26.11.2020

Facility & Property Management -

bezpieczna
i oszczędna nieruchomość

Szanowni Państwo
26 listopada 2020 roku odbyła się konferencja online "Facility & Property Management - bezpieczna i oszczędna nieruchomość"
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.

Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.

 

Prelekcje poprowadzili:

  • Piotr Gajewski - Dealer Account Manager, Corporate & Education Solutions Business Unit, Professional Solutions Europe, a division of Sony Europe Ltd
    "System Teos – inteligentne wsparcie organizacji pracy w biurach według wytycznych sanitarnych"

  • Maciej Zygmański – Business Development Manager, Signius
    "Zdalne podpisywanie dokumentów w branży nieruchomości – oszczędność, bezpieczeństwo i wygoda w jednym"
    (Zdalne podpisywanie dokumentów to przede wszystkim oszczędność, bezpieczeństwo i wygoda. Szczególnie w branży nieruchomości, gdzie znacznie przyspiesza procesy obiegu dokumentów, ogranicza zużycie papieru i pozwala firmie funkcjonować ekologicznie, ekonomicznie i efektywnie. Jak zadbać o pełne bezpieczeństwu procesu podpisywania dokumentów? Czy można wdrożyć nowoczesną i intuicyjną platformę do zdalnego zarządzania dokumentami w zaledwie kilka dni?
    Opowiemy o SIGNIUS Professional - innowacyjnej i niezwykle wygodnej w użyciu platformie do zdalnego podpisywania dokumentów, której unikalną wartością jest zdalna weryfikacja tożsamości każdego nowego użytkownika pozwalająca zapewnić 100% bezpieczeństwo poprzez potwierdzenie autentyczności wszystkich osób podpisujących dokument)

  • Aleksander Szybilski - Associate, Leader of Workplace Strategy, Cushman and Wakefield
    Mariola Bitner
    - Associate, Project & Development Services, Cushman and Wakefield

    "Jak mogą wyglądać biura, jak już będzie bezpiecznie"
    (Trendy workplace. Preferencje pracowników w dobie COVID-19 na podstawie badań. Jak może wyglądać model pracy w przyszłości. Case study biura Cushman and Wakefield)

 

  • Maciej Kotarski - Leasing Director, Olivia Business Centre
    "Przyszłość biur w dobie pandemii. Jak reagują najemcy i co dalej?"
    (Olivia to duża społeczność i wdzięczny obiekt badań rynkowych, ponad 10 tysięcy osób i ponad 200 firm, które są bardzo zróżnicowane, mają zupełnie odmienne potrzeby, a w obliczu pandemii zareagowały na bardzo zróżnicowane sposoby. Wachlarz reakcji, poparty danymi z badań spływających z Europy i Ameryki, pokazuje możliwe scenariusze rozwoju rynku biur)

  • Jan Książek - Workplace Consultant, CBRE Sp. z o.o.
    "Zwinność i elastyczność – jak kultura środowiska pracy przekłada się na przestrzeń i design?"
    (Zmiany w potrzebach managerów i pracowników na podstawie badań CBRE. Omówienie wpływu pracy hybrydowej na projektowanie biur w czasach po Covid-19)

 

Tematyka konferencji:

- building management system
- monitoring wizyjny i kontrola dostępu
- systemy automatyki i bezpieczeństwa w budynkach
- zarządzanie środkami trwałymi
- Big Data
- technologie mobilne i chmurowe
- zarządzanie wydajnością przedsiębiorstwa
- zarządzanie projektami
- planowanie i zarządzanie jakością
- systemy utrzymania obiektów i urządzeń
- outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
- green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów
- planowanie i zarządzanie przestrzenią użytkową
- kontrola finansowa
- zarządzanie relacjami z klientem
- zarządzanie nieruchomościami
- zarządzanie kontraktami


Grupa docelowa:
- Właściciele obiektów (biura, centra handlowe, magazyny, hipermarkety, sieci sklepów)
- Facility Menedżerowie
- Property Menedżerowie
- Dyrektorzy ds. Zarządzania Nieruchomościami
- Dyrektorzy administracyjni
- Dyrektorzy techniczni
- Zarządcy nieruchomości komercyjnych
- Deweloperzy
- Architekci

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

PARTNERZY

Image
Image

PRELEGENCI

Piotr Gajewski - Dealer Account Manager, Corporate & Education Solutions Business Unit, Professional Solutions Europe, a division of Sony Europe Ltd

Aleksander Szybilski - Associate, Leader of Workplace Strategy, , Cushman and Wakefield

Maciej Kotarski - Leasing Director, Olivia Business Centre

Mariola Bitner - Associate, Project & Development Services, Cushman and Wakefield

Maciej Zygmański – Business Development Manager, Signius

Jan Książek - Workplace Consultant, CBRE Sp. z o.o.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.