Program - Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion 5.07.2018

09:00 – 09:30 Rejestracja uczestników

09:30 – 10:00 Wykład Inauguracyjny : Jadwiga Janik - Fashion50+

"50plus, ważni odbiorcy mody"

- oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej 
- oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus 
- czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
- obsługa sklepów i salonów mody
- zakupy w Internecie przez osoby 50plus
- reklama w Internecie skierowana do 50plus

10:00 – 10:30 Wykład Eksperta: Krzysztof Bitel - Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.

"Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem."

- Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny
- Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
- Skrócenie łańcucha dostaw
- Rola systemów IT w procesie

10:30 – 11:00 Wykład Partnera:

11:00 – 11:30 Wykład Partnera:

11:30 – 11:40 Prezentacja Wystawców

11:40 – 12:00 Przerwa Kawowa

12:00 – 12:30 Wykład Eksperta: Magda Staszczyk Manager e-commerce, ORIENS bijou Sp. z o.o. - przedstawiciel TOUS w Polsce

"Jak zbudować markę premium w internecie"

12:30 – 13:00 Wykład Eksperta: Aleksandra Koclejda - online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.

"Zapomniane źródła promocji on-line, które pomogą Ci rosnąć"

- w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
- na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
- jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej

13:00 – 13:30 Wykład Eksperta: Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl

"7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku."

13:30 – 13:50 Przerwa Kawowa

13:50 – 15:20 Warsztat: Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero

"Lowcostowe" techniki sprzedaży i promocji w branży fashion"

Podczas warsztatów zostaną omówione zostaną następujące zagadnienia:
- Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
- Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
- Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
- Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
- Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS

15:30 – 15:40 Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie.

Szczegóły wkrótce
Szczegóły wkrótce
© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki