Program - Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion 23.11.2017

09:00 – 09:30 Rejestracja uczestników

09:30 – 10:00 Wykład Inauguracyjny: Prorektor do spraw dydaktycznych dr inż. Marzanna Lesiakowska – Jabłońska w VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie

"Od science fiction do virtual reality - wykorzystanie narzędzi internetowych do realizacji idei mass customization w przemyśle mody."

(Pomysł na indywidualizację ubiorów wytwarzanych w warunkach przemysłowych jest od pewnego czasu silnie podkreślanym trendem, mającym z jednej strony na celu dostosowanie produktu do potrzeb i oczekiwań klienta, z drugiej wpisanie się działań firm w tendencję slow fashion poprzez unikanie nadprodukcji oraz oferowanie wyrobów, które np. z powodów rozmiarowych czy estetycznych nie znajdują nabywców. Część firm funkcjonujących na rynku proponuje usługę dopasowania modeli odzieży do danego klienta. Wymaga to jednak wizyty w sklepie lub pracowni krawieckiej, często nawet kilkukrotnej oraz wiąże się z wyższą ceną. Czy możliwa jest realizacja indywidualnych zamówień przez Internet w cenach wyrobów dostępnych na masowym rynku? Czy realne jest wykorzystanie programów do symulacji odzieży w 3D oraz skanatarów klientów do projektowania, konstrukcji i sprzedaży ubrań za pośrednictwem sieci? Prelegentka spróbuje odpowiedzieć na te i wiele innych pytań związanych z zagadnieniem kastomizacji wpisanej w e-commerce.)

10:00 – 10:30 Wykład Eksperta: Aleksandra Maciejewicz - Prawnik, partner w kancelarii LAWMORE

"Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji"

(Walka o klienta trwa. Sprzedawcy i producenci starają w coraz bardziej wyrafinowany lub odważny sposób przyciągać jego uwagę. Zdarza się jednak, iż niektórzy tworzą reklamę, nie znając jej prawnych granic. Walka o klienta wciąż się zaostrza, dlatego warto wiedzieć, które manewry są prawnie dozwolone, aby nasza reklama nie stała się bronią w rękach konkurencji. Porozmawiajmy więc o reklamie, która jest czynem nieuczciwej konkurencji.)

10:30 – 11:00 Wykład Partnera:  Patrycja Kuba - eCommerce Marketing Manager, Dotpay Sp. z o.o. & eCard S.A.

"Pieniądze szczęścia nie dają, ale zakupy tak! Co zrobić, aby milej się wydawało, czyli o tym jak zoptymalizować ścieżkę płatności w e-sklepie."

11:00 – 11:05 Prezentacja Wystawców

11:05 – 11:20 Przerwa Kawowa

11:20 – 11:50 Wykład Partnera:  Marcin Rutkowski - Marketing & PR Manager i-systems

"Case study e-commerce: Vistula Group S.A.Co łączy 370 salonów stacjonarnych Vistula, Wólczanka i W.KRUK z 791 commitami w ciągu miesiąca?"

11:50 – 12:20 Wykład Eksperta: Magdalena Urbaniak - Global Communications Manager w Brand24, prowadzi bloga Tractormania.pl

"Monitoring internetu - twoja nowa super power w badaniu rynku i pozyskiwaniu leadów"

12:20 – 12.50 Wykład Eksperta: Marcin Nawrocki - CRM Marketing Manager, WEARCO (www.answear.com)

"Marketing Automation - Wdrożenie marketing automation i monitorowanie wpływu na sprzedaż firmy"

(Zanim wystartujemy. Jak dobrze przeprowadzić wdrożenie i dobrać odpowiednie narzędzia? Automatyzacje, które dopasowują się do klienta. Optymalizacja procesu sprzedażowego – wiarygodne testy skuteczności kampanii. Case Study.)

12:50 – 13:20 Wykład Eksperta: Kinga Miller -  Dyrektor Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu w VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie

"Marka luksusowa & e-commerce"

(Czy z pozoru zupełnie sprzeczne zjawiska jak masowy Internet i niedostępny luksus mogą iść nagle ze sobą w parze? Zachowania konsumentów odzieżowych marek luksusowych w Internecie.)

13:20 – 13:30 Przerwa Kawowa

13:30 – 14:00 Wykład Eksperta: Agnieszka Samborska - Legal Adviser, Accace Legal A. Samborska Sp.k.

"Przetwarzanie danych osobowych przez sklep internetowy w świetle nowego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO)"

(W dniu 25 maja 2018 r. w życie wchodzi nowe Rozporządzenie unijne dotyczące ochrony danych osobowych (RODO). Wskazuje się, iż rozporządzenie to zrewolucjonizuje obecne zasady rządzące przetwarzaniem danych osobowych. Podczas prezentacji znajdziemy odpowiedź na pytanie czy tak jest w istocie oraz przedstawione zostaną nowe zasady i obowiązki, które zostały nałożone na administratorów danych ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce.)

14:00 – 15:30 Warsztaty: Marcin Gieracz - CEO&Strategy Director, Rubikom  Strategic Thinking

„Plan komunikacji w social mediach - jak wizerunek marki może wpływać na wyniki sprzedaży”

(Aby promować markę w świecie hiper konkurencji oraz w kanałach mediów społecznościowych potrzeba przede wszystkim pomysłu już na poziomie konceptu całościowego. Wszystko zaczyna się już na etapie modelowania biznesu i projektowania komunikacji opartej na przewadze i wyróżniku rynkowym. Wtedy o wiele prościej jest stworzyć Big Idee na potrzeby komunikacji Marki, a w konsekwencji Storytelling, który idealnie wpisuje się w charakterystykę social mediów. Jeśli nasza Marka ma pomysł na siebie to działania marketingowe i te wspierające sprzedaż po prostu będą realizowane z należytą lekkością i z odpowiednimi efektami. A i kreatywność oraz twórcze podejście do komunikacji staną się swoistym dopełnieniem planu sprzedażowego / planu komunikacji Marki)

Podczas warsztatów zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • projektowanie komunikacji opartej na Big Idei oraz wyróżniku komunikacyjnym marki
  • modelowanie komunikacji dopasowanej do oczekiwań i potrzeb nabywców
  • twórcze podejście w kreowaniu przekazu marki

15:30 Zakończenie konferencji 

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie.