28.05.2020 r.

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Sztuczna inteligencja (AI) nie jest tylko wytworem bujnej wyobraźni, lecz bardzo poważnym pretendentem do zdobycia statuetki najważniejszej innowacji ostatnich lat. AI otwiera ogromne możliwości, więc inwestorzy od słów szybko przejdą do czynów, wykorzystując jej potencjał i przeliczając na realne zyski.AI to kluczowy termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. W obsłudze klienta drzemie ogromny potencjał, który już za chwilę po raz kolejny zostanie wyrwany z zimowego snu za sprawą nowoczesnych technologii. 

Wszystkich zainteresowanych nowinkami technologicznymi i możliwościami ich zastosowania w biznesie zapraszamy do udziału w konferencji "Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta", która odbędzie się 28 maja 2020 roku w Warszawie.

 

Prelekcje poprowadzą m.in.:

  • Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
    "Wykorzystanie AI w procesie tworzenia nowego produktu przy współudziale klientów"
    (Sztuczna inteligencja rozwiązuje wiele problemów. Czy pomaga w procesie tworzenia innowacji? Jeżeli tak to w jaki sposób? Odpowiedź na te i inne pytania cieszy, ale i przeraża.)

  • Maciej Kubiak - Adwokat, Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
    "Sztuczna inteligencja w relacjach B2C – regulacje i wyzwania dla biznesu"

  • Krystyna Jarek - Expert - Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski
    "Service Design jako narzędzie do projektowania AI w Obsłudze Klienta"
    (Sztuczna Inteligencja jest w swojej początkowej fazie rozwoju (ANI - Artificial Narrow Intelligence). Dla osób zajmujących się wdrażaniem AI do procesów obsługi klienta oznacza zupełnie inne podejście. Przekładanie analogowych rozwiązań na AI jest jak strzelanie ślepakami. Bez zrozumienia potrzeby czy palących problemów i ich przyczyn, będziesz wdrażać AI tam, gdzie nie jest ona potrzebna. Poprawiałam już wiele procesów, w których takie podejście nie sprawdziło się. Service Design to metoda projektowa, która pozwala na wydobycie nieoczywistych interakcji w ekosystemie, bazuje na głębokiej analizie, wychwytuje interakcje na linii człowiek-przedmioty-systemy. To nie jest liniowy proces. Tu konieczna jest elastyczność. Często po zakończonym procesie dostaję pytania od dyrektorów i prezesów „jak do tego doszłaś?”. Właśnie Service Design pozwala w szybki sposób przeprowadzić analizę i badanie potrzeb a następnie zaprojektować rozwiązanie, wybrać najbardziej optymalne narzędzie AI, przetestować jego działanie i wdrożyć. Najczęstszym efektem jest skrócenia ścieżki klienta, czasem nawet z kilku dni do kilkunastu minut!)

  • Tomasz Tomaszewski - Head of Product, SentiOne
    "Boty? Nie, dziękuję! - dlaczego nie automatyzować obsługi klienta z wykorzystaniem botów"

  • Cezary Kuik - AI Lead, Socjomania

 

Tematyka konferencji:

  • komunikacja telefoniczna
  • systemy contact center
  • AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż,marketing i obsługę kilenta
  • chatboty
  • self service
  • optymalizacja pracy i kosztów
  • analiza i rozpoznawanie mowy
  • wirtualni asystenci
  • bezpieczeństwo danych
  • aspekty prawne


Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli:

  • instytucji finansowych
  • firm ubezpieczeniowych
  • operatorów telekomunikacyjnych
  • zakładów produkcyjnych i przemysłowych
  • działów e-commerce
  • portali internetowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

sentione_logo_dark-2.png

PATRONI HONOROWI

PRELEGENCI

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.