05.07.2017r

Moda to najszybciej rozwijająca się kategoria e-commerce na świecie bo jako jedna z nielicznych, jest wyjątkowo podatna na gusta klientów. Wymogiem przedsiębiorstw odzieżowych jest sprostanie zmieniającym się tendencjom, preferencjom i trendom. Zabójcza konkurencja i szybko zmieniające się trendy rynkowe, wymuszają na rynku zastosowanie nowych technologii. Dlatego firmy poszukują rozwiązana „szytych na miarę”, które pozwolą im przewidzieć pragnienia konsumenta i wyprzedzić konkurencję.

5 lipca 2017 roku w Warszawie odbędzie się V edycja konferencji "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion, podczas której zostaną zaprezentowane rozwiązania must-have branży fashion.

Weź udział w wydarzeniu i dostawaj na bieżąco wszystkie najświeższe informacje więcej->>


Wykłady poprowadzą m.in.:

- Ewa Czertak -  Ekspert personal branding, prezes Akademii Marki z Klasą
"Marka osobista - Prawdziwa wartość nie uznaje ściemy"

(Prelegentka odpowie na istotne dla branży pytania: Czy zawsze marka osobista wspiera biznes właściciela? Koszyk wartości marki osobistej i jak przekłada się na Twoją rynkową pozycję? Błękitny Ocean czyli jak wykreować nową przestrzeń dla marki?)

-Izabela Sękowska - Marketplace Manager, Brand24
"10 powodów, dla których monitoring internetu to must-have (każdego) sezonu"
(Prelegentka opowie o szerokim, często nieoczywistym i zaskakującym zastosowaniu monitoringu internetu do rozwoju biznesów modowych. Jak dowiedzieć się cennych insightów nie tylko o swojej marce, ale także grupie docelowej i jej potrzebach? Jak znaleźć kanały i influencerów do jej promocji? Jak sprzedawać wykorzystując media społecznościowe? Odpowiedzi na te i więcej pytań zostaną zaprezentowane w oparcu o 10 solidnych kejsów z branży)

-  Szymon Tyniec , Anna Szczygieł - Prawnik, kancelaria Everberg
"Regulamin sklepu – dlaczego "standardowy wzór" to ryzykowne rozwiązanie?"
(Prelegent omówi znaczenia regulaminu jako części umowy zawieranej z konsumentem, w konsekwencji uświadamiającej przedsiębiorcom działającym na rynku e-commerce, że każdy regulamin musi być odpowiednio dopasowany do specyfiki danej działalności. Prezentacja stanowić będzie próbę przedstawienia argumentów przemawiających za tym, aby tworzyć regulaminy „szyte na miarę”, zamiast korzystać ze „standardowych wzorów”. Ekspert zaprezentuje najważniejsze elementy regulaminu, procedurę jego zmiany i częste błędy popełniane w tym zakresie. Przedstawione zostaną również sposoby minimalizacji ryzyka uznania postanowienia za klauzulę abuzywną. Myślą przewodnią prezentacji będzie przedstawienie regulaminu sklepu internetowego jako swoistej "instrukcji postępowania", dzięki której możliwe jest zminimalizowanie wystąpienia sporu z konsumentem lub nałożenia kary przez organy administracji publicznej)

- Barbara Stawarz-García - CEO, Happy Content
"Szyk social media w branży fashion. Jak budować zasięg i zaangażowanie?"
(Prelegentka udzieli wyczerpującej odpowiedzi na nurtujące pytana: Czy moda lubi marketing? Jak budować silną markę - ile zasłaniać, a ile odsłaniać w działaniach marketingowych w social media? Które działania content marketingowe w branży fashion są najlepsze i gdzie są konsumenci? Dowiedz się i działaj skutecznie!)

- Paweł Gruszecki - Radca prawny, Kochański, Zięba i Partnerzy
"Nowe wyzwania w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa serwisów – aspekty prawne – RODO i Dyrektywa NIS"

- Kamil Bolek - Head of Communication, indaHash
"Dlaczego branża modowa uwielbia influencerów (z wzajemnością)."
(Prelegent opowie o nowym wymiarze influencer marketingu w Polsce i na świecie. Na wielu przykładach z branży modowej i sportswear prelegent pokaże, jak efektywnie wykorzystywać treści tworzone przez użytkowników w komunikacji marki, jak współpracować jednocześnie z kilkuset ambasadorami i jak kreować trendy w sieciach społecznych.)

- Ewa Małecka - Główny Projektant Produktu w marce Reserved, firmy LPP
"TRENDY W MODZIE - proces ich śledzenia oraz globalny zasięg w epoce e-commerce"
(Prelegentka opowie o Procesie Budowania Trendów jako pierwszym i najważniejszym etapie tworzenia kolekcji - na podstawie swojego doświadczenia zawodowego zdobytego w marce Reserved. Gdzie szukać trendów? Skąd się biorą? Jak epoka e-commerce wpływa na ich błyskawiczne rozpowszechnienie w sieci?)

- Ireneusz Klimczak - Ekspert ds. Content Marketingu w GetResponse Sp.z o.o.
"Komunikacja szyta na miarę - jak za pomocą marketing automation spełniać potrzeby odbiorców i realizować cele biznesowe"
(Prelegent opowie jak za pomocą marketing automation można lepiej poznać swoich odbiorców i dopasować komunikację do ich potrzeb. Podczas swojej prezentacji pokaże, w jaki sposób wykorzystać tagowanie, scoring oraz narzędzia dla e-commerce, aby skutecznie pozyskiwać lojalnych klientów)

Tematyka konferencji:

1. E-commerce:
-multichannel commerce vs. agile commerce
-wyszukiwanie i nawigacja w sklepie internetowym - pomóż klientom znaleźć to czego szukają
-systemy b2b b2c
-bezpieczne płatności (on-line, poprzez tablet, smartfon)
-e-procurement
-automatyzacja obsługi zamówień
-social commerce
-mobile commerce
-programy lojalnościowe i programy partnerskie
-zjawisko social shoppingu
-uwarunkowania prawne
2. Rola BigData w analizie danych z portali społecznościowych:
-jak dostosować swój produkt do zmieniających się trendów?
-jak przewidywać przyszłe trendy?
3. Wearables
4. Znaczenie IT w branży fashion
5. Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
6. Technologie CAD I 3D
7. Logistyka w branży modowej
8. Narzędzia wsparcia sprzedaży

Grupa docelowa:
-właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
-właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
-osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
-szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
-osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
-projektanci mody
-blogerzy
-start'upowcy z branży modowej

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 02.07.2017:*
- 159 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 03.07.2017:*
- 259 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji


Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PATRON HONOROWY

PRELEGENCI

Barbara Stawarz-García
Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce.
Barbara Stawarz-García CEO Happy Content
Paweł Gruszecki
Radca prawny, Partner. Szef Praktyki Nowych Technologii i Telekomunikacji. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie wykonywania skomplikowanych projektów wymagających wiedzy z zakresu prawa IT, prawa autorskiego, prawa mediów oraz prawa telekomunikacyjnego.
Paweł Gruszecki Radca prawny, Partner, Kancelaria Kochański Zięba i Partnerzy
Ewa Czertak
Mentor biznesu, ekspert i praktyk personal brandingu, buduje autentyczne marki osobiste,Prezes Akademii Marki z Klasą. Od 2012 roku uczestniczy w przebudowie lub tworzeniu ponad 200 marek przedsiębiorczych kobiet w Polsce, prowadzi bloga “Master Personal Branding” o tym, jak budować markę osobistą prawdziwą, wartościową, silną.
Ewa Czertak Ekspert personal branding, prezes Akademii Marki z Klasą
Kamil Bolek
Ekspert w zakresie influencer marketingu. Tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie wideomarketingu i nowych mediów. Łączy PR, psychologię i najnowsze technologie.
Kamil Bolek Head of Communication indaHash
Izabela Sękowska
Od 2 lat specjalizuje się w online marketingu, zasilając globalny dział Brand24, ściśle związana z branżą fashion. Zajmowała się produkcją największych komercyjnych wydarzeń modowych stolicy oraz współprowadziła własną agencję organizującą targi, sesje i pokazy promujące polskich projektantów. 
Izabela Sękowska Marketplace Manager, Brand24
Roman Baluta
Ekspert e-commerce związany z branżą od blisko 10 lat. Założyciel i Prezes Zarządu firmy ORBA specjalizującej się w projektowaniu, wdrażaniu i optymalizacji systemów e-commerce. Doświadczenie zdobywał realizując międzynarodowe projekty m.in. dla LPP S.A, Złote Wyprzedaże, SuperKoszyk.pl.
Roman Baluta CEO, ORBA Sp. z o.o.
Ewa Małecka
Absolwentka Wydziału Architektury i Wzornictwa gdańskiej ASP. Już w czasie studiów zdecydowała się związać swoje wykształcenie projektowe z branżą modową. Z marką Reserved związana od 2012 roku.
Ewa Małecka Główny Projektant Produktu w marce Reserved, firmy LPP
Szymon Tyniec
Członek Izby Adwokackiej w Warszawie.Doradca w wielu procesach inwestycyjnych na niepublicznym rynku kapitałowym, związanych z finansowaniem podmiotów z branży IT. Prelegent na licznych konferencjach.
Szymon Tyniec Kancelaria Everberg
Ireneusz Klimczak
Pomaga klientom w prowadzeniu skutecznych kampanii online marketingowych. Pisze dla NowyMarketing.pl, Interaktywnie.com, Online Marketing Polska, Marketer+. 
Ireneusz Klimczak Ekspert ds. Content Marketingu w GetResponse Sp.z o.o.

Please publish modules in offcanvas position.