PRELEGENCI

Maciej Kaczmarek - VAR Account Manager, NETGEAR Poland Sp. z o.o.

Związany z branżą IT od ponad 20 lat, w czasie których zajmował się projektowaniem, wdrażaniem, zarządzaniem i sprzedażą zintegrowanych rozwiązań informatycznych i biznesowych, bazujących na produktach firm takich jak: Microsoft, Oracle, SAP, Sybase, CA, Siemens, Cisco, 3Com, Compaq, IBM, HP.

Od 10 lat w sektorze rozwiązań sieciowych, przez ostatnie 6 lat pełnił funkcję związaną z projektowym wsparciem rozwiązań dla infrastruktury teleinformatycznej. Pracował wcześniej w takich firmach jak POLKOMTEL SA, ComputerLand S.A., D-Link.

Ukończył Akademię Bydgoską. Od 1998 roku prowadzi szkolenia i konferencje dotyczące rozwiązań sieciowych.

Od 7 lat w firmie NETGEAR odpowiedzialny za rozwiązania sieciowe dla kluczowych klientów firmy, m.in. za współpracę z przemysłem, administracją publiczną i instytucjami naukowymi w Polsce oraz obsługę merytoryczną dużych projektów w największych organizacjach biznesowych w Polsce.

Dorota Kaczmarczyk - Szczurek - radca prawny przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego w Krakowie. Od 2015 r. prowadzi własną kancelarię radcy prawnego. Autorka licznych publikacji z zakresu prawa medycznego wydawanych przez Wydawnictwo Wiedza i Praktyka.

mgr inż. Agnieszka Sopel - Katedra i Klinika Neurochirurgii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Instytut Inżynierii Klinicznej.

Absolwentka Zakładu Neuroanatomii Uniwersytetu Jagiellońskiego, Politechniki Krakowskiej kierunku inżynieria biomedyczna w specjalności inżynieria kliniczna oraz kierunku zarządzanie w ochronie zdrowia Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Aktualnie doktorantka Katedry i Kliniki Neurochirurgii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz studentka kierunku lekarskiego I Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie z zakresu wyposażania i funkcjonowania zakładów ochrony zdrowia nabyła jako pracownik Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II w Dziale Inżynierii Klinicznej przy inwestycjach typu: „Rozwój Krakowskiego Centrum Badań i Technologii Medycznych” oraz „Zintegrowane Centrum Specjalistycznej Medycyny Ratunkowej”. Jako inżynier kliniczny współpracuje z licznymi jednostkami ochrony zdrowia w zakresie doradztwa związanego z technologią medyczną, inżynierią kliniczną oraz zgodności projektów z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym rozporządzeniami Ministra Zdrowia. Bierze udział w realizacjach inwestycji szpitalnych tworząc pełne specyfikacje istotnych warunków zamówienia, w tym funkcjonalne opisy aparatury medycznej w zgodności ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Realizowała zlecenia jako ekspert ds. sprzętu medycznego dla Ministerstwa Zdrowia. Pasjonatka wdrażania nowoczesnych technologii medycznych do polskiej rzeczywistości.  

Piotr Najbuk - Prawnik, Associate, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka sp.k.

Zajmuje się doradztwem dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą. Ponadto realizuje innowacyjne projekty związane z sektorem ochrony telekomunikacyjnej, a także dla Centrum Systemów Informacyjnych w Ochronie Zdrowia (uwierzytelnianie dokumentacji medycznej). Zajmuje się także doradztwem dla firm z sektora farmaceutycznego (reklama, rejestracja produktów leczniczych, mechanizm refundacyjny), prawem żywnościowym oraz doradztwem w zakresie prawa konstytucyjne

Tomasz Paprocki - Dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej, Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Związany z rynkiem telekomunikacyjnym od 12 lat. W Focus Telecom Polska odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój produktów korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu wielokanałowej komunikacji – Focus Contact Center. Ekspert rynku call / contact center w Polsce, wielokrotnie cytowany w mediach. Prelegent konferencji i kongresów branżowych oraz jeden z autorów FocusBloga, poświęconego szeroko pojętej tematyce IT i systemów komunikacyjnych. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Ekspert odpowiada na pytania dotyczące zarządzania sprzedażą, innowacyjnych narzędzi usprawniających sprzedaż oraz obsługę klienta oraz rynku call / contact center.