Program - Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta 27.05.2021

   
   

GODZINA


 

PUNKT PROGRAMU


 

09.00 – 09.30

Logowanie do platformy


09.30 – 10.00



 

dr Magdalena Rycak - Radca Prawny, RYCAK KANCELARIA PRAWA PRACY i HR
"Legalne sposoby kontroli pracownika podczas pracy zdalnej"


 

10.05 – 10.35

Bartosz Baziński - Założyciel i Dyrektor operacyjny, SentiOne
"Jak skutecznie wdrażać czatboty - najlepsze praktyki i prezentacja konwersacyjnej sztucznej inteligencji".


 

10.40 – 11.00

 Grzegorz Wiśniewski – Dyrektor Generalny SISQUAL Polska
""Era AI" – wystarczy jedno kliknięcie by planować w oparciu o zapotrzebowanie, preferencje pracowników i prawo pracy".


 

11.05 – 11.35

 Halszka Suszek-Borowska - Starszy specjalista, Zespół Projektów Innowacyjnych, Departament Rozwiązań Innowacyjnych, KPRM
"Czy zastąpią nas roboty? Kilka słów o wymaganiach prawno-regulacyjnych wobec sztucznej inteligencji"


 

11.40 – 12.10

Adam Mańka - Director of Software Development Department, Bank Millennium S.A.
"SI w praktycznym zastosowaniu w obsłudze klienta"


 

12.10 – 12.15

Zakończenie panelu głównego, zaproszenie do pokoi webinarowych

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.

© 2020 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.