Program - "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

09:00 – 09:30 Rejestracja uczestników

09:30 – 10:00 Wykład Inauguracyjny - Paweł Gruszecki, Radca prawny, Kochański, Zięba i Partnerzy

"Nowe wyzwania w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa serwisów – aspekty prawne – RODO i Dyrektywa NIS"

Opis

10:00 – 10:30 Wykład Eksperta - Ewa Małecka, Główny Projektant Produktu w marce Reserved, firmy LPP

"TRENDY W MODZIE - proces ich śledzenia oraz globalny zasięg w epoce e-commerce"

Prelegentka opowie o Procesie Budowania Trendów jako pierwszym i najważniejszym etapie tworzenia kolekcji - na podstawie swojego doświadczenia zawodowego zdobytego w marce Reserved. Gdzie szukać trendów? Skąd się biorą? Jak epoka e-commerce wpływa na ich błyskawiczne rozpowszechnienie w sieci?

 

10:30 – 11:00 Wykład Partnera - Ireneusz Klimczak, Ekspert ds. Content Marketingu w GetResponse Sp.z o.o.

"Komunikacja szyta na miarę - jak za pomocą marketing automation spełniać potrzeby odbiorców i realizować cele biznesowe"

Prelegent opowie jak za pomocą marketing automation można lepiej poznać swoich odbiorców i dopasować komunikację do ich potrzeb. Podczas swojej prezentacji pokaże, w jaki sposób wykorzystać tagowanie, scoring oraz narzędzia dla e-commerce, aby skutecznie pozyskiwać lojalnych klientów.

 

11:00 – 11:30 Wykład Partnera - Tomasz Zwierzchoń - Head of Front End w ORBA Sp. z o.o

"e-commerce – jak to łatwo powiedzieć…"

Prelegent podczas wystąpienia omówi zagadnienia: Offline i online – duet doskonały. Omnichannelowe wyzwania, klient w świecie marki – możliwości dzięki e-commerce, nie taki diabeł straszny – handel transgraniczny, e-commerce: to żyje! Zmiany w dążeniu do doskonałości

11:30 – 11:35 Prezentacja Wystawców

11:35 – 11:50 Przerwa Kawowa

11:50 – 12:20 Wykład Partnera - Agnieszka Bokłaga, Manager Sprzedaży, Quartic Sp. z.o.o

"Rekomendacje szyte na miarę, czyli jak personalizacja oferty zwiększa sprzedaż w sklepach fashion."

Prelegentka opowie o tym jak Wykorzystując moc big data i sztucznej inteligencji, można wykreować doświadczenie zakupowe, które doceni nawet najbardziej wymagający klient. Pokaże jak spersonalizowane rekomendacje pomogą Twojemu klientowi szybko znaleźć interesujący go produkt, a Tobie - zwiększyć sprzedaż nawet o 15%.

12:20 – 12.50 Wykład Eksperta - Izabela Sękowska, Marketplace Manager, Brand24

"10 powodów, dla których monitoring internetu to must-have (każdego) sezonu"

Prelegentka opowie o szerokim, często nieoczywistym i zaskakującym zastosowaniu monitoringu internetu do rozwoju biznesów modowych. Jak dowiedzieć się cennych insightów nie tylko o swojej marce, ale także grupie docelowej i jej potrzebach? Jak znaleźć kanały i influencerów do jej promocji? Jak sprzedawać wykorzystując media społecznościowe? Odpowiedzi na te i więcej pytań zostaną zaprezentowane w oparcu o 10 solidnych kejsów z branży

12:50 – 13:20 Wykład Eksperta - Kamil Bolek, Head of Communication, indaHash

"Dlaczego branża modowa uwielbia influencerów (z wzajemnością)."

Prelegent opowie o nowym wymiarze influencer marketingu w Polsce i na świecie. Na wielu przykładach z branży modowej i sportswear prelegent pokaże, jak efektywnie wykorzystywać treści tworzone przez użytkowników w komunikacji marki, jak współpracować jednocześnie z kilkuset ambasadorami i jak kreować trendy w sieciach społecznych.

13:20 – 13:35 Przerwa Kawowa

13:35 – 14:05 Wykład Eksperta - Ewa Czertak, Ekspert personal branding, Prezes Akademii Marki z Klasą

"Marka osobista - Prawdziwa wartość nie uznaje ściemy"

Prelegentka odpowie na istotne dla branży pytania: Czy zawsze marka osobista wspiera biznes właściciela? Koszyk wartości marki osobistej i jak przekłada się na Twoją rynkową pozycję? Błękitny Ocean czyli jak wykreować nową przestrzeń dla marki?

14:05 – 14:35 Wykład Ekspertów - Szymon Tyniec , Anna Szczygieł, kancelaria Everberg 

"Regulamin sklepu – dlaczego "standardowy wzór" to ryzykowne rozwiązanie?"

Prelegent omówi znaczenia regulaminu jako części umowy zawieranej z konsumentem, w konsekwencji uświadamiającej przedsiębiorcom działającym na rynku e-commerce, że każdy regulamin musi być odpowiednio dopasowany do specyfiki danej działalności. Prezentacja stanowić będzie próbę przedstawienia argumentów przemawiających za tym, aby tworzyć regulaminy „szyte na miarę”, zamiast korzystać ze „standardowych wzorów”. Ekspert zaprezentuje najważniejsze elementy regulaminu, procedurę jego zmiany i częste błędy popełniane w tym zakresie. Przedstawione zostaną również sposoby minimalizacji ryzyka uznania postanowienia za klauzulę abuzywną. Myślą przewodnią prezentacji będzie przedstawienie regulaminu sklepu internetowego jako swoistej "instrukcji postępowania", dzięki której możliwe jest zminimalizowanie wystąpienia sporu z konsumentem lub nałożenia kary przez organy administracji publicznej



14:35 Zakończenie Konferencji 

TRENDY W MODZIE - proces ich śledzenia oraz globalny zasięg w epoce e-commerce

Pani Ewa Małecka, Główny Projektant Produktu w marce Reserved, firmy LPP podczas swojego wykładu opowie o Procesie Budowania Trendów jako pierwszym i najważniejszym etapie tworzenia kolekcji - na podstawie swojego doświadczenia zawodowego zdobytego w marce Reserved.

Dlaczego branża modowa uwielbia influencerów
© 2019 PRIB All Rights Reserved. Designed By