23.03.2017 - Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion

Szanowni Państwo,

23 marca odbyła się konferencja ""Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion". Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Honorowym i Medialnym za rozgłos.

fash2017


Prelekcje poprowadzili:

-Magdalena Miernik - Prawnik, Lookreatywni.pl
"Prawna ochrona marki modowej"
(Marka to jedno z najcenniejszych aktywów każdej firmy. Celem modułu jest uświadomienie uczestnikom spotkania jak ważne jest świadome budowanie strategii rozwoju i ochrony prawnej marki.)

-Grzegorz Sadłoń - Head of Shoper Premium, DreamCommerce S.A.
"Budowa silnej marki w e-commerce"
Daniel Bossy - Kreator marketingu internetowego, założyciel Akademii Sukcesu
"Top 10 błędów marketingowych"
(Podczas prelekcji Pana Daniela Bossego, dowiesz się jakie 10 najczęściej popełnianych błędów marketingowych ma znaczny wpływ na wzrost kosztów pozyskania klienta. Jednocześnie poznasz rozwiązania, aby szybko móc dokonać optymalizacji swoich działań, dzięki którym zmniejszysz koszt pozyskania klienta, a co za tym idzie zwiększysz częstotliwość konwersji.)

-Agnieszka Chabrzyk - Country Director, Business Factory
"Jak zwiększyć efektywność działań sprzedażowych na Facebooku"
(Podczas prelekcji Pani Agnieszki Chabrzyk, dowiesz się czym jest Facebook jako platforma mediowa i sprzedażowa, jakie panują trendy i istotne elementy budowania skutecznych kampanii pod e-commerce (narzędzia, formaty) oraz case-studies.)

-Jakub Gierszyński - Dyrektor e-commerce, DECATHLON
"Jak budować nowoczesną markę? Rola e-commerce w rozwoju organizacji"
(Podczas prelekcji Pan Jakub Gierszyński poruszy tematy dotyczące synergii kanałów dystrybucji, unifikacji komunikatu marki, oraz zmian mentalności organizacji.)

-Konrad Ozdowy i Patrick Deba - Założyciele mustache.pl
"Jak sprzedawać modę w internecie?"
(Podczas prelekcji Panowie Konrad Ozdowy i Patrick Deba, będą zgłębiać tematykę e-commerce, która jest postrzegana jako jedyna przyszłość handlu. Apetytu dodają liczne statystyki, raporty i opinie na ten temat. Nic więc dziwnego, że najwięksi giganci odzieżowi toczą walkę z czasem o prymat w świecie e-hnadlu. W końcu „winner takes it all”. Jednakże moda rządzi się swoimi prawami. Sprzedawanie ubrań to prawdziwe wyzwanie. Ściągnięcie ruchu na stronę to dopiero ułamek sukcesu. Dowiesz się jak skutecznie zatrzymać klienta na dłużej i jak pomóc mu w wędrówce po sklepie. Również będziesz wiedzieć jakie narzędzia są najlepsze, a których się wystrzegać.)

-Anna Gorczyńska - Specjalista ds. Komunikacji i PR ORSAY Central Eastern Europe
"Dlaczego DOBRY POMYSŁ nie zawsze jest dobry? Multi Channel Content Management, czyli jak stworzyć optymalną koncepcję treści na różne kanały."
(Podczas prelekcji Pani Anna Gorczyńska zmierzy się z bezgraniczną naturą kreatywności. Cele biznesowe nakreślają jednak pewne ramy (również w branży modowej!), w których ów kreatywność może się zawierać. Dowiesz się jak stworzyć koncepcję, która spotka się z aprobatą zarządu, budżetem i będzie miała faktyczną szansę na realizację, oraz czy koncepcja wcielona w życie stanie się atrakcyjną treścią dla odbiorcy? Case study na przykładzie realizacji marki ORSAY na rynku polskim.)

fash2017 2

© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki