Program - Marketing w branży health & beauty

09:00 – 09:30 Rejestracja uczestników

09:30 – 10:00 Wykład Inauguracyjny: Marek Baron - współzałożyciel serwisu Marketingbeauty.pl

"Jak się przygotować i skutecznie wprowadzać na rynek nową markę"

Mamy pomysł stworzenia od zera lub wprowadzenia już istniejącej marki np. z innego kraju. Pojawia się pytanie jak się do tego przygotować? i jak to zrobić najlepiej oraz jakich użyć w tym celu narzędzi i kanałów? Dowiesz sie również o tym czego nie wolno pominąć aby mieć szansę odnieść sukces w tej branży. Po prelekcji każdy będzie wiedział jak etap po etapie wprowadzić i wypromować markę na polskim rynku branży beauty i zdrowego stylu życia.

10:00 – 10:30 Wykład Eksperta: Patrycja Górecka-Butora - Project Manager, WhitePress sp. z o.o.

"Influencer marketingu"

Influencer marketing to jeden z najpopularniejszych trendów marketingowych ostatnich lat. Czy to kolejny buzz word czy działanie, które przekłada się na sprzedaż? Jak prowadzić kampanię z twórcami i jakie narzędzia wykorzystać aby zoptymalizować efekty? Jakie formaty i kanały influencerów będą przodować w 2019 roku, a jakie stracą na wartości? Prelegentka odpowie na  więcej pytań na podstawie case studies polskich marek i wyników badania "Influencer marketing - efektywność i trendy 2019"

10:30 – 11:00 Wykład Eksperta: Anna Miotk - dyrektor ds. komunikacji, Polskie Badania Internetu

"Kim są użytkownicy serwisów health and beauty na podstawie danych z badania Gemius/PBI"

Serwisy health and beauty w polskim internecie. Liczba użytkowników i ich profil, rankingi serwisów, najciekawsze przykłady serwisów, trendy. Który serwis warto wybrać pod kątem prowadzenia swoich działań marketingowych?

11:00 – 11:20 Przerwa Kawowa

11:20 – 11:50 Wykład Eksperta: Agnieszka Stelmaszczyk - Prezes agencji FENO, ekspert w obszarach komunikacji, mediów oraz komunikacji digital

"How NOT to FAIL in Social Media?"

11:50 – 12:20 Wykład Eksperta: Monika Apitz- Założycielka i dyrektor zarządzająca firm Best Brands PR i Best Brands Marketing

"Gdzie jest Twój klient? O skutecznych sposobach dotarcia do grupy docelowej"

12:20 – 12.50 Wykład Eksperta: Bartosz Paczyński - Prezes Zarządu, Content Hero

"Skuteczne techniki zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności Klientów w branży beauty"

12:50 – 13:10 Przerwa Kawowa

13:20 – 13:50 Wykład Eksperta: Kamil Wasilewski - adwokat, Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski 

"Ochrona prawna marki w branży health & beauty"

Z roku na rok wrasta wśród konsumentów zapotrzebowanie na usługi health&beauty. W celu przekonania klienta do wyboru swoich usług firmy powinny główny nacisk położyć na wysoką jakość świadczonych przez nich usług oraz na rozpoznawalność firmy na rynku. Jak zatem skutecznie chronić markę firmy? Jakich zagrożeń spodziewać się ze strony konkurencji w walce o klienta? O tym i nie tylko dowiesz się podczas wykładu.

13:40 – 14:10 Wykład Eksperta: Emilia Bartosiewicz - Założycielka i Prezes Lady Business Club, właścicielka Imagine Yourself Sp. z o. o. 

"Osobisty PR - profesjonalny wizerunek w internecie"

Budowanie autentycznej marki osobistej i przekazu w sieci wymaga nie tylko odpowiedniej wiedzy i umiejętności, ale przede wszystkim dużej wiedzy o sobie.
Podczas wystąpienia prelegent odpowie m.in. na pytania: jak profesjonalnie prowadzić swój profil indywidualny w sieci (FB, Linkedin, Instagram), jak mówić o sobie w sieci w zgodzie ze sobą, tak aby pokazać innym swój świat i swoją życiową misję, jak przygotować skuteczną strategię PR (określi cele biznesowe i komunikacyjne, grupę docelową, jak dobrać odpowiednie kanały social media aby działać zgodnie ze swoim social mediowym DNA, na którym poziomie eksperta jest, a na którym chcesz być.

14:10 – 14:40 Wykład Eksperta:  Maciej Sznitowski - Brandoholik. Projektant i niezależny konsultant w zakresie brandingu.

"Jak budować markę związana z branżą health&beauty"

Wokół tematu budowania marki krąży wiele mitów oraz ładnie brzmiących haseł, ale brakuje konkretów. Zmienimy to! Omówimy praktyczne działania, które każda (nawet bardzo mała) firma może wdrożyć od zaraz. Dowiecie się, jak własnymi siłami i prostymi zasobami można budować silną markę swojego biznesu.

14:40 – 14:50 Podsumowanie i zakończenie konferencji

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie.

Szczegóły wkrótce
Szczegóły wkrótce
© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki