Program - "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion
09:00 – 09:30 Rejestracja uczestników
09:30 – 10:00 Wykład Inauguracyjny - Paweł Gruszecki, Radca prawny, Kochański, Zięba i Partnerzy
Opis
10:00 – 10:30 Wykład Eksperta - Ewa Małecka, Główny Projektant Produktu w marce Reserved, firmy LPP
Prelegentka opowie o Procesie Budowania Trendów jako pierwszym i najważniejszym etapie tworzenia kolekcji - na podstawie swojego doświadczenia zawodowego zdobytego w marce Reserved. Gdzie szukać trendów? Skąd się biorą? Jak epoka e-commerce wpływa na ich błyskawiczne rozpowszechnienie w sieci?
10:30 – 11:00 Wykład Partnera - Ireneusz Klimczak, Ekspert ds. Content Marketingu w GetResponse Sp.z o.o.
Prelegent opowie jak za pomocą marketing automation można lepiej poznać swoich odbiorców i dopasować komunikację do ich potrzeb. Podczas swojej prezentacji pokaże, w jaki sposób wykorzystać tagowanie, scoring oraz narzędzia dla e-commerce, aby skutecznie pozyskiwać lojalnych klientów.
11:00 – 11:30 Wykład Partnera - Tomasz Zwierzchoń - Head of Front End w ORBA Sp. z o.o
Prelegent podczas wystąpienia omówi zagadnienia: Offline i online – duet doskonały. Omnichannelowe wyzwania, klient w świecie marki – możliwości dzięki e-commerce, nie taki diabeł straszny – handel transgraniczny, e-commerce: to żyje! Zmiany w dążeniu do doskonałości
11:30 – 11:35 Prezentacja Wystawców
11:35 – 11:50 Przerwa Kawowa
11:50 – 12:20 Wykład Partnera - Agnieszka Bokłaga, Manager Sprzedaży, Quartic Sp. z.o.o
Prelegentka opowie o tym jak Wykorzystując moc big data i sztucznej inteligencji, można wykreować doświadczenie zakupowe, które doceni nawet najbardziej wymagający klient. Pokaże jak spersonalizowane rekomendacje pomogą Twojemu klientowi szybko znaleźć interesujący go produkt, a Tobie - zwiększyć sprzedaż nawet o 15%.
12:20 – 12.50 Wykład Eksperta - Izabela Sękowska, Marketplace Manager, Brand24
Prelegentka opowie o szerokim, często nieoczywistym i zaskakującym zastosowaniu monitoringu internetu do rozwoju biznesów modowych. Jak dowiedzieć się cennych insightów nie tylko o swojej marce, ale także grupie docelowej i jej potrzebach? Jak znaleźć kanały i influencerów do jej promocji? Jak sprzedawać wykorzystując media społecznościowe? Odpowiedzi na te i więcej pytań zostaną zaprezentowane w oparcu o 10 solidnych kejsów z branży
12:50 – 13:20 Wykład Eksperta - Kamil Bolek, Head of Communication, indaHash
Prelegent opowie o nowym wymiarze influencer marketingu w Polsce i na świecie. Na wielu przykładach z branży modowej i sportswear prelegent pokaże, jak efektywnie wykorzystywać treści tworzone przez użytkowników w komunikacji marki, jak współpracować jednocześnie z kilkuset ambasadorami i jak kreować trendy w sieciach społecznych.
13:20 – 13:35 Przerwa Kawowa
13:35 – 14:05 Wykład Eksperta - Ewa Czertak, Ekspert personal branding, Prezes Akademii Marki z Klasą
Prelegentka odpowie na istotne dla branży pytania: Czy zawsze marka osobista wspiera biznes właściciela? Koszyk wartości marki osobistej i jak przekłada się na Twoją rynkową pozycję? Błękitny Ocean czyli jak wykreować nową przestrzeń dla marki?
14:05 – 14:35 Wykład Ekspertów - Szymon Tyniec , Anna Szczygieł, kancelaria Everberg
Prelegent omówi znaczenia regulaminu jako części umowy zawieranej z konsumentem, w konsekwencji uświadamiającej przedsiębiorcom działającym na rynku e-commerce, że każdy regulamin musi być odpowiednio dopasowany do specyfiki danej działalności. Prezentacja stanowić będzie próbę przedstawienia argumentów przemawiających za tym, aby tworzyć regulaminy „szyte na miarę”, zamiast korzystać ze „standardowych wzorów”. Ekspert zaprezentuje najważniejsze elementy regulaminu, procedurę jego zmiany i częste błędy popełniane w tym zakresie. Przedstawione zostaną również sposoby minimalizacji ryzyka uznania postanowienia za klauzulę abuzywną. Myślą przewodnią prezentacji będzie przedstawienie regulaminu sklepu internetowego jako swoistej "instrukcji postępowania", dzięki której możliwe jest zminimalizowanie wystąpienia sporu z konsumentem lub nałożenia kary przez organy administracji publicznej
14:35 Zakończenie Konferencji
Pani Ewa Małecka, Główny Projektant Produktu w marce Reserved, firmy LPP podczas swojego wykładu opowie o Procesie Budowania Trendów jako pierwszym i najważniejszym etapie tworzenia kolekcji - na podstawie swojego doświadczenia zawodowego zdobytego w marce Reserved.