PRELEGENCI

Anna Gołuńska - Managing Director, Marketing Modowy

Od ponad 6 lat związana z branżą marketingową a od 3 lat specjalizująca się w komunikacji marek z segmentu Fashion & Beauty. Odpowiedzialna za działania Social Media marek takich jak Secret Lashes, Carry. Spełniająca się przy tworzeniu strategii, planowaniu eventów oraz opracowywaniu koncepcji sesji zdjęciowych czy też spotów reklamowych. Prywatnie zafascynowana projektowaniem i grafiką, nowymi mediami i sportem.

Tomasz Ziętek - Content Manager, Brand24

gdy nie pisze, nie sprawdza SEMrush'a i Google Analytics'a, przemierza świat w poszukiwaniu przygód, je pizze i trenuje kolarstwo na dolnośląskich szosach.

Piotr Michalak - Wiceprezes i specjalista Infor Fashion, iPCC Sp. z o.o.

jeden z założycieli iPCC (wcześniej funkcjonującej pod nazwą Polish Consulting Company), związany z systemem Infor M3 prawie od początku jego obecności na polskim rynku. Ma doświadczenie i wiedzę z zakresu branży Fashion.Przed założeniem iPCC Piotr zarządzał firmą Lawson Polska, która oferowała poprzednią wersję M3 – Lawson M3. Na przełomie lat 90-tych system ten, znany pod nazwą Movex, był sprzedawany i wdrażany przez firmę Intentia, w której Piotr zajmował stanowisko Consulting Managera.

Łukasz Głombicki - Szef komunikacji, LifeTub

LifeTube zrzesza 420 kanałów, których twórcy mają łącznie 56 mln subskrypcji i generują miesięcznie 510 mln emisji wideo. Głombicki był wcześniej szefem działu online National Geographic, National Geographic Traveler, Focus i Coaching. Były wydawca strony głównej Gazeta.pl i szef serwisu Pieniądze tego portalu. Wcześniej m.in. w naTemat, TVN CNBC i Mastiff Media Polska. Wykładowca na wydziale dziennikarstwa Collegium Civitas. W mediach pracuje od ponad 10 lat, jego pasją są media społecznościowe, wideo i nowe media. Czas wolny? Sporty wodne, motorówki, przyjaciele. Smakosz szkockiej whisky.