Artykuły

LAW SUMMIT

Drukuj

logo law3

 

 

 

Dobra organizacja pracy w kancelarii prawnej to podstawa do efektywnego działania i sprawnej obsługi klientów. Ważnym aspektem funkcjonowania jest posiadanie niezawodnego oprogramowania, które będzie dawało możliwość kontroli procesów zachodząch w firmie. Coraz częściej mówi się też o marketingu prawniczym i promocji kancelarii w mediach społecznościowych.

Trendy i kierunki rozwoju nowoczesnych kancelarii!

Jeżeli chcesz:

poznać know how w tworzeniu i rozwijaniu nowoczesnych kancelarii

zdobyć wiedzę o marketingu prawniczym nawiązać nowe kontakty z osobami z branży prawniczej skorzystać z rad i doświadczenia prelegentów poznać nowe technologie to musisz wziąć udział w kolejnej edycji konferencji LAW SUMMIT - już 5 kwietnia 2017 roku w Warszawie.

Partnerzy


Partnerzy Merytoryczni

 

 

Wykłady poprowadzą m.in.:

- Monika Świędrych - Założycielka portalu Prawos.pl oraz autorka bloga PrawniczyMarketing.pl "Marketing prawniczy, czyli jak promować kancelarię kiedy marketing jest zabroniony?" (Podczas wykładu zostaną zaprezentowane trendy jakie wyznacza portal prawniczy Prawos.pl, wiodąca platforma z branży Legal Tech pomagającą tysiącom prawników z całej Polski nawiązywać nowe kontakty z klientami działając z poszanowaniem ograniczeń etyki zawodowej w zakresie reklamy. Rynek prawniczy zalicza się do najcięższych na całym świecie ze względu na ogromną konkurencję i ograniczenia marketingowe. Zbudowanie mocnej pozycji na tym rynku to ogromne wyzwanie zarówno dla prawników rozpoczynającym swoją działalność oraz posiadających stałą grupę klientów, którzy pragną rozwijać się na większą skalę.)

- Katarzyna Przyborowska - Partner Zarządzający warszawskiej Kancelarii Przyborowska-Lazer Kancelaria Prawna LEGE ARTIS s.c. (www.przyborowska-lazer.pl) "Blog prawniczy - sposób na sukces. Pokaż swoją specjalizację." (Prelekcja będzie poświęcona zagadnieniu specjalizacji w kancelarii i zaprezentowaniu jej potencjalnym klientom za pomocą bloga oraz mediów społecznościowych. Uczestnicy przekonają się, że jeden dobry wpis w blogu może zapewnić źródło klientów na lata.)

- Katarzyna Abramowicz - Specprawnik.pl

- Rafał Chmielewski - CEO Grupy web.lex, autor bloga e-MarketingPrawniczy.pl

- Tomasz Sęk - IESE MBA, partner w spółce doradczej Naveo Sowiński i Sęk sp.j.

 

Tematyka konferencji:

rozwiązania IT usprawniające pracę prawnika i zarządzanie kancelarią prawną

marketing prawniczy

promocja i wizerunek w social media pozyskiwanie klienta i zarządzanie relacjami optymalne zorganizowanie struktury i wykorzystanie potencjału

przygotowanie do sporów, nowe możliwości dowodowe i zmiany regulacji dowodowych raportowanie i śledzenie w sprawach

 

Grupa docelowa

Partnerzy

Adwokaci

Radcowie Prawni

Dyrektorzy Administracyjni Dyrektorzy ds. marketingu i PR

Kierownicy kancelarii/sekretariatu

 

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 15.02.2017r.:* 399 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej

1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 16.02.2017r.: 499 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej

1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Uczestnikom zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.