25.06.2019 r.

 Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)

Kluczem do SUKCESU jest poznanie swojego klienta. Istotna jest też realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych,
Jak wybrać system dopasowany do Państwa potrzeb? Jak być o krok przed konkurencją?
Zapraszamy do wspólnej debaty o rozwoju i możliwościach nowoczesnych systemów do obsługi klienta, komunikacji i zwiększeniu sprzedaży podczas wydarzenia, które odbędzie się 25 czerwca w Warszawie - "Systemy wspierające  sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)".

Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą:

  • Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski
    "Poznaj swoich klientów korzystając z narzędzi Service Design"
    (Czy wiesz, co Twoim klientom sprawia satysfakcję? Czy wiesz, na czym im zależy wybierając i używając Twoich produktów? Czy umiesz obsłużyć równie dobrze różne grupy swoich klientów? I czy w ogóle znasz ich potrzeby?  
    Współczesny klient to zupełnie inny klient niż jeszcze 5 lat temu. Dynamiczne zmiany zachodzą nie tylko w biznesie. Zmieniają się też nasi klienci i ich upodobania. Dzisiaj na rynku mamy cztery silne grupy klientów – Baby Boomers, pokolenie X, Millenialsów oraz wchodzące na rynek pracy pokolenie Z. To cztery grupy, które może obsługujesz. Czy ich znasz? Czy wiesz czego potrzebują? Co im brakuje? No właśnie, jeśli bazujesz na swojej ekspertyzie, może okazać się, że Twoje założenia mogą już być nieaktualne. Spójrz na siebie i na swoje preferencje zakupowe. Zmieniły się, prawda? Tak samo zmienili się Twoi klienci. Aby ich poznać i stale wiedzieć co u nich słychać warto być z nimi w kontakcie. Service Design to sposób, aby dostarczać do zespołów sprzedażowych i marketingowych świeżej dawki wiedzy o kliencie. Już nie poprzez firmy badawcze i ankiety, ale wysłanie pracowników do klientów – niech zobaczą ich w akcji, jak sobie radzą z Waszym produktem, kiedy go potrzebują, co im przeszkadza.)

  • Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski
    "CRM i jego „okolice” w ING – jak to wygląda i gdzie tam jest AI?
    (Na start krótkie wprowadzenie o tym jak definiujemy AI, oraz co obejmuje (a co nie) obszar CRM-owy. Potem opisane będą rozwiązania z tej domeny wdrożone w ING Banku Śląskim. Szczególny nacisk będzie na wykorzystanie technologii związanych z szeroko pojętym AI, uczeniem maszynowym oraz data science. Na zakończenie o pomysłach jakie mamy, ale które na razie są wyłącznie w fazie… pomysłów)

  • Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
    "Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu"
    (Celem wystąpienia jest prezentacja modelu pomiaru wartości zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Zaangażowanie obejmuje ogół aktywności behawioralnych klienta, takich jak zakupy, rekomendacje, aktywność w social media, dzielenie się wiedzą, wspieranie innych klientów itp.Model umożliwia wycenę każdej z tych form dzięki połączeniu metod analizy marketingowej, finansowej i statystycznej. Otrzymane wyniki umożliwią plasowanie klientów jako mniej bądź bardziej wartościowych pod względem wszystkich działań wykonywanych w związku z ich relacją z przedsiębiorstwem.)

  • Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
    "Jak obsługiwać klientów w Internecie, a przede wszystkim jak znaleźć nowych czyli socialcrm w praktyce"
    (Kilka słów o pozyskiwaniu klientów w sieci - jak ich szukać, jak obsługiwać, po co rozmawiać. Dlaczego warto poświęcić trochę czasu na to aby monitorować internet.)

  • Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao
    Piotr Kurecki
    - Kierownik Projektu, RPA, Bank Pekao S.A.
    "Automatyzacja i robotyzacja procesów w Banku Pekao"
    (Jak wyglądała nasza droga automatyzacji procesów biznesowych? W jaki sposób podeszliśmy do robotyzacji i zbudowaliśmy fabrykę robotów, która wykonuje codziennie ponad 6 tys. zadań? W jaki sposób szukamy rozwiązań i kompromisów w zakresie integracji systemów (ESB), implementacji procesów (BPM) i wdrażaniu kolejnych robotów (RPA)?)

  • Jacek Szafader - Dyrektor Zarządzający, Atteli
    "Jak zbudować przewagę w sprzedaży dokonując transformacji cyfrowej?"


  • Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
    "Zanim nadejdzie SUPERINTELIGENCJA"

  • Krzysztof Gwardys - CEO, Promity
    „Customer eXperience oraz podniesienie efektywności sprzedaży z wykorzystaniem AI”
    (Przedstawione zostaną studia przypadków związane z analizą CX oraz cech klienta z wykorzystaniem kamer sklepowych oraz zastosowanie technik cross-sell oraz up-sell na bazie danych CRM i algorytmów uczenia maszynowego.)

  • Tomasz Szwelnik - CEO, VoiceLab 
     Adam Smółkowski - CEO, Aspartus (Grupa ProService Finteco)
    "Korzyści wykorzystania AI w sprzedaży i obsłudze klienta"
    (Podczas prezentacji dowiemy się o rozwiązaniach wykorzystujących sztuczną inteligencję do automatyzacji procesów sprzedażowych oraz obsługi klienta w oparciu o rozwiązania VoiceLab oraz doświadczenia firmy Aspartus. Voicelab zaprezentuje korzyści z wykorzystania analizy mowy w rozmowach telefonicznych oraz zastosowanie voicebotów oraz chatbotów do automatyzacji obsługi klienta. Aspartus przedstawi zastosowanie AI/ML w procesach sprzedaży i zarządzania relacją z klientem.)

  • Anna Gomza - Ekspert komunikacji omnichannel, Tide Software Sp. z o.o.
    Kamil Paduch - Kierownik Zespołu Sprzedaży, Tide Software Sp. z o.o.
    "Omnichannel - mów do klientów tak jak chcą i kiedy chcą"

  • Ambroży Rybicki – CEO, ARP Ideas
    "Future Proof Implementation – czyli jak wdrożyć CRM, aby zawsze pozostawał nowoczesny."
    (Na przykładzie uruchomienia usług Cognitive Services w Microsoft Azure dowiesz się, jak projektować i wdrażać CRM, aby zawsze pozostał nowoczesny i w pełni wykorzystywał swój potencjał technologiczny.
    Prawo, technologie i otoczenie nieustannie ewoluują. W większości przypadków przebudowanie systemu, tak aby nadążyć za zmianami oraz konkurencją, wiąże się z wysokimi kosztami i dużymi nakładami pracy.
    Architektura oparta o zasady FPI umożliwia bezbolesną wymianę każdego z poszczególnych elementów systemu, tak aby zawsze pozostawał aktualny względem wymagań, które stawia rynek.)

  • Michał Lipiecki - Prezes Zarządu, bs4
    "Bs4 mobile – wielofunkcyjne narzędzie do pracy w terenie"
    (bs4 mobile to aplikacja dla telefonów Android i IOS, która sprawia, że po raz pierwszy użytkownicy mogą polubić swój CRM. Daje szybki dostęp do informacji zgromadzonych o klientach, raportów, widoku 360 stopni, panelu menedżera. Mobilny asystent wspomaga handlowca w trakcie rozmów telefonicznych. Notatki o klientach można wprowadzać głosowo. W czasie prezentacji przedstawimy potężne możliwości tego narzędzia adresowanego dla każdej branży)

 

 

Tematyka konferencji:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Podnoszenie satysfakcji klienta
  • Omnichannel Customer Management
  • Sytemy CRM
  • AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
  • Systemy Conatact center
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Bezpieczeństwo danych
  • Integracja rozproszonych danych
  • Data Analytics

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych

  • Managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PRELEGENCI

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24

Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.

Krzysztof Gwardys - CEO, Promity

Piotr Kurecki, Kierownik Projektu, RPA, Bank Pekao S.A

Kamil Paduch - Kierownik Zespołu Sprzedaży, Tide Software Sp. z o.o.

Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego

Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski

Tomasz Szwelnik - CEO, VoiceLab

Jan Maria Kowalski, Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao S.A

Michał Lipiecki - Prezes Zarządu, bs4

Jacek Szafader- Dyrektor Zarządzający, Atteli

Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski

Adam Smółkowski - CEO, Aspartus (Grupa ProService Finteco)

Anna Gomza - Ekspert komunikacji omnichannel, Tide Software Sp. z o.o.

Ambroży Rybicki – CEO, ARP Ideas

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.