Zarządzanie nieruchomością, to proces trudny i złożony, który stawia przed zarządcą wiele wyzwań – kwestia bezpieczeństwa w budynku, utrzymanie urządzeń i obiektów, outsourcing, kontrola finansowa, relacje z klientami… Ogromna odpowiedzialność ciążąca na osobach wykonujących ten zawód zmusza je do stałego podnoszenia kwalifikacji. Jakie są najnowsze trendy w obszarze zarządzania nieruchomościami?
Zapraszamy do udziału w konferencji "Facility & Property Management - bezpieczna i oszczędna nieruchomość", która odbędzie się już 20 maja 2025 roku w Warszawie.
W programie:
- Karolina Kwaśny - specjalistka ds. nowoczesnej księgowości, kierownik działu sprzedaży w DomBest oraz Marcin Banasiak - ekspert nowoczesnego opomiarowania mediów, dyrektor zarządzający w DomBest
"Bezpieczeństwo operacyjne obiektu – od faktury po odczyt licznika.
Co zrobić, aby rozliczenia, sprawozdania i reklamacje przestały być problemem w zarządzaniu obiektami."
(Podczas wystąpienia eksperci pokażą, jak skutecznie zabezpieczyć procesy księgowe i techniczne w obiektach komercyjnych. W pierwszej części prelekcji omówimy, jak zorganizować księgowość tak, aby uniknąć opóźnień, błędów i ryzyka utraty kontroli nad finansami – nawet w sezonach wzmożonej pracy. W drugiej – jak szybko identyfikować anomalie w zużyciu wody, oszczędzać czas i optymalizować koszty mediów.
Zarządzaj obiektem z pełną przewidywalnością i spokojem – od kosztów po komfort najemców.)
- Sebastian Markiewicz - specjalista ds. technicznego utrzymania nieruchomości, Country Manager w PortalPRO
"C-KOB, przeglądy i usterki pod kontrolą – jak bezpiecznie wejść w 2025 rok"
(W 2025 roku zarządcy nieruchomości mierzą się z nową rzeczywistością – cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego, przeglądy techniczne, rozliczenia usterek i kosztorysy to już nie tylko dobre praktyki, ale obowiązki wymagające precyzji, terminowości i dokumentowania.
Podczas wystąpienia pokażemy, jak zapanować nad wszystkimi elementami technicznego utrzymania nieruchomości – zgodnie z przepisami, z myślą o czasie i bezpieczeństwie zarządcy. Omówimy narzędzia i podejście, które pozwalają zachować pełną kontrolę, a jednocześnie uprościć codzienną pracę w obiektach komercyjnych.)
- Piotr Milczanowski - Senior Technial Quality Manager, Colliers
"Modernizacja instalacji BMS w obiekcie biurowym – case study"
- Dorota Osiecka - Partner, Colliers Poland
"Case Study Newffice – hybrydowy ekosystem w praktyce"
(Na przykładzie rozwiązań zastosowanych w nowej siedzibie Colliers Poland opowiem o:
-Jak pogodzić elastyczny model pracy, z efektywnym wykorzystaniem przestrzeni?
-Czy da się znaleźć sposób na skuteczne zarządzanie wahaniami frekwencji w ciągu tygodnia?
-Jak technologia wspiera zarządzanie hybrydowym modelem pracy?
-Jak kształtować nowoczesny ekosystem pracy hybrydowej, żeby był zgodny z potrzebami pracowników a jednocześnie efektywny?)
- Renata Skowrońska - Business Development Manager, Sodexo Polska
"Jak skutecznie zarządzać infrastrukturą budynkową w erze wymagań ESG?"
Tematyka konferencji:
- Zrównoważone zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi
- Efektywność energetyczna
- Green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów
- Inteligentne biura
- Elektromobilność
- Komunikacja wewnętrzna
- Efektywne zarządzanie z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
- Co czeka rynek najmu biur w najbliższym czasie
- Zarządzanie relacjami z klientem
- Building Management System
- Monitoring wizyjny i kontrola dostępu
- Systemy automatyki i bezpieczeństwa w budynkach
- Big Data
- Technologie chmurowe
- Digital Signage
- Systemy utrzymania obiektów i urządzeń
- Outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
- Planowanie i zarządzanie przestrzenią użytkową
Grupa docelowa:
- Właściciele obiektów (biura, centra handlowe, magazyny, hipermarkety, sieci sklepów)
- Facility Menedżerowie
- Property Menedżerowie
- Dyrektorzy ds. Zarządzania Nieruchomościami
- Dyrektorzy administracyjni
- Dyrektorzy techniczni
- Zarządcy nieruchomości komercyjnych
- Deweloperzy
- Architekci
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Uczestnikom zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe i możliwość konsultacji z Ekspertami.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
*Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia.
PARTNERZY
PRELEGENCI
Piotr Milczanowski - Senior Technial Quality Manager, Colliers
Sebastian Markiewicz - specjalista ds. technicznego utrzymania nieruchomości, Country Manager w PortalPRO
Dorota Osiecka - Partner, Colliers Poland
Marcin Banasiak - ekspert nowoczesnego opomiarowania mediów, dyrektor zarządzający w DomBest
Karolina Kwaśny - specjalistka ds. nowoczesnej księgowości, kierownik działu sprzedaży w DomBest