Grupa docelowa:
- przedstawiciele jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego
- funkcjonariusze służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej
- koordynatorzy zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

Formularz do pobrania: 

Rejestracja -Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego 30.01.2018

Wymagane *



  Odśwież Captcha  
  

14 marca 2018 r. Warszawa

Więcej

10.01, 25.01, 30.01

Więcej

27 lutego 2018 r., Warszawa

Więcej

01 lutego 2018 r. Warszawa

Więcej

30 stycznia 2018r., Warszawa

Więcej

28.02.2018r., Warszawa

Więcej