22.11.2018r.

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

Szanowni Państwo
22 listopada 2018 roku w Warszawie odbyła się konferencja "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion.
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.

Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku

Prelekcje poprowadzili:

- Bartosz Paczyński - Prezes Zarządu, Content Hero
"Trendy w sprzedaży online z wykorzystaniem Social Media."
(Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie; Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne; Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne; Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram; Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS)

- Michał Żmijewski - Adwokat, Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k.
"Jak bezpiecznie sprzedawać w Internecie? Prawo do odstąpienia od umowy, obowiązki informacyjne, prawo autorskie"

- Katarzyna Lebiedowicz-Grzanka - Radca Prawny, KLG Kancelaria
"Jak przygotować dokumenty sklepu internetowego by odnieść sukces? Regulamin sprzedaży i pierwsze doświadczenia RODO"
(W polskim prawie to konsument znajduje się na uprzywilejowanej pozycji. Jak sprzedawcy mogą zabezpieczyć się przed nadużyciami, a przede wszystkim jak powinni działać w branży e-commerce w myśl obowiązującego prawa? Jak „uszyć na miarę” swój sklep internetowy?
Najważniejszym elementem jest przygotowanie dokumentacji. To podstawa. Każdy brak w dokumentacji sklepu internetowego niesie za sobą ryzyko roszczeń nie tylko ze strony konsumentów, ale też organizacji reprezentujących interesy kupujących.
Dodatkowo brak dokumentów grozi dotkliwymi karami – karą grzywny w przypadku braku regulaminu lub wysokimi karami finansowymi w przypadku braku klauzul zgodnych z RODO. Na gruncie RODO, to do obowiązków administratora należy przyjęcie odpowiednich rozwiązań, które zapewnią pełną realizację zasad oraz całkowite bezpieczeństwo w zakresie przetwarzania danych.)

- Michał Jaskólski - Kierownik Marketingu, LSI Software S.A.
"Optymalizacja pracy w branży Retail"
(W prezentacji poruszony zostanie temat optymalizacji pracy w branży Retail. Skupimy się m.in. na zagadnieniu obsługi wielu kanałów sprzedaży w jednym zintegrowanym systemie oraz na sposobach wykorzystania zebranych dzięki temu podejściu danych przy realizacji złożonych celów marketingowych. Podczas spotkania przedstawimy także nowatorskie podejście do zarządzania oprogramowaniem i stanami magazynowymi z poziomu centrali. Pokażemy jak dzięki rozwiązaniu POSitive Retail można optymalizować koszty zarządzania towarem.)
 
- Aleksandra Maciejewicz - Partner, LAWMORE
"W jaki sposób chronić się przed kradzieżą własności intelektualnej?"

- Patrick Deba - Co-founder, Mustache.pl i Mustache Yard Sale
"Skuteczne budowanie strategii omnichanellowych"

- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
"Dlaczego informacje z monitoringu mogą zmienić myślenie w każdej branży?"
 
- Wojciech Kliber - Wiceprezes,Sendit S.A.
"Przesyłki w punkt! Jak nadążać za trendami rynku przesyłek nie komplikując koszyka zakupowego."

Tematyka konferencji:
  • E-commerce - jak prowadzić sklep internetowy by odnieść sukces
  • Skuteczne formy reklamy i promocji w Internecie
  • Pozycjonowanie strony www – jak pozyskać więcej klientów
  • Jak zaistnieć w social mediach - zbuduj markę osobistą
  • Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu
  • Content marketing - jak tworzyć treści, które się sprzedają
  • Kreacje graficzne - czym się kierować przy projektach materiałów reklamowych
  • Marketingowa współpraca z influenserami - jak pracować z vlogerami, blogerami i instagram personalities
  • Facebook Marketplace - jak to działa
  • Jak zbudować skuteczną strategię omnichanel
  • Personalizowana komunikacja z klientem
  • Marketing automation w praktyce
  • Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
  • Logistyka w branży modowej
  • Narzędzia wsparcia sprzedaży

Grupa docelowa:
  • właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
  • właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
  • szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
  • osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
  • projektanci mody
  • blogerzy
  • start'upowcy z branży modowej

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 12.11.2018:*
- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 13.11.2018:*
- 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji


Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PATRONI HONOROWI

logo_pips_byleo_v2.png
logospb.jpg
krakowskie-szkoly-artystyczne2.png

PARTNER SREBRNY

lsi_software_blue_150px---kopia.png

PARTNER BRĄZOWY 

250-logo-dpd-p_o2.jpg

PARTNERZY

350-double_logo_2---kopia-3.png
300logo_sendit.jpg

PARTNERZY MERYTORYCZNI

contenthero-1---kopia.png
brand241.png
logo-klg.jpg

PRELEGENCI

Bartosz Paczyński - Prezes Zarządu, Content Hero
Aleksandra Maciejewicz - Partner, LAWMORE
Michał Jaskólski - Kierownik Marketingu, LSI Software S.A.
Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
Michał Żmijewski - Adwokat, Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k. 
Wojciech Kliber-Wiceprezes,Sendit S.A.
Katarzyna Lebiedowicz-Grzanka - Radca Prawny, KLG Kancelaria
© 2020 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki

Kontakt:

Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. zo.o.

tel.: +48 691 571 598
fax: +48 22/ 203 51 41
e-mail: biuro@pirbinstytut.pl