17 listpada w Warszawie odbyła się konferencja "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion.
Dziękujemy za przybycie Partnerom, Ekspertom i Uczestnikom.
Prelekcje poprowadzili m.in.:
- Jacek Rozenek - Coach, konsultant w obszarze nowoczesnych technologii, aktor i reżyser
"Trzy szanse i trzy zagrożenia w budowaniu zaufania w wirtualnym świecie"
(Współczesny świat stawia przed nami oprócz niezwykłych możliwości rownież trudne wyzwania, podstawowym błędem jest przecenianie bądź niedocenianie tych dwóch elementów. W zestawieniu ze zmianą percepcji, kulturą dopaminy i zjawiskiem narcyzmu stawia przed e-Commerce nowe zadania jednym z najważniejszych jest budowanie zaufania i pozytywnego wizerunku. Na spotkaniu podzielę się doświadczeniami i zwrócę uwagę na mechanizmy, które mogą nam pomoc bądź utrudnić to zadanie)
- Marek Kaczmarek - Właściciel MK Evolution
"Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna"
- Agnieszka Witońska – Pakulska,Radca Prawny,Kierownik Działu Własności Intelektualnej, Pakulski, Kilarski i Wspólnicy Kancelaria Prawna
"Strategia ochrony marki modowej"
(Czym, z prawnego punktu widzenia, jest marka? Jaka jest jej relacja do znaku towarowego? Zagadnienia te będą stanowiły wstęp do rozmowy na temat strategii ochrony marki. Podczas prelekcji wyszczególnione zostaną kluczowe zagadnienia przy tworzeniu strategii oraz wskazane zostanie co powinno znaleźć się w strategii ochrony marki modowej. Wykład ma na celu uświadomienie właścicielom marek jak istotne jest posiadanie strategii ochrony i jak duże znaczenie ma ona dla funkcjonowania firmy.)
- Daniel Bossy - Właściciel, Akademia Sukcesu Daniel Bossy
"Wykorzystanie Facebooka do celów sprzedażowych, czyli jak zwiększyć obroty nawet trzykrotnie"
(Podczas szkolenia zostanie przedstawiony system do:generowania idealnie stargetowanego ruchu na stronie, prowadzenia sprzedaży na dużą skalę w krótkim czasie, promowania swojej marki, tworzenia reklam z kosztem kliknięcia 0 zł)
- Emilia Bartosiewicz - wspólnik w spółce Business Unlimited, współzałożycielka Akademii Marki z Klasą, ekspert budowania
"Jak dobrać kanały social media i zwiększyć zasięg wizerunkowy marki"
(Trendy w social mediach zmieniają się z zawrotną prędkością, każdego dnia marki chcą dotrzeć do jak największej ilości odbiorców i zwiększyć swoją siłę rażenia, a co za tym idzie - sprzedaż. W trakcie wystąpienia zostanie przekazana wiedza jak przygotować odpowiednią strategię PR i wizerunkową marki; jak wybrać kanały social media oraz jakie narzędzia można wykorzystać aby dotrzeć do potencjalnych klientów i partnerów.)
- Marcin Gieracz - Strateg&Coach,Kuźnia Strategów
"Sklep przyszłości i sprzedaż wielokanałowa. Prawdziwe wyzwania dla branży w najbliższych latach"
(1.Digitalizacja branży - możliwości vs ograniczenia; 2.Multichannel a oczekiwania konsumentów cyfrowych;
3.Sklep digitalny w praktycznym ujęciu)
- Witold Chomiczewski - Radca prawny, Wspólnik, Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp. k.
"Obowiązki informacyjne, odstąpienie, prawo autorskie, jak bezpiecznie sprzedawać w Internecie?"
(O czym i w jaki sposób trzeba informować konsumentów przy sprzedaży w Internecie; Na jakich zasadach konsument może odstąpić od umowy sprzedaży ubrań; Kiedy prawo odstąpienia będzie można wyłączyć; Na co zwrócić uwagę przy marketingu, by nie naruszyć prawa autorskiego.)
- Marcin Cichoń - CEO, Digital Hill
"Jak ułożyć współpracę na linii eSklep – agencja SEO/SEM, aby wygenerować +240% większą sprzedaż? Na podstawie case-study Digital Hill i sklepu outdoor Skalnik.pl"
- Tadeusz Jerzak - Dyrektor Konsultingu, GECOS Sp.z o.o.
"IT dla branży fashion: Redukcja kosztów dzięki optymalizacji procesów zarządzania siecią sprzedaży"
- Dorota Skowronek – Brand Manager SAREhub/Key Account Specialist
"Marketing Automation - jak zaprojektować kampanię uszytą na miarę? Uczyń anonimowego klienta wyznawcą swojej marki"