Dobra organizacja pracy w kancelarii prawnej to podstawa do efektywnego działania i sprawnej obsługi klientów. Ważnym aspektem funkcjonowania jest posiadanie niezawodnego oprogramowania, które będzie dawało możliwość kontroli procesów zachodząch w firmie. Coraz częściej mówi się też o marketingu prawniczym i promocji kancelarii w mediach społecznościowych.
Trendy i kierunki rozwoju nowoczesnych kancelarii!
Jeżeli chcesz:
poznać know how w tworzeniu i rozwijaniu nowoczesnych kancelarii
zdobyć wiedzę o marketingu prawniczym nawiązać nowe kontakty z osobami z branży prawniczej skorzystać z rad i doświadczenia prelegentów poznać nowe technologie to musisz wziąć udział w kolejnej edycji konferencji LAW SUMMIT - już 5 kwietnia 2017 roku w Warszawie.
Partnerzy
Partnerzy Merytoryczni
Wykłady poprowadzą m.in.:
- Monika Świędrych - Założycielka portalu Prawos.pl oraz autorka bloga PrawniczyMarketing.pl "Marketing prawniczy, czyli jak promować kancelarię kiedy marketing jest zabroniony?" (Podczas wykładu zostaną zaprezentowane trendy jakie wyznacza portal prawniczy Prawos.pl, wiodąca platforma z branży Legal Tech pomagającą tysiącom prawników z całej Polski nawiązywać nowe kontakty z klientami działając z poszanowaniem ograniczeń etyki zawodowej w zakresie reklamy. Rynek prawniczy zalicza się do najcięższych na całym świecie ze względu na ogromną konkurencję i ograniczenia marketingowe. Zbudowanie mocnej pozycji na tym rynku to ogromne wyzwanie zarówno dla prawników rozpoczynającym swoją działalność oraz posiadających stałą grupę klientów, którzy pragną rozwijać się na większą skalę.)
- Katarzyna Przyborowska - Partner Zarządzający warszawskiej Kancelarii Przyborowska-Lazer Kancelaria Prawna LEGE ARTIS s.c. (www.przyborowska-lazer.pl) "Blog prawniczy - sposób na sukces. Pokaż swoją specjalizację." (Prelekcja będzie poświęcona zagadnieniu specjalizacji w kancelarii i zaprezentowaniu jej potencjalnym klientom za pomocą bloga oraz mediów społecznościowych. Uczestnicy przekonają się, że jeden dobry wpis w blogu może zapewnić źródło klientów na lata.)
- Katarzyna Abramowicz - Specprawnik.pl
- Rafał Chmielewski - CEO Grupy web.lex, autor bloga e-MarketingPrawniczy.pl
- Tomasz Sęk - IESE MBA, partner w spółce doradczej Naveo Sowiński i Sęk sp.j.
Tematyka konferencji:
rozwiązania IT usprawniające pracę prawnika i zarządzanie kancelarią prawną
marketing prawniczy
promocja i wizerunek w social media pozyskiwanie klienta i zarządzanie relacjami optymalne zorganizowanie struktury i wykorzystanie potencjału
przygotowanie do sporów, nowe możliwości dowodowe i zmiany regulacji dowodowych raportowanie i śledzenie w sprawach
Grupa docelowa
Partnerzy
Adwokaci
Radcowie Prawni
Dyrektorzy Administracyjni Dyrektorzy ds. marketingu i PR
Kierownicy kancelarii/sekretariatu
Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 15.02.2017r.:* 399 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji
Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 16.02.2017r.: 499 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji
Uczestnikom zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.