Program - "Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion" 25.05.2020, Warszawa

   
   

GODZINA


 

PUNKT PROGRAMU


 

09.00 – 09.15

Logowanie do platformy, powitanie, rozpoczęcie konferencji

09.15 – 09.35

 

 


Marcin Maj - Co-owner/ Business Development w H2O Creative
"Depresja konsumentów i hipokryzja marek, czyli gdzie popełniliśmy błąd? I jak możemy to naprawić?"


 

09.35 – 10.05

Daniel Werner - Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub
"#PatrzSzerzej niż tylko na sukienki! Automatyzacja procesu przed- i posprzedażowego"


 

10.05 – 10.35

Anna Dowgiałło - Kierownik warszawskiego biura, Hong Kong Trade Development Council (HKTDC)
"HKTDC Marketplace, czyli Hongkong i globalne możliwości biznesowe online"


 

10.35 – 10.40

Prezentacja produktu DHL

10.40 – 10.55

Przerwa/ networking/wideospotkania/chat

   

10.55 – 11.25

Aleksandra Maciejewicz - Partner, LAWMORE
"Sprzedaż przez Internet - wybrane prawne aspekty"


 

11.25 – 11.55

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
"Internet jako najskuteczniejsze (jeżeli nie jedyne w obecnej sytuacji) narzędzie trafiające do klientów - wykorzystanie monitoringu w promocji i wyszukiwaniu klientów"


 

11.55 – 12.25

Katarzyna Rawa - Account Manager/Team Leader, Business Factory
"Facebook - strategia marketingowa oraz rozwiązania sprzedażowe sprawdzone w trudnych czasach. Narzędzia i porady dla branży fashion"


 

12.25 – 12.55

Łukasz Głombicki - Creative Strategist/Communication Expert, Sztos Content
"Świat kontra algorytmy. Jak tworzyć treści na FB, IG, YT by budować organiczne zasięgi"


 

   

12.55 13.20

Podsumowanie, zakończenie konferencji/networking/wideospotkania/chat

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.