Pandemia koronawirusa napędza wdrażanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta.
Już ponad połowa konsumentów podczas kontaktów z dostawcami usług i towarów wchodzi w interakcje ze sztuczną inteligencją. Wybuch pandemii koronawirusa znacznie przyspieszył prace nad wdrażaniem takich technologii w procesie obsługi klienta. Szczególne znaczenie w dobie pandemii SARS-CoV-2 zyskały rozwiązania wykorzystujące interfejsy bezdotykowe, klienci oczekują zwiększenia dostępu do rozwiązań z zakresu SI, które wykorzystują asystentów głosowych czy rozpoznawanie twarzy.
Wszystkich zainteresowanych nowinkami technologicznymi i możliwościami ich zastosowania w biznesie zapraszamy do udziału w konferencji online "Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta i HR", która odbędzie się 27 maja 2021 roku.
W programie :
- Halszka Suszek-Borowska - Starszy specjalista, Zespół Projektów Innowacyjnych, Departament Rozwiązań Innowacyjnych, KPRM
"Czy zastąpią nas roboty? Kilka słów o wymaganiach prawno-regulacyjnych wobec sztucznej inteligencji"
(Czy aktualne regulacje prawne związane ze sztuczną inteligencją są wystarczające? Jaki będzie wpływ sztucznej inteligencji, na rynek pracy? Kto straci, a kto zyska? Jakie zawody są szczególnie zagrożone i jak przygotować się na świat pracy zautomatyzowanej? Na te, oraz wiele innych pytań prelegentka odpowie podczas prezentacji.) -
Bartosz Baziński - Założyciel i Dyrektor operacyjny, SentiOne
"Jak skutecznie wdrażać czatboty - najlepsze praktyki i prezentacja konwersacyjnej sztucznej inteligencji". -
Grzegorz Wiśniewski – Dyrektor Generalny SISQUAL Polska
""Era AI" – wystarczy jedno kliknięcie by planować w oparciu o zapotrzebowanie, preferencje pracowników i prawo pracy".
(Zarządzasz placówką handlową, szpitalem lub inną jednostką? Organizujesz pracę przez całą dobę i chciałbyś sprawdzić, jak wygląda obsada krytycznych punktów? Kiedy i gdzie twoi pracownicy są ujęci w planie i jak wygląda jego realizacja w czasie rzeczywistym? Czy chcesz zaoszczędzić czas, zapewnić lepszą obsługę klienta lub skuteczniej kontrolować koszty? Pokażemy jak odzyskać kontrolę nad procesami, zatwierdzać zmiany, monitorować realizację nadgodziny otrzymując powiadomienia o naruszeniach prawa pracy oraz sugerowane rozwiązania napotkanych problemów. Zaproponujemy metodę powodującą redukcję ilości pracy administracyjnej by wykorzystać zaoszczędzony czas na poprawę procesów i dobrych praktyk oraz poprawę retencji pracowników.)
- dr Magdalena Rycak - Radca Prawny, RYCAK KANCELARIA PRAWA PRACY i HR
"Legalne sposoby kontroli pracownika podczas pracy zdalnej" -
Adam Mańka - Director of Software Development Department,Bank Millennium S.A.
"SI w praktycznym zastosowaniu w obsłudze klienta"
(Przedstawienie od strony praktycznej jak Bank Millennium wykorzystał technologie SI, jakich użyto technologii, z jakimi wyzwaniami się mierzył w trakcie wdrażania oraz znajduje się na roadmapie dalszych działań w tym zakresie.)
Tematyka konferencji:
- komunikacja telefoniczna
- systemy contact center
- AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż,marketing i obsługę kilenta
- chatboty
- self service
- optymalizacja pracy i kosztów
- analiza i rozpoznawanie mowy
- wirtualni asystenci
- bezpieczeństwo danych
- AI w rekrutacji
- HRMS
- aspekty prawne
Grupa docelowa:
Do udziału zapraszamy przedstawicieli:
- instytucji finansowych
- działów HR
- firm ubezpieczeniowych
- operatorów telekomunikacyjnych
- zakładów produkcyjnych i przemysłowych
- działów e-commerce
- portali internetowych
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, możliwość konsultacji z Ekspertami.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PRELEGENCI
Halszka Suszek-Borowska - Starszy specjalista, Zespół Projektów Innowacyjnych, Departament Rozwiązań Innowacyjnych, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Grzegorz Wiśniewski – Dyrektor Generalny SISQUAL Polska
dr Magdalena Rycak - Radca Prawny, RYCAK KANCELARIA PRAWA PRACY i HR
Bartosz Baziński, Założyciel i Dyrektor operacyjny SentiOne
Adam Mańka - Director of Software Development Department,Bank Millennium S.A.