Szanowni Państwo
20 października 2020 roku odbyła się konferencja online "Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta i HR". Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele.
Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.
Prelekcje poprowadzili:
- Urszula Antonkiewicz-Kotla - Senior Vice President, Dyrektor Departamentu Zarządzania Decyzjami Biznesowymi Citi Handlowy Bank Handlowy w Warszawie S.A.
"AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż,marketing i obsługę klienta"
- Anna Krawczyk - Ekspert ds. Rekrutacji i Employer Brandingu,Departament HR , Bank Gospodarstwa Krajowego
"Chatbot w procesie rekrutacji – case study Banku Gospodarstwa Krajowego"
* Jak bot pomógł w odświeżeniu wizerunku banku z 96 letnią tradycją?
* Jak bot może pomóc w rekrutacji kandydatów na praktyki?
* Jakie były elementu wdrożenia bota?
* Co jeszcze oprócz bota pomogło w procesie rekrutacji pokolenia Z?
- Damian Prokopowicz - Główny Specjalista ds. E-learningu, PZU S.A./PZU Życie S.A.
"VR – nowy wymiar w biznesie"
Przenieś się do wirtualnej rzeczywistości, poznaj najnowsze trendy w wykorzystaniu VR-u w biznesie w tym również w obsłudze klienta oraz procesach HR. Z wystąpienia dowiesz się czym są supermoce VR, jak podchodzimy do tematu projektowania aplikacji w tej technologii oraz poznasz przykłady aplikacji w PZU i na świecie.
- Piotr Kaniewski - Associate, Spaczyński Szczepaniak i Wspólnicy sp.k.
"Wymagania prawno-regulacyjne wobec sztucznej inteligencji w sektorze finansowym"
- Łukasz Grala - mentor & futurolog, prezes firmy TIDK Sp. z o.o.
"Inteligentne podejście do klienta"
-Tomasz Szwelnik - Prezes Zarządu VoiceLab.AI, Dyrektor Komercjalizacji Innowacji w Digital Innovation Hub DIH4.AI
"Sztuczna inteligencja w cyfrowej transformacji obsługi klienta"
Tematyka konferencji:
-
komunikacja telefoniczna
-
systemy contact center
-
AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż,marketing i obsługę kilenta
-
chatboty
-
self service
-
optymalizacja pracy i kosztów
-
analiza i rozpoznawanie mowy
-
wirtualni asystenci
-
bezpieczeństwo danych
-
AI w rekrutacji
-
HRMS
-
aspekty prawne
Grupa docelowa:
Do udziału zapraszamy przedstawicieli:
-
instytucji finansowych
- działów HR
-
firm ubezpieczeniowych
-
operatorów telekomunikacyjnych
-
zakładów produkcyjnych i przemysłowych
-
działów e-commerce
-
portali internetowych
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
PARTNERZY
PRELEGENCI
Anna Krawczyk - Ekspert ds. Rekrutacji i Employer Brandingu,Departament HR , Bank Gospodarstwa Krajowego
Piotr Kaniewski - Associate, Spaczyński Szczepaniak i Wspólnicy sp.k.
Damian Prokopowicz – Główny Specjalista ds. E-learningu w PZU S.A.
Urszula Antonkiewicz-Kotla - Senior Vice President, Dyrektor Departamentu Zarządzania Decyzjami Biznesowymi Citi Handlowy Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Łukasz Grala Prezes Zarządu - TIDK Sp. z o.o.