Grupa docelowa:

Przedstawiciele administracji publicznej, odpowiedzialni za:
  • teleinformatykę
  • planowanie i zakup infrastruktury
  • bezpieczeństwo IT, danych, informacji
  • komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji
  • zarządzanie dokumentacją
  • usprawnienie procesów
  • przetargi
  • kwestie finansowe i organizacyjne
  • zarządzanie kadrami

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

Formularz do pobrania:

Rejestracja - Nowe wyzwania w administracji publicznej

Wymagane *



  Odśwież Captcha  
  
© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki