25.05.2020 r.

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

E-commerce to w tym momencie jeden z kluczowych kanałów komunikacji z klientem. Według szacunków wynika, że co drugi Polak kupuje online, a sprzedaż internetowa w Polsce jest najszybciej rozwijająca się ze wszystkich krajów Europy.

Na co zwrócić uwagę sprzedając online?
Jak dotrzeć do klientów w sieci?
Jak eksponować i pozycjonować swoje towary?
Jak nawiązywać trwałe relacje oraz efektywnie sprzedażać?
Jak wykorzystać synergię kanałów offline i online?

Na te i wiele innych pytań odpowiedzą Eksperci podczas konferencji online

 
„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion - 25 maja 2020 r., ONLINE
 
W  programie nie zabraknie tematów dotyczących: e-commerce, mediów społecznościowych, marketingu, mody, trendów a nawet logistyki i grafiki.
 

Prelekcje podczas tego spotkania poprowadzą m.in.:

  • Gość specjalny: Marcin Maj - Co-owner/ Business Development w H2O Creative
    "Depresja konsumentów i hipokryzja marek, czyli gdzie popełniliśmy błąd? I jak możemy to naprawić?"
    (Podczas wystąpienia:
    - Poznasz silny dziś trend konsumencki związany z wypaleniem i potrzebą lepszego umysłu
    - Zobaczysz jakie ma to konsekwencje dla biznesu i Twojej marki
    - Dowiesz się jakie strategie możesz przyjąć w nowej rzeczywistości.)

  • Daniel Werner - Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub
    "#PatrzSzerzej niż tylko na sukienki! Automatyzacja procesu przed- i posprzedażowego"

  • Anna Dowgiałło - Kierownik warszawskiego biura, Hong Kong Trade Development Council (HKTDC)
    "HKTDC Marketplace, czyli Hongkong i globalne możliwości biznesowe online"
    (- zintegrowana plaforma marketingowa hktdc.com
    - powie jak znaleźć wiarygodnego partnera w Azji – targi online
    - transgraniczny e-commerce bramą na rynek chiński
    - Hong Kong Fashion Week)

  • Aleksandra Maciejewicz - Partner, LAWMORE
    "Sprzedaż przez Internet - wybrane prawne aspekty"
    (W obecnej sytuacji wiele biznesów przenosi się do Internetu, albo intensyfikuje swoją działalność w sieci. Sprzedaż internetowa to jednak nie tylko dobry marketing czy skalowanie, ale również konieczność spełnienia wielu wymogów prawnych. Dane osobowe, prawo konsumenckie, specjalne obowiązki informacyjne związane ze szczególnymi produktami - to tylko niektóre kwestie, na które trzeba zwrócić uwagę sprzedając przez Internet.)

  • Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
    "Internet jako najskuteczniejsze (jeżeli nie jedyne w obecnej sytuacji) narzędzie trafiające do klientów - wykorzystanie monitoringu w promocji i wyszukiwaniu klientów"

  • Katarzyna Rawa - Account Manager/Team Leader, Business Factory
    "Facebook - strategia marketingowa oraz rozwiązania sprzedażowe sprawdzone w trudnych czasach. Narzędzia i porady dla branży fashion"

  • Łukasz Głombicki - Creative Strategist/Communication Expert, Sztos Content
    "Świat kontra algorytmy. Jak tworzyć treści na FB, IG, YT by budować organiczne zasięgi"
 

Tematyka konferencji:
  • E-commerce - jak prowadzić sklep internetowy by odnieść sukces
  • Skuteczne formy reklamy i promocji w Internecie
  • Pozycjonowanie strony www – jak pozyskać więcej klientów
  • Jak zaistnieć w social mediach - zbuduj markę osobistą
  • Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu
  • Content marketing - jak tworzyć treści, które się sprzedają
  • Kreacje graficzne - czym się kierować przy projektach materiałów reklamowych
  • Marketingowa współpraca z influenserami - jak pracować z vlogerami, blogerami i instagram personalities
  • Facebook Marketplace - jak to działa
  • Jak zbudować skuteczną strategię omnichanel
  • Personalizowana komunikacja z klientem
  • Marketing automation w praktyce
  • Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
  • Logistyka w branży modowej
  • Narzędzia wsparcia sprzedaży


Grupa docelowa:

  • właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
  • właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
  • szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
  • osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
  • projektanci mody
  • blogerzy
  • start'upowcy z branży modowej


Warunki udziału w konferencji:
- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image

PARTNERZY

Image
Image
Image

PRELEGENCI

Anna Dowgiałło - Kierownik warszawskiego biura, Hong Kong Trade Development Council (HKTDC)

Daniel Werner - Head of PR & Marketing, SAREhub

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.