27.05.2021 r.


Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta i HR

Pandemia koronawirusa napędza wdrażanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta.

Już ponad połowa konsumentów podczas kontaktów z dostawcami usług i towarów wchodzi w interakcje ze sztuczną inteligencją. Wybuch pandemii koronawirusa znacznie przyspieszył prace nad wdrażaniem takich technologii w procesie obsługi klienta. Szczególne znaczenie w dobie pandemii SARS-CoV-2 zyskały rozwiązania wykorzystujące interfejsy bezdotykowe, klienci oczekują zwiększenia dostępu do rozwiązań z zakresu SI, które wykorzystują asystentów głosowych czy rozpoznawanie twarzy.

Wszystkich zainteresowanych nowinkami technologicznymi i możliwościami ich zastosowania w biznesie zapraszamy do udziału w konferencji online "Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta i HR", która odbędzie się 27 maja 2021 roku.

W programie :

  • Halszka Suszek-Borowska - Starszy specjalista, Zespół Projektów Innowacyjnych, Departament Rozwiązań Innowacyjnych, KPRM
    "Czy zastąpią nas roboty? Kilka słów o wymaganiach prawno-regulacyjnych wobec sztucznej inteligencji"
    (Czy aktualne regulacje prawne związane ze sztuczną inteligencją są wystarczające? Jaki będzie wpływ sztucznej inteligencji, na rynek pracy? Kto straci, a kto zyska? Jakie zawody są szczególnie zagrożone i jak przygotować się na świat pracy zautomatyzowanej? Na te, oraz wiele innych pytań prelegentka odpowie podczas prezentacji.)


  • Bartosz Baziński - Założyciel i Dyrektor operacyjny, SentiOne
    "Jak skutecznie wdrażać czatboty - najlepsze praktyki i prezentacja konwersacyjnej sztucznej inteligencji".


  • Grzegorz Wiśniewski – Dyrektor Generalny SISQUAL Polska
    ""Era AI" – wystarczy jedno kliknięcie by planować w oparciu o zapotrzebowanie, preferencje pracowników i prawo pracy".
    (Zarządzasz placówką handlową, szpitalem lub inną jednostką? Organizujesz pracę przez całą dobę i chciałbyś sprawdzić, jak wygląda obsada krytycznych punktów? Kiedy i gdzie twoi pracownicy są ujęci w planie i jak wygląda jego realizacja w czasie rzeczywistym? Czy chcesz zaoszczędzić czas, zapewnić lepszą obsługę klienta lub skuteczniej kontrolować koszty? Pokażemy jak odzyskać kontrolę nad procesami, zatwierdzać zmiany, monitorować realizację nadgodziny otrzymując powiadomienia o naruszeniach prawa pracy oraz sugerowane rozwiązania napotkanych problemów. Zaproponujemy metodę powodującą redukcję ilości pracy administracyjnej by wykorzystać zaoszczędzony czas na poprawę procesów i dobrych praktyk oraz poprawę retencji pracowników.)
     

  • dr Magdalena Rycak - Radca Prawny, RYCAK KANCELARIA PRAWA PRACY i HR
    "Legalne sposoby kontroli pracownika podczas pracy zdalnej"


  • Adam Mańka - Director of Software Development Department,Bank Millennium S.A.
    "SI w praktycznym zastosowaniu w obsłudze klienta"
    (Przedstawienie od strony praktycznej jak Bank Millennium wykorzystał technologie SI, jakich użyto technologii, z jakimi wyzwaniami się mierzył w trakcie wdrażania oraz znajduje się na roadmapie dalszych działań w tym zakresie.)

 

Tematyka konferencji:

  • komunikacja telefoniczna
  • systemy contact center
  • AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż,marketing i obsługę kilenta
  • chatboty
  • self service
  • optymalizacja pracy i kosztów
  • analiza i rozpoznawanie mowy
  • wirtualni asystenci
  • bezpieczeństwo danych
  • AI w rekrutacji
  • HRMS
  • aspekty prawne

Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli:

  • instytucji finansowych
  • działów HR
  • firm ubezpieczeniowych
  • operatorów telekomunikacyjnych
  • zakładów produkcyjnych i przemysłowych
  • działów e-commerce
  • portali internetowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

Image
Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image

PRELEGENCI

Halszka Suszek-Borowska - Starszy specjalista, Zespół Projektów Innowacyjnych, Departament Rozwiązań Innowacyjnych, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Grzegorz Wiśniewski – Dyrektor Generalny SISQUAL Polska

dr Magdalena Rycak - Radca Prawny, RYCAK KANCELARIA PRAWA PRACY i HR

Bartosz Baziński, Założyciel i Dyrektor operacyjny SentiOne

Adam Mańka - Director of Software Development Department,Bank Millennium S.A. 

© 2020 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.