04.12.2018r.

 Wielokanałowa komunikacja z klientem a wzrost efektywności sprzedaży 

Kluczem do SUKCESU jest poznanie swojego klienta. Korzyści z systemów CRM jest wiele. Jednak najważniejsze z nich to: realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych,
Jak wybrać system dopasowany do Państwa potrzeb? Jak być o krok przed konkurencją?
Zapraszamy do wspólnej debaty o rozwoju i możliwościach systemów CRM, wielokanałowej komunikacji z klientem oraz zwiększeniu sprzedaży podczas wydarzenia, które odbędzie się 4 grudnia w Warszawie - "Wielokanałowa komunikacja z klientem a wzrost efektywności sprzedaży".

W programie:

- Rafał Tabaczek - Trener, Coach, Mówca, Wykładowca, Praktyk NLP, Konsultant
"Efektywne wsparcie dla handlowców czyli magia systemów mobilnych"
(W dzisiejszym świecie mobilnym, opartym na nowych technologiach, z klientami, którzy nie chcą już robić zakupów w tradycyjnych sklepach, wymogiem efektywności jest dobrze zmotywowany, mobilny, ale i rozproszony zespół handlowców. Jednak czy zarządzanie takim zespołem w dzisiejszych czasach jest możliwe? Czy szef XXI wieku musi się sklonować, żeby efektywnie zarządzać swoim zespołem? Jak dziś można poradzić sobie z zarządzaniem ludźmi, rozsianymi po całym kraju, tak by mówić o motywacji a nie kontroli. Jak osiągnąć sukces w sprzedaży, czyli rady B.Gatesa o WUP? Odpowiedzi na te oraz inne pytania poznasz podczas niezwykłego wystąpienia, na którym każdy z Uczestników weźmie udział w aktywnych ćwiczeniach, specjalnie przygotowanych dla dużych grup konferencyjnych (nawet 700 os.), tak by na własnej skórze, każdy poczuł możliwości przedstawianych treści. )

- Paweł Jarecki - Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Posprzedażowej, Black Red White
"Rewolucje Klientowskie – doświadczenia w transformacji dużych przedsiębiorstw państwowych i prywatnych"

- dr Kaja Prystupa-Rządca - Wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego
"Prawdziwe relacje w wirtualnym środowisku. O współpracy z klientem w XXI wieku"
(Mail, telefon czy też komunikator internetowy to podstawowe narzędzia komunikacji i budowania relacji w biznesie. Szybkie, proste ale czy efektywne? Współpraca wirtualna posiada swoją ciemną stronę, ponieważ nie zapewnia bogatego przekazu komunikacyjnego. Zbudowanie głębokiej relacji z rozmówcą, gdy nie mamy bezpośredniego z nim kontaktu, jest bardziej czasochłonne. Dodatkowo łatwiej o pomyłki, nieporozumienia a nawet konflikty. Podczas prelekcji poznasz kluczowe zasady komunikacji i budowania relacji z klientami w wirtualnym otoczeniu, które zostały opracowane na podstawie badań najlepszych praktyk organizacyjnych)

- Błażej Pabiszczak - Prezes i Założyciel, YetiForce
"Jak dobrać idealny, open source'owy system CRM?"
(Skuteczny, poprawiający efektywność pracowników CRM musi być odpowiednio dobrany do potrzeb firmy. Jakie warunki powinien spełniać? Czym kierować się przy wyborze systemów typu open source? Jak zoptymalizować już wybrany system, aby jego wykorzystanie było jak najpełniejsze? Tego oraz jeszcze więcej dowiesz się podczas prelekcji założyciela i prezesa jednej z najbardziej innowacyjnych polskich firm produkujących open source'owy system CRM.)

- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
"Wykorzystanie danych z mediów społecznościowych do odnalezienia klientów"

- Szymon Negacz - Sales Consultant & Owner, Sellwise
"Jak poprowadzić wdrożenie systemu CRM aby na nim zyskać?”

- Jacek Piątkowski - Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej,Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
"Wielokanałowość w Twoim CRM. Sposób na skuteczne pozyskiwanie Klientów i ich obsługę."

- Marek Paszkowski - Zastępca Dyrektora Handlowego, HEUTHES sp. z o.o.
"CRM oraz WORKFLOW w systemie ISOF-ERP, czyli niezbędne narzędzia do skutecznego zarządzania Klientami i firmą."
(Dopiero integracja funkcjonalności CRM z DMS/Workflow w systemie ISOF-ERP daje firmom skuteczne narzędzie do efektywnego pozyskiwania i zaspokajania potrzeb Klienta w obliczu CEX)

- Joanna Lisiecka-Pytlakowska - Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Comtrust Sp. z o.o.
"SAP BusinessObjects dla obsługi klienta w erze Me2B"
(CRM w integracji z contact center jest wszechwiedzący i daje przewagę konkurencyjną. Business Intelligence pomaga wyciągnąć z danych to co najcenniejsze, aby udoskonalać procesy obsługi, osiągać lepsze wyniki i realizować strategię Me2B.)

- Aleksandra Dziurkowska -  radca prawny, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp. k.
"Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?"
(Wykład przybliży uczestnikom podstawowe zasady prawa konkurencji, tworzenia systemów dystrybucji selektywnej oraz sposóby bezpiecznego pozyskiwania informacji potrzebnych do prowadzenia działalności)

- Piotr Antczak - Business Development Manager, AI FORCE 1 Sp. z o.o.
"Konwersacyjne Chatboty w obsłudze procesów biznesowych."

- Jacek Grzyb - Knowledge Engineer, teamLeaders
"Polak szuka technologii, czyli  po co nam superkomputer myślący po polsku."

- Agnieszka Zawadka - Chief Marketing Officer, Livespace
"Wdrożenie CRM w B2B - where's the magic?" [case study]


Tematyka konferencji:
  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Contact Center
  • Workflow
  • Business Intelligence
  • Analiza danych klienta
  • Zarządzanie wiedzą
  • Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
  • Usługi i aplikacje mobilne
  • Systemy mailingowe i SMS-owe
Grupa docelowa:
  • Przedstawiciele Zarządu
  • Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY BRĄZOWI 

PARTNERZY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PRELEGENCI

Błażej Pabiszczak - Prezes i Założyciel, YetiForce
Jacek Piątkowski - Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej, Focus Telecom Polska 
Aleksandra Dziurkowska -  radca prawny, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp. k.
Agnieszka Zawadka - Chief Marketing Officer, Livespace
Szymon Negacz - Sales Consultant & Owner, Sellwise
Marek Paszkowski - Zastępca Dyrektora Handlowego, HEUTHES sp. z o.o.
Joanna Lisiecka-Pytlakowska - Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Comtrust Sp. z o.o.
Jacek Grzyb - Knowledge Engineer, teamLeaders
dr Kaja Prystupa-Rządca - Wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego
Paweł Jarecki - Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Posprzedażowej, Black Red White
Piotr Antczak - Business Development Manager, AI FORCE 1 Sp. z o.o.
© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki