04.12.2019 r.

 Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży

Aby prowadzić działania marketingowe, promocyjne bądź sprzedażowe potrzebny jest niezawodny system CRM. Pomaga on zarządzać kontaktami, realizować pragnienia Klienta i zwiększać zyski firmy. Zdobycie zaufanego Klienta jest prestiżem i realizacją potrzeb sprzedażowych oraz komunikacyjnych. Aby zacząć działania na tej płaszczyźnie potrzebny jest system dopasowany do Państwa potrzeb.

Jakie cechy powinien mieć system CRM?
Jak być o krok przed konkurencją? - Szczególnie teraz, kiedy do codziennego użytku włączane są nowoczesne technologie.

 

Zapraszamy do wspólnej debaty o rozwoju i możliwościach nowoczesnych systemów do obsługi klienta, komunikacji i zwiększeniu sprzedaży podczas wydarzenia, które odbędzie się 4 grudnia w Warszawie - "Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży".
 

Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą:

  • Łukasz Kasprzyk - Kierownik Zespołu Zarządzania Klientami, Departament Gier Online, TOTALIZATOR SPORTOWY Sp. z o.o.
    "Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem online (B2C)"

    (Jak wyjść poza utarty schemat poszukiwania systemu CRM w digitalu. Czy dokonując researchu możemy wziąć pod uwagę systemy, gdzie w opisie słowem kluczowym nie jest już “CRM system”? Jakie moduły powinien posiadać system CRM i jakie jest ich przełożenie na zarządzanie relacją z klientem?)

  • Aneta Dąbrowska - Wicedyrektor w Departamencie Obsługi Klientów, Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    „Nowe podejście do projektowania usług, wykorzystanie Customer Experience i dostosowanie działań do potrzeb klientów w ZUS”
    (W wystąpieniu poruszone zostaną kwestie:
    - wprowadzonego w ZUS podejścia do projektowania usług;
    - wykorzystania Customer Experience w budowaniu usług dla klientów;
    - wykorzystania innych narzędzi wykorzystywanych do budowania usług dla klientów;
    - dobrych praktyk w budowaniu usług dla klientów na przykładzie wdrożenia elektronicznych zwolnień lekarskich (e-ZLA).

  • Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
    "Zanim nadejdzie SUPERINTELIGENCJA"

  • Maciej Głowacki - CTO & Co-founder, Salesbook
    "CRM to nie wszystko. Jak Sales Acceleration pogłębia analitykę sprzedaży bezpośredniej"
    (Dlaczego dane w CRM mogą przekłamywać rzeczywistość? Jak zasilać CRM informacjami, które są obiektywne i pozwalają na analitykę procesu sprzedażowego? Czego menedżer dowie się z danych, korzystając z narzędzi typu Sales Acceleration?)

  • Karol Wąsowski - Dyrektor Działu CRM KB, Alior Bank S.A.
    "Działania CRM dla Klientów Biznesowych – analiza danych Klientów z uwzględnieniem narzędzi Business Intelligence"



  • Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Departament Systemów Obszarów Wsparcia, Bank Pekao S.A.
    "Jak roboty wspierają obsługę Klienta w Banku Pekao"

  • Aleksandra Dziurkowska - Radca prawny, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp. k.
    "Kto może zapukać do drzwi? - czyli bezpieczne pobieranie informacji z rynku"
 
 
Tematyka konferencji:
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  •  AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
  •  Customer Experience
  •  Omnichannel Customer Management
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  •  Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Contact Center
  • Workflow
  • Business Intelligence
  •  Analiza danych klienta
  • Zarządzanie wiedzą
  • Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
  • Usługi i aplikacje mobilne
  • Systemy mailingowe i SMS-owe
 

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele Zarządu
  • Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNER BRĄZOWY

Image

PARTNERZY

Image
Image
Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PRELEGENCI

Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.

Aneta Dąbrowska - Wicedyrektor w Departamencie Obsługi Klientów, Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Łukasz Kasprzyk - Kierownik Zespołu Zarządzania Klientami, Departament Gier Online, TOTALIZATOR SPORTOWY Sp. z o.o.

Maciej Głowacki - CTO & Co-founder, Salesbook

Jan Maria Kowalski, Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao S.A

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.