25.06.2019 r.

 Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)

Kluczem do SUKCESU jest poznanie swojego klienta. Istotna jest też realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych,
Jak wybrać system dopasowany do Państwa potrzeb? Jak być o krok przed konkurencją?
Zapraszamy do wspólnej debaty o rozwoju i możliwościach nowoczesnych systemów do obsługi klienta, komunikacji i zwiększeniu sprzedaży podczas wydarzenia, które odbędzie się 25 czerwca w Warszawie - "Systemy wspierające  sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)".

Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą:

  • Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski
    "CRM i jego „okolice” w ING – jak to wygląda i gdzie tam jest AI?
    (Na start krótkie wprowadzenie o tym jak definiujemy AI, oraz co obejmuje (a co nie) obszar CRM-owy. Potem opisane będą rozwiązania z tej domeny wdrożone w ING Banku Śląskim. Szczególny nacisk będzie na wykorzystanie technologii związanych z szeroko pojętym AI, uczeniem maszynowym oraz data science. Na zakończenie o pomysłach jakie mamy, ale które na razie są wyłącznie w fazie… pomysłów)

  • Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
    "Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu"
    (Celem wystąpienia jest prezentacja modelu pomiaru wartości zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Zaangażowanie obejmuje ogół aktywności behawioralnych klienta, takich jak zakupy, rekomendacje, aktywność w social media, dzielenie się wiedzą, wspieranie innych klientów itp.Model umożliwia wycenę każdej z tych form dzięki połączeniu metod analizy marketingowej, finansowej i statystycznej. Otrzymane wyniki umożliwią plasowanie klientów jako mniej bądź bardziej wartościowych pod względem wszystkich działań wykonywanych w związku z ich relacją z przedsiębiorstwem.)

  • Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
    "Jak obsługiwać klientów w Internecie, a przede wszystkim jak znaleźć nowych czyli socialcrm w praktyce"
    (Kilka słów o pozyskiwaniu klientów w sieci - jak ich szukać, jak obsługiwać, po co rozmawiać. Dlaczego warto poświęcić trochę czasu na to aby monitorować internet.)

  • Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao
    Piotr Kurecki
    - Kierownik Projektu, RPA, Bank Pekao S.A.
    "Automatyzacja i robotyzacja procesów w Banku Pekao"
    (Jak wyglądała nasza droga automatyzacji procesów biznesowych? W jaki sposób podeszliśmy do robotyzacji i zbudowaliśmy fabrykę robotów, która wykonuje codziennie ponad 6 tys. zadań? W jaki sposób szukamy rozwiązań i kompromisów w zakresie integracji systemów (ESB), implementacji procesów (BPM) i wdrażaniu kolejnych robotów (RPA)?)

  • Jacek Szafader - Dyrektor Zarządzający, Atteli
    "Jak zbudować przewagę w sprzedaży dokonując transformacji cyfrowej?"


  • Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
    "Zanim nadejdzie SUPERINTELIGENCJA"

  • Krzysztof Gwardys - CEO, Promity
    „Customer eXperience oraz podniesienie efektywności sprzedaży z wykorzystaniem AI”
    (Przedstawione zostaną studia przypadków związane z analizą CX oraz cech klienta z wykorzystaniem kamer sklepowych oraz zastosowanie technik cross-sell oraz up-sell na bazie danych CRM i algorytmów uczenia maszynowego.)

  • Tomasz Szwelnik - CEO, VoiceLab 
     Adam Smółkowski - CEO, Aspartus (Grupa ProService Finteco)
    "Korzyści wykorzystania AI w sprzedaży i obsłudze klienta"
    (Podczas prezentacji dowiemy się o rozwiązaniach wykorzystujących sztuczną inteligencję do automatyzacji procesów sprzedażowych oraz obsługi klienta w oparciu o rozwiązania VoiceLab oraz doświadczenia firmy Aspartus. Voicelab zaprezentuje korzyści z wykorzystania analizy mowy w rozmowach telefonicznych oraz zastosowanie voicebotów oraz chatbotów do automatyzacji obsługi klienta. Aspartus przedstawi zastosowanie AI/ML w procesach sprzedaży i zarządzania relacją z klientem.)

  • Anna Gomza - Ekspert komunikacji omnichannel, Tide Software Sp. z o.o.
    Kamil Paduch - Kierownik Zespołu Sprzedaży, Tide Software Sp. z o.o.
    "Omnichannel - mów do klientów tak jak chcą i kiedy chcą"

  • Ambroży Rybicki – CEO, ARP Ideas
    "Future Proof Implementation – czyli jak wdrożyć CRM, aby zawsze pozostawał nowoczesny."
    (Na przykładzie uruchomienia usług Cognitive Services w Microsoft Azure dowiesz się, jak projektować i wdrażać CRM, aby zawsze pozostał nowoczesny i w pełni wykorzystywał swój potencjał technologiczny.
    Prawo, technologie i otoczenie nieustannie ewoluują. W większości przypadków przebudowanie systemu, tak aby nadążyć za zmianami oraz konkurencją, wiąże się z wysokimi kosztami i dużymi nakładami pracy.
    Architektura oparta o zasady FPI umożliwia bezbolesną wymianę każdego z poszczególnych elementów systemu, tak aby zawsze pozostawał aktualny względem wymagań, które stawia rynek.)

  • Michał Lipiecki - Prezes Zarządu, bs4
    "Bs4 mobile – wielofunkcyjne narzędzie do pracy w terenie"
    (bs4 mobile to aplikacja dla telefonów Android i IOS, która sprawia, że po raz pierwszy użytkownicy mogą polubić swój CRM. Daje szybki dostęp do informacji zgromadzonych o klientach, raportów, widoku 360 stopni, panelu menedżera. Mobilny asystent wspomaga handlowca w trakcie rozmów telefonicznych. Notatki o klientach można wprowadzać głosowo. W czasie prezentacji przedstawimy potężne możliwości tego narzędzia adresowanego dla każdej branży)

 

 

Tematyka konferencji:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Podnoszenie satysfakcji klienta
  • Omnichannel Customer Management
  • Sytemy CRM
  • AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
  • Systemy Conatact center
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Bezpieczeństwo danych
  • Integracja rozproszonych danych
  • Data Analytics

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych

  • Managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PRELEGENCI

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24

Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.

Krzysztof Gwardys - CEO, Promity

Piotr Kurecki, Kierownik Projektu, RPA, Bank Pekao S.A

Kamil Paduch - Kierownik Zespołu Sprzedaży, Tide Software Sp. z o.o.

Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego

Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski

Tomasz Szwelnik - CEO, VoiceLab

Jan Maria Kowalski, Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao S.A

Michał Lipiecki - Prezes Zarządu, bs4

Jacek Szafader- Dyrektor Zarządzający, Atteli

Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski

Adam Smółkowski - CEO, Aspartus (Grupa ProService Finteco)

Anna Gomza - Ekspert komunikacji omnichannel, Tide Software Sp. z o.o.

Ambroży Rybicki – CEO, ARP Ideas

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.