5 lipca w Warszawie odbyła się konferencja "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion. Dziękujemy za przybycie Partnerom, Ekspertom i Uczestnikom.
Podczas konferencji wykłady poprowadzili :
- Mariusz Drużyński - Dyrektor operacyjny, Gino Rossi S.A.
"OFF/ON – włączyć online w offline"
Początki wdrożenia online z punktu widzenia osoby zarządzającej offline - wyzwania, perspektywy, błędy.
(Poruszane zagadnienia:
- jak odnaleźć się w mnogości rozwiązań dostępnych na rynku rozwiązań online,
- na co zwrócić uwagę przy doborze rozwiązań online,
- organizacja współpracy między online a offline,
- z jakimi wyzwaniami mierzyliśmy się przed wdrożeniem i w trakcie wdrożenia rozwiązań online w Gino Rossi,
- jak w tej w chwili korzystamy z przyjętych rozwiązań)
- Karolina Buszkiewicz - Account Manager, klinika e-commerce
"Sprzedaż poprzez inspiracje"
(Prezentacja pokaże jak klienci dokonują zakupów poprzez emocję. Zostanie położony nacisk na to, aby zdjęcia i treści w sklepie internetowym były inspirujące i zachęcające do zakupów. Oglądając inspirujące zestawienia klient dokonuje wyboru zakupowego nie tylko jednego produktu, ale całego zestawu. Takie zachowania zwiększają konwersję w sklepie.)
- Witold Chomiczewski - Radca prawny, Wspólnik, Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp. k.
"Obowiązki informacyjne, odstąpienie, prawo autorskie, jak bezpiecznie sprzedawać w Internecie?"
(Poruszane zagadnienia:
- o czym i w jaki sposób trzeba informować konsumentów przy sprzedaży w Internecie,
- na jakich zasadach konsument może odstąpić od umowy sprzedaży ubrań,
- kiedy prawo odstąpienia będzie można wyłączyć,
- na co zwrócić uwagę przy marketingu, by nie naruszyć prawa autorskiego)
- Anna Rasiewicz - Specjalista ds. rozwoju biznesu w sektorze mody, wykładowca marketingu mody w Artystycznej Szkole Szycia i Mody w Krakowie
"Zarządzanie marką w branży modowej"
(Jak budować wyrazistość marki odzieżowej, aby ukazać to co nas wyróżnia?
- wykorzystanie kreatywności oraz innowacyjności tworzenia odpowiedniej promocji na rynku odzieżowym, akcesoriów,
- poznanie zasad marketingu, aby lepiej sprzedawać i rozwijać biznes,
- spojrzenie jak to robi konkurencja, aby zabawa koncepcją mody była znakiem rozpoznawczym.
Prezentacja zobrazowana przykładami z najlepszych domów mody i polskiego rynku modowego)
- Alisa Wysocka - Stylistka i kreatorka wizerunku, CodeDress
"Instagram, Facebook, a może Snapchat? Media społecznościowe dźwignią marketingu Twojej marki"
(Prelekcja będzie poruszała tematy związane ściśle z promowaniem swojej marki w mediach społecznościowych. Omówione zostaną kwestie związane z działaniem tych kanałów na rynku modowym polskim, jak i globalnym. Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie działać w mediach, aby ich marka zyskała swój indywidualny wizerunek oraz wiernych klientów)
- Aleksandra Płucienik - Radca prawny, Kancelaria EVERBERG
"Kiedy zwykłe przepraszam nie wystarczy - prezentacja produktów online"
(Wystąpienie (w formie case study) będzie dotyczyło takich praktycznych kwestii (w obszarze prawnym - ze szczególnym naciskiem na decyzje Prezesa UOKIK) jak błąd w cenie produktu, błąd w opisie, błędy w reklamie itp., związanych bezpośrednio z prezentacją towarów w sklepach internetowych)
- Łukasz Hardek - FreshMail
"Obudź śpiocha, czyli jak aktywizować klientów w Twoim sklepie za pomocą email marketingu"
- Radosław Sosnowski, Prezes Zarządu, Tagmax
"Rola przekazu video w erze OmniChannel z przełożeniem na autorytet marki"
- Marcin Kostecki Prezes Zarządu, ClickQuickNow Sp. z o.o.
„Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie internetowym dzięki zintegrowanym kampaniom marketingowym”