19.09.2017r.
Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży

W obecnym mobilno-multimedialnym świecie płynnie poruszamy się pomiędzy różnymi kanałami komunikacji. Dzisiaj wszyscy jesteśmy „omnichannel”. Preferencje dotyczące kanału komunikacji zmieniają się w zależności od realizowanych działań i sytuacji.

Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług.
Dobra oferta musi być wielokanałowa. Ponadto, komunikacja we wszystkich kanałach powinna być treściowo spójna, inaczej momentalnie straci wiarygodność. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient.

Zapraszamy do udziału w konferencji "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży", która odbędzie się 19 września 2017 roku w Warszawie. Podczas wydarzenia najlepsi eksperci w branży będą doradzać i opowiadać między innymi o tym jakie są alternatywne kanały komunikacji i sprzedaży oraz jak usprawnić proces obsługi klienta.

Wykłady poprowadzą m.in.:

- Izabela Ścibior - Włodek - Główny Specjalista ds. oceny ryzyka ubezpieczeniowego SIGNAL IDUNA Życie Polska

"Tele-underwriting (little „t”) jako narzędzie do optymalizacji procesu oceny ryzyka w ubezpieczeniach na życie"

- Piotr Siekański - e-Commerce Project Manager, Pełnomocnik Zarządu, Ubezpieczenia online.pl

- Dr Zbigniew Długosz - radca prawny, dLK Korus Okoń Radcowie Prawni sp.p.
„Tsunami regulacyjne: szanse i zagrożenia dla innowacji w ubezpieczeniach”


- Jarosław Ryba - Prezes Zarządu Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych
"Jak ubezpieczyć 3 mln klientów firm pożyczkowych"

Tematyka konferencji:

1.Zarządzanie i bezpieczeństwo:

  • wsparcie procesów biznesowych – BPM
  • Business Intelligence – analizy i raporty- archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe
  • bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych
  • zapobieganie nadużyciom i oszustwom
  • rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
  • rozliczanie finansów – fakturowanie / rachunki cykliczne / abonamentowe
2.Narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i po sprzedażową oraz doradztwo około-ubezpieczeniowe:
  • systemy obiegu dokumentów jako narzędzie wsparcia sprzedaży
  • rozwój osobisty agentów ubezpieczeniowych
  • Unified communications
  • systemy Contact Center
  • systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
  • aplikacje do kalkulacji kosztów ubezpieczeń
  • zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR
  • systemy / aplikacje raportujące, zestawienia
  • rozliczanie prowizji
  • system powiadamia, przypomina
  • systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień
  • obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów
  • systemy mailingowe i SMS-owe
3. Praca w sieci i wsparcie internetowe – alternatywne kanały informacji i sprzedaży
  • porównywarki usług ubezpieczeniowych
  • elektroniczny kanał ubezpieczeń
  • social media w ubezpieczeniach 
4.Mobilny Agent
  • rozwiązania / aplikacje mobilne
  • usługi mobilne – mapy / lokalizacja
  • sprzęt agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne,komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto 

Grupa docelowa:

Kadra zarządzająca instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

  • Dyrektorzy/ kierownicy placówek centralnych i oddziałów
  • Kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii
  • Przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PATRONI HONOROWI

PRELEGENCI