CAD/CAM dla przemysłu odzieżowego i pracowni projektowych.. Autorka licznych publikacji specjalistycznych o tematyce dotyczącej technologii wytwarzania, projektowania, struktury i jakości odzieży oraz badania pracy i sterowania procesami produkcyjnymi w przemyśle odzieżowym. Praktyk przemysłu mody. Autorka koncepcji programowej studiów w VIAMODA Szkole Wyższej. Czuwa nad procesem dydaktycznym i prowadzi zajęcia z zakresu technik odzieżowych, materiałoznawstwa i zarządzania technologią.

Aleksandra Maciejewicz - Prawnik, partner w kancelarii LAWMORE

Specjalistka z zakresu zarządzania własnością intelektualną, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony prawa własności przemysłowej i prawa autorskiego. Aplikantka rzecznikowska i członek Polskiej Izby Rzeczników Patentowych. Wykłada prawo własności intelektualnej na uczelniach w Warszawie i Gdańsku. Mentorka w programach akceleracyjnych i inkubatorach przedsiębiorczości. Pomaga dostosowywać modele biznesowe do wymogów prawnych w celu optymalizacji ryzyka i odpowiedzialności.

Kinga Miller - Dyrektor Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu w VIAMODA Szkoła Wyższa

Absolwentka MBA in Fashion Business Development w Paryżu, Marketing Management Program na California State University CSUSB, a także Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenia zawodowe zdobywała zarządzając markami luksusowymi oraz modowymi. Swoją karierę rozpoczęła jak koordynator działań komunikacyjnych dla marki Pirelli oraz Kalendarza Pirelli w Polsce. Później pracowała w McCann Erickson Worldgroup zajmując się komunikacją marketingową dla kilku międzynarodowych marek. W 2005 roku rozpoczęła pracę jako Dyrektor Marketingu Vistula Group, gdzie odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i PR dla marki Vistula. W efekcie fuzji firm Vistula i Wólczanka, objęła swoimi działaniami także markę Wólczanka oraz inne marki, które były ówcześnie zarządzane przez Vistula&Wólczanka Group. Wśród nich znajdowały się międzynarodowe marki: Replay, Maurphy&Nye oraz Wolford. W późniejszym etapie objęła stanowisko Dyrektora Marketingu Grupy DCG S.A. W tym czasie tworzyła strategie rozwoju polskiej marki Deni Cler oraz francuskiej marki Cacharel. Współtworzyła także strategię wejścia na rynek polski międzynarodowej marki bielizny Victoria’s Secret. W trakcie swojej kariery zawodowej była gościem i prelegentem wielu spotkań i konferencji poświęconych branży odzieżowej oraz komunikacji marketingowej, wśród których można wymienić: Polską Radę Dyrektorów Marketingu, Ogólnopolski Kongres „Promocje sprzedaży“ czy Philosophy Fashion Week Poland.

Magdalena Urbaniak - Global Communications Manager w Brand24, prowadzi bloga Tractormania.pl

Specjalista ds. public relations z 8-letnim doświacczeniem. Global community manager w Brand24 oraz Brand manager w agencji Preludium PR. Autorka bloga Tractormania.pl o maszynach rolniczych. Quora Top Writer 2017. Organizatorka spotkań z cyklu Czwartek Social Media.

Marcin Nawrocki - CRM Marketing Manager, WEARCO (www.answear.com)

Odpowiada za wdrożenie oraz przygotowanie pełnej strategii marketing automation dla międzynarodowej marki Answear  oraz dla marki Medicine. Główne rynki na których skupia się w swoich działaniach, to Polska, Ukraina, Czechy, Słowacja, Węgry i Rumunia. Od sześciu lat związany z branżą e-mail marketingu, od trzech lat z systemami automatyzacji marketingowej. Kluczowe obszary zainteresowania, to generowanie wzrostu sprzedaży oraz optymalizacja komunikacji z klientami firmy, która finalnie przekłada się na zakup. Ma na swoim koncie wiele wystąpień publicznych, prelekcji oraz szkoleń dla firm z różnych branży z tematyki wykorzystywania strategii automatyzacji marketingowej.

Marcin Rutkowski - Marketing & PR Manager i-systems

Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Śląskim i studiów podyplomowych z zakresu public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Na co dzień zarządza marketingiem i komunikacją B2B i B2C i-systems.

Marcin Gieracz - CEO&Strategy Director, Rubikom Strategic Thinking

Strateg, wykładowca oraz trener z 18 letnim doświadczeniem w zakresie marketingu strategicznego. Od 2005 roku CEO&Strategy Director w Rubikom Strategic Thinking www.rubikom.pl oraz Strateg&Coach w Kużni Strategów www.kuzniastrategow.com. Realizator autorskich badań jakościowych ShoppingShow. Z branża modową związany od początku swojej kariery. W latach 2005/2006 pracował jako Senior Brand Manager w House, następnie jako Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Reporter oraz Caterina. Interim Manager w Coccodrilo, Prima Moda, Camaieu. Od 2011 roku wykładowca studiów podyplomowych Viamoda "Zarządzanie przedsiębiorstwem w sektorach mody" w Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie. Obecnie specjalizuje się i wspiera polskie firmy retail&fashion w transformacji cyfrowej oraz omnichannel.

Patrycja Kuba - eCommerce Marketing Manager, Dotpay Sp. z o.o. & eCard S.A.

Ze światem e-commerce i marketingiem on-line związana od ponad 6 lat. Doświadczenia nabywała pracując w sklepach internetowym takich jak: Mall.pl, czy nexto.pl, ale także w po stronie agencji digitalowej tworząc strategie wizerunkowe i sprzedażowe dla dużych marek. Miała też okazje wspomagać rozwój sklepu Allegro. Obecnie zarządza projektami e-commerce i marketingowymi u lidera płatności online dotpay / eCard. W wolnych chwilach angażuje się w organizacji Toastmasters International, która szkoli liderów i mówców publicznych.

© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki